Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

ATP TRUCKS AUTOMOBILE ANUNŢĂ PRODUCŢIA DE SERIE PENTRU PRIMUL LOT DE AUTOTRACTOARE TRUSTON, LA BAIA MARE

ATP TRUCKS AUTOMOBILE ANUNŢĂ PRODUCŢIA DE SERIE PENTRU PRIMUL LOT DE AUTOTRACTOARE TRUSTON, LA BAIA MARE

ATP Trucks Automobile, compania producătoare de autovehicule de transport rutier È™i persoane din România, anunță producÈ›ia de serie pentru primul lot de autotractoare configuraÈ›ie 4x2, 480 CP, în varianta cu cabină joasă, cutie automată. În urmă cu exact un an, primul cap tractor 4x2, cabină înaltă, ieÈ™ea de pe linia de producÈ›ie. La data curentă procesul de testare È™i omologarea sunt finalizate astfel că s-a trecut la etapa producÈ›iei în serie.

Cu o activitate de peste 27 de ani în domeniul auto, ATP Group È™i-a dezvoltat, începând cu 2019, segmentul producÈ›ie auto. În 28 august 2019, ATP Trucks lansa pe piață primul model Truston 8x4, 430 CP – autobasculată È™i autobetonieră. În 2021 s-a consemnat primul face lift al camionului ATP Trucks 8x4. Modificările aduse au constat în restilizarea exterioară a cabinei, respectiv interiorul acesteia care este complet nou. De asemenea, camionul a primit suprastructurile Stamer care au la bază designul È™i caracteristicile tehnice definite de inginerii ATP Trucks. Tot în 2021, în luna mai, ATP Trucks anunÈ›a lansarea pe piață a autobuzului electric ATP Bus.

În prezent, portofoliul diversificat repoziÈ›ionează ATP Group ca È™i integrator de produse È™i sisteme pentru mobilitatea persoanelor È™i mărfurilor. Cap tractorul Truston 4x2 480 CP este încadrat în categoria vehiculelor grele de transport: Truston 4x2 este propulsat cu o putere superioară de motorul WP13.480E63 Euro6 Diesel (Powered by Weichai) iar È™asiul vine pe profilul de 9mm. Axe față: 7,5 t, axe spate: 13 t, rezervor 700 l, sistemul de frânare este definit de tehnologia Wabco. OpÈ›ional, produsul poate fi configurat cu cutie automată, cutie AMT (Automatic Mechanic Transmission) sau cutie manuală. Se remarcă accesul facil în zona de cuplare a semiremorcii, aici fiind prevăzută lumină suplimentară dar È™i o platformă de lucru accesibilă È™i sigură.

Suspensia pneumatică spate asigură o manipulare facilă a cuplării È™i decuplării semiremorcii È™i un confort sporit în mers. Telecomanda erogonomică, cu comenzi intuitive, facilitează reglajul pneumatic al axei spate. SpaÈ›iul interior asigură un confort de înaltă clasă, fiind prevăzut cu scaun pneumatic Grammer pentru È™ofer, unitate centrală multimedia, pat individual cu saltea din spumă cu memorie, perdele, lumină ambientală, spaÈ›ii de depozitare generoase È™i uÈ™or accesibile. Pentru cabina înaltă avem paturile supraetajate È™i o zonă superioară a cabinei corect compartimentată. Cabinele Truston sunt definite de claritatea È™i simplitatea instrumentelor de bord dar È™i de elemente de confort superior aduse în dotarea standard.

Produsul vine cu garanÈ›ie 24 de luni, fără limită de km dar È™i cu posibilitate de extindere a acesteia. “Cu noul nostru produs ne dorim să intrăm, în primul rând, pe piaÈ›a construcÈ›iilor È™i a serviciilor de transport intern. La nivel naÈ›ional asigurăm foarte bine È™i segmentul service pentru produsele noastre. AÈ™ mai menÈ›iona că perioada de testare obligatorie a presupus exploatarea la turaÈ›ie maximă a noului produs. Autotractoarele Truston în varianta cabină înaltă dar È™i cabină joasă au fost intens utilizate de către partenerii noÈ™tri, în aplicaÈ›ii tip: cuplare la benă basculabilă pentru transport agregate È™i cereale, cuplare la trailer pentru transport utilaje. Feedbackul utilizatorilor l-am luat întotdeauna constructiv, l-am analizat împreună cu inginerii È™i tehnicienii noÈ™tri È™i a contat mult în evoluÈ›ia noastră È™i a produsului.”, a adăugat Lucian Varga, directorul general al ATP Motors - distribuitorul produselor ATP Trucks.

“Pretabil segmentului construcÅ£ii, transport mărfuri speciale dar È™i generale Cap tractorul Truston 4x2 480 CP a venit ca un răspuns la cererea pieÅ£ei dar È™i a capabilităţii noastre pe măsură ce am acumulat experienţă ca È™i producători auto. Noua etapă a producÅ£iei noastre, aceea a autotractoarelor 4x2 480 CP presupune un prim lot de 15 unităţi configurate în varianta cu cutie automată È™i cabină joasă. Cele mai mari provocări sunt termenele de livare a componentelor pe lanÅ£ul de aprovizionare, respectiv a materiilor prime dacă ne referim È™i la suprastructurile Stamer pe care noi le producem.” – FLORIN CRIȘAN, DIRECTOR GENERAL ATP TRUCKS




Prin serviciile specializate de consultanță pe care dealer-ul ATP Motors le oferă, clienÈ›ii pot accesa finanÈ›are flexibila prin leasing. De asemenea, se oferă cel mai facil sistem trade-in: pentru constituirea avansului pentru produsele TRUSTON pot fi tranzacÈ›ionate atât autoturisme sau autoutilitare rulate, cât È™i camioane de transport sau construcÈ›ii, remorci, semiremorci sau utilaje.

