Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Next Auto

“UN AUTRE REGARD”, NOUA EDIȚIE DS AUTOMOBILES PENTRU PARIS FASHION WEEK 2020

“UN AUTRE REGARD”, NOUA EDIȚIE DS AUTOMOBILES PENTRU PARIS FASHION WEEK 2020

DS Automobiles dezvăluie o nouă ședință foto editorială pentru Săptămâna Modei de la Paris® - Colecția feminină pentru sezonul Primăvară/Vară 2021. Cea de-a doua ediție a evenimentului Un Autre Regard a prins viață la ruinele Château Royal de Montceaux-Lès-Meaux. Construit la începutul secolului al XV-lea, castelul a fost cumpărat de către Henric al II-lea pentru a-l oferi drept cadou soției acestuia, Catherine de Médicis, Regina Franței. Castelul a fost distrus după Revoluția Franceză, iar domeniul acestuia este desemnat astăzi Monument Istoric.


În mod categoric avangardist la vremea sa, castelul este format din ruine și vestigii, aflate în mijlocul unor coloane și  unui pavilion restaurat. Acesta este decorul pe care DS l-a folosit, încă de la începuturile mărcii, pentru a dezvălui conceptele DS AERO SPORT LOUNGE, DS X E-TENSE, DS E-TENSE și DS DIVINE, în prezența a 2 fotomodele, Justine Nicolas și Olivia Valin, imaginea a trei mărci emergente din industria modei: Boyarovskaya, Thebe Magugu și Mossi.


Au fost realizate patru fotografii ce reprezintă un contrast total între fascinația patrimoniului și modernitatea savoir-faire-ului afișat de designeri și concept car-urile DS. Laurent Nivalle (foto) și Emmanuel Rouyer (video) au capturat forța diferitelor linii pentru a concepe un nou capitol pentru Un Autre Regard.


“Moda este o sursă de inspirație pentru identitatea mărcii DS”, subliniază Laurent Nivalle, Global Brand Designer pentru DS Automobiles și fotograf pentru această ediție a evenimentului Un Autre Regard.


“Ernst Haas, Saul Leiter, Hedi Slimane, Peter Lindbergh și cinematografia sunt sursa noastră de inspirație. Automobilul a jucat mereu un rol preponderent în aceste domenii, iar pentru DS, în calitate de marcă avangardistă, este important ca această relație între automobil și modă să fie valorificată. Concept car-urile DS au jucat un rol major în cadrul acestei filmări, alături de tinerii designeri care au o perspectivă nouă asupra lumii. Ruinele Château Royal de Montceaux-Lès-Meaux creează contraste de lumină, culoare, forme și linii...care se află în codurile mele de fotograf. Patrimoniul are o prezență puternică și se produce un mare decalaj față de modele precum DS DIVINE și DS E-TENSE, care spun povestea mărcii DS. Această alchimie demonstrează că DS Automobiles se află astăzi între tradiție și modernitate.”


Fotografiile vor fi disponibile pe contul de Instagram @DSAutomobilesRomania pe tot parcursul desfășurării evenimentului Paris Fashion Week®.


Paris Fashion Week®, colecția prêt-à-porter feminină pentru sezonul Primăvară/Vară 2021 se desfășoară în perioada 28 Septembrie – 6 Octombrie, în parteneriat cu DS Automobiles. 84 de case de modă s-au înscris în calendarul oficial, cu evenimente fizice și digitale. Invitații se vor deplasa la locații, pentru 19 reprezentații și 20 de prezentări, la bordul SUV-ului DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 300, un model plug-in hybrid ce simbolizează luxul franțuzesc în domeniul auto. Cu o autonomie de 75 de kilometri în modul de rulare zero emisii (standardul WLTP City), DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 300 deschide calea unui nou tip de mobilitate care este mai plăcută, mai eficientă și mai sigură.

Next Auto

Recent Posts:

Ford, liderul mondial pe segmentul autoutilitarelor pentru transportul mărfurilor, prezintă astăzi noua autoutilitară E-Transit, un vehicul inteligent care le va oferi clienților productivitate superioară datorită sistemului de propulsie complet electric, soluțiilor software, serviciilor și...


Citeste mai mult

Mai mult de jumătate (54%) din mașinile hibride și electrice vândute la nivel global în trimestrul al treilea au fost cumpărate de consumatorii din Europa, urmați de cei din China, cu 30%, și din SUA, cu 16%, iar tendința va continua până la finalul anului, potrivit raportu...


Citeste mai mult

Restricțiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat opțiunile consumatorilor pentru mijloacele de mobilitate, majoritatea alegând să-și folosească propria mașină în locul transportului public sau al platformelor de mobilitate, arată raportul global Digital Auto Report 2020, real...


Citeste mai mult

Parteneriatul încheiat la începutul anului 2020 între Mercedes-Benz și ENGIE, companii ale căror strategii se axează pe importanța mobilității electrice și a sustenabilității, continuă în a doua parte a anului cu un nou beneficiu pentru clienții din România: ...


Citeste mai mult