Pe 17 februarie am organizat Auto Art Show – evenimentul care a avut printre oaspeţii noştri, pe lângă pasionaţii de auto, şi pasionaţii de auto şi artă din piaţa de utilaje, unii dintre aceştia fiind partenerii noştri de peste 15 ani. Ne-am bucurat că am putut să oferim atât familiei noastre din zona auto, cât şi familiei noastre de utilajisti plăcerea de a-i avea oaspeţi în cadrul Auto Art Show. Am creat astfel încă o punte de legătură între cele două sectoare relativ conexe.
Schimbarea de paradigmă
Dacă atunci când ne-a venit ideea Auto Art Show încă nu ne-am dat seama clar ceea ce va însemna pentru noi acest eveniment, acest lucru s-a conturat foarte clar în timpul, cât şi după ce s-a terminat acesta. Am putut vedea doar comparând cu alte evenimente pe care le-am organizat. Odată ce până acum elementul central al oricărui eveniment a fost funcţionalitatea, operativitatea şi comercialul, de data asta lucrurile au stat diferit: elementul central al Auto Art Show a fost pasiunea şi creativitatea, lucru care a schimbat întreaga dinamică!
Se zice că până nu experimentezi în mod direct, nu ai cum să înţelegi. Noi am experimentat în mod direct, de această dată! Şi asta ne-a schimbat complet abordarea, percepţia, cât şi înţelegerea reacţiilor invitaţilor noştri. Odată ce până acum, pentru fiecare eveniment, dădeam multe telefoane şi făceam follow-up de multe ori pentru a ne asigura că avem participanţi, de această dată pur şi simplu nu a mai fost necesar. Pasiunea şi creativitatea reprezintă un magnet puternic, care, el în sine, atrage fără alt efort. Pentru mine Auto Art Show, văzut prin această prismă, a fost next level. Asta ne-a făcut să înţelegem mai bine cum să aducem elemente de pasiune şi în alte evenimente ale noastre.
Pasiunea şi creativitatea aplicate în sectorul de utilaje pentru construcţii
Sectorul utilajelor pentru construcţii este perceput ca unul heavy, tehnic, dificil şi cu multe provocări. Nivelul de bugete este altul, nivelul de responsabilitate este la cote crescute. Este clar, altceva decât domeniul artistic. Însă nu este lipsit de pasiune şi i se poate adăuga un anumit procent de creativitate. Iar aceste două elemente ale căror efecte am fost martori în mod atât de direct pot juca un rol important şi în domeniul utilajelor. De aceea le-am integrat şi în conceptul târgului – festival de utilaje pentru construcţii – CoBuild – pe care îl organizăm anul acesta! Una din ideile iniţiale ale CoBuild a fost integrarea ideei de festival, ceea ce relaxează puţin abordarea, ca şi cum ai merge la o întâlnire foarte formală şi ai decide să scoţi cravata din outfit. Zona demo, zona pentru copii, zona de conferinţe/discuţii/schimburi de idei, cât şi petrecerea unei părţi din timp într-un cadru informal, ca între prieteni, aduce încă unele elemente de relaxare şi apropiere. Ok, nu este artă – însă este o artă să poţi transforma o abordare clasică a unui tip de eveniment care până acum a avut un anumit mod de a fi organizat, într-o abordare mai caldă, mai flexibilă, mai casual.
Sperăm ca abordarea noastră să fie pe placul partenerilor CoBuild, cât şi a vizitatorilor.
Vă aşteptam să vedem rezultatul la Ciugud, între 11-13 mai!
Cornelia Rotaru