INTERVIU MIRCEA CIRÈš, FONDATOR ATP GROUP

Mașini&Utilaje: Ce provocări v-a adus pandemia Covid-19 și ce oportunități au apărut pe parcursul acesteia pentru ATP Group?
Mircea Cirț: Renunțarea la vechile obiceiuri și confruntarea cu noi oportunități. Trecere de la comerț la producție cu mai mult curaj.

MaÈ™ini&Utilaje: Cum gestionaÈ›i fluxul de livrări È›inând cont de lipsa semiconductorilor la nivel global, cât È™i problema proximității cu războiul din Ucraina? Care sunt soluÈ›iile identificate de ATP Group?
Mircea CirÈ›: Provocări în lanÈ›ul de aprovizionare sunt la multe componente, însă până în prezent am găsit soluÈ›ii. Când nu se poate înainte, încercam la dreapta, dacă nu se poate încercam la stânga, dar nicidecum înapoi!

Mașini&Utilaje: Care considerați că sunt mega-trendurile la nivel global generate de evenimentele ultimilor doi ani și cum vă raportați la acestea?
Mircea CirÈ›: Focus pe performanță, optimizare, deglobalizare È™i parteneriate locale. SusÈ›in relaÈ›iile pe care le putem dezvolta È™i întreÈ›ine local, susÈ›in ideea de afacere (când spun asta mă gândesc la producÈ›ie) locală. Nu putem schimba trendul însă putem schimba focusul: să îl ducem spre noi parteneriate, produse noi, producÈ›ie locală.

Mașini&Utilaje: Ce feedback ați primit de la clienți vis-a-vis de camionul Truston? Dar utilajele Hefton?
Mircea Cirț: Foarte bun. Peste așteptări.

Mașini&Utilaje: Care sunt avantajele camionului Truston comparativ cu modelele similare ale concurenților?
Mircea CirÈ›: Robust. Simplu. Confortabil. De nădejde È™i de încredere.

MaÈ™ini&Utilaje: Care consideraÈ›i că sunt provocările sectorului de construcÈ›ii în România? Cum simÈ›iÈ›i piaÈ›a È™i către ce anume ne îndreptam?
Mircea CirÈ›: Sistemul birocrat È™i neadaptat la context. Ne îndreptam spre un haos È™i mai mare pentru că nu suntem capabili să gestionăm crizele.

MaÈ™ini&Utilaje: Având în vedere accentul tot mai mare care se pune pe conceptul de sustenabilitate, cum se poziÈ›ionează ATP Group vis-a-vis de acesta?
Mircea CirÈ›: ATP Group face paÈ™i importanÈ›i integrând sinergii, azi ne poziÈ›ionăm ca integrator de sisteme de mobilitate atât a persoanelor cât È™i a mărfurilor.

MaÈ™ini&Utilaje: Ce urmează în continuare, care sunt planurile de dezvoltare ale grupului pentru următorii ani?
Mircea CirÈ›: Focus pe producÈ›ie, în măsura în care guvernanÈ›ii vor susÈ›ine economia È™i agenÈ›ii economici în aceasta perioadă. Avem planuri, am investit mult în acestea, este nevoie însă de o protejare a mediului de afaceri astfel încât să putem avansa.

“Curajul È™i voinÈ›a trebuie să se antreneze permanent astfel încât să atingem È›intele cele mai înalte. Lucrăm cu profesionalism È™i sper în È™anse reale de împlinire a unui viitor în care, în România, să înÈ›elegem corect nevoia de evoluÈ›ie.” - MIRCEA CIRÈš, PREȘEDINTE ATP GROUP

Industry

Recent Posts:

În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piaÈ›a est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internaÈ›ional pentru soluÈ›iile sale inovatoare în domeniul reparaÈ...


Citeste mai mult

Schimbările climatice ce pun presiune pe infrastructura invechită a oraÈ™elor, precum È™i creÈ™terea numărului de locuitori - sunt cele mai mari două provocări cu care se confruntă operatorii reÈ›elelor edilitare în ultimii ani. OraÈ™ele poloneze, în special cele mai mari, au colec...


Citeste mai mult

ATP Trucks continuă să se dezvolte prin extinderea gamei de produse, iar sub brandul Stamer,  inginerii companiei proiectează È™i realizează suprastructuri È™i semiremorci basculabile  la standarde înalte, direct în fabrica din Baia Mare.Printre cele mai recente realizări ...


Citeste mai mult

Un tiltrotator este un ataÈ™ament hidraulic È™i în acelaÈ™i timp o extensie a braÈ›ului excavatoarelor, care se poate roti la 360 grade È™i se poate înclina față de verticală cu până la 40 grade stânga/dreapta, el putându-se monta direct la capătul braÈ›ului sau fo...


Citeste mai mult