Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Next Auto

Ambasadorii primului eveniment Renault eSports

Ambasadorii primului eveniment Renault eSports

Esteban Ocon, pilotul Renault DP World F1 Team și Hadrien David, membru al Renault Sport Academy, vor conduce plutonul primului Renault Vitality GT Sport Show organizat marți, 7 aprilie.
 
Renault Sport Racing a făcut echipă cu Team Vitality, partenerul său de eSport, pentru a menține pasiunea pentru curse cu ajutorul unor activități din lumea digitală.


Difuzat pe canalul Vitality Twitch (twitch.tv/team/vitality) marți de la 19:00 GMT (20:00 CET), evenimentul va consta din două curse de Gran Turismo Sport în timpul cărora participanții vor concura de pe simulatoarele lor de acasă. Renault va profita de ocazie pentru a-și prezenta gama de mașini sport, inclusiv Renault R.S.01 și Megane R.S. Trophy-R.


Printre concurenții importanți se vor regăsi pilotul F1 Esteban Ocon și Hadrien David, un tânăr talentat care s-a alăturat programului de dezvoltare Renault în ianuarie, după ce a obținut titlul de Campion al Franței F4. Esteban și Hadrien sunt familiarizați cu lumea curselor online, cei doi concurând regulat la evenimentele expoziționale de Gran Turismo.


Printre adversarii lor se vor număra ambasadorii Vitality Brawks (Kevin Georges) și Robi (Maxime Dambrine), pilotul echipei eSports, Nicolas Longuet și specialistul în mașini Renault Sport, Laurent Hurgon, care deține în prezent recorduri de circuit cu Megane RS Trophy-R pe Nürburgring, Spa-Francorchamps și Suzuka.


Renault Vitality GT Sport Show

  • Cursă pe simulator de Gran Turismo Sport
  • Esteban Ocon, Hadrien David și Laurent Hurgon sunt printre ambasadorii evenimentului
Next Auto

Recent Posts:

Ford, liderul mondial pe segmentul autoutilitarelor pentru transportul mărfurilor, prezintă astăzi noua autoutilitară E-Transit, un vehicul inteligent care le va oferi clienților productivitate superioară datorită sistemului de propulsie complet electric, soluțiilor software, serviciilor și...


Citeste mai mult

Mai mult de jumătate (54%) din mașinile hibride și electrice vândute la nivel global în trimestrul al treilea au fost cumpărate de consumatorii din Europa, urmați de cei din China, cu 30%, și din SUA, cu 16%, iar tendința va continua până la finalul anului, potrivit raportu...


Citeste mai mult

Restricțiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat opțiunile consumatorilor pentru mijloacele de mobilitate, majoritatea alegând să-și folosească propria mașină în locul transportului public sau al platformelor de mobilitate, arată raportul global Digital Auto Report 2020, real...


Citeste mai mult

Parteneriatul încheiat la începutul anului 2020 între Mercedes-Benz și ENGIE, companii ale căror strategii se axează pe importanța mobilității electrice și a sustenabilității, continuă în a doua parte a anului cu un nou beneficiu pentru clienții din România: ...


Citeste mai mult