Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

BASCULANTELE ARTICULATE HYUNDAI DEBUT DE SUCCES LA CATEGORIILE 30 ȘI 45 DE TONE

BASCULANTELE ARTICULATE HYUNDAI DEBUT DE SUCCES LA CATEGORIILE 30 ȘI 45 DE TONE

Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) a introdus două modele de basculante articulate în linia sa în plină expansiune de echipamente grele pentru construcÈ›ii È™i pentru terasament.

Basculantele articulate sunt primul rezultat vizibil al cooperării dintre HCEE È™i Hyundai Doosan Infracore (HDI), după achiziÈ›ia companiei Doosan de către Hyundai Heavy Industries Group. Lansate la expoziÈ›ia Hillhead 2022, cele două basculante articulate HA30A È™i HA45A au sarcini utile nominale de 28 de tone È™i, respectiv, 41 de tone, dovedindu-se vehicule de transport ideale în aplicaÈ›ii comune cu excavatoarele pe È™enile È™i încărcătoarele pe roÈ›i grele de la Hyundai. La Bauma 2022, este prezentat în premieră mondială modelul HA45A.

Hyundai CEE a intrat pe piaÈ›a basculantelor articulate cu două modele ce utilizează un design È™i o tehnologie inovatoare dovedite pentru a oferi o productivitate ridicată È™i o mobilitate superioară pe È™antierele grele. Destinate popularelor categorii de 30 È™i 45 de tone, modelele HA30A È™i HA45A sunt construite în jurul unui concept de tracÈ›iune integrală pe È™ase roÈ›i, cu diferenÈ›iale cu alunecare limitată față È™i spate È™i un diferenÈ›ial longitudinal care poate fi blocat manual, pentru tracÈ›iune la sarcina maximă È™i tracÈ›iune pe teren dificil.

DESIGN CONCENTRAT PE PRODUCTIVITATE, PERFORMANȚĂ, MANEVRABILITATE ȘI MANIABILITATE

Basculantele articulate Hyundai au un design compact al È™asiului, pentru a ajuta manevrabilitatea, cu un cadru È™asiu spate înclinat È™i un diferenÈ›ial integrat în transmisia ZF, montat frontal, permiÈ›ând o secÈ›iune mai scurtă a cadrului È™asiu față. Acest lucru are ca rezultat cea mai mică rază de viraj din sector È™i o stabilitate remarcabilă, datorată centrului de greutate scăzut la încărcare nominală.

Suspensia independentă hidropneumatică cu auto-nivelare pe puntea din față asigură o călătorie confortabilă, oferind o manevrabilitate maximă în condiÈ›ii de teren dificil. Inelul de rotire este montat în faÈ›a punctului de articulare a È™asiului, lângă axa față, rezultând o distribuÈ›ie egală a sarcinii pe roÈ›ile din față în toate situaÈ›iile de conducere, pentru o stabilitate È™i o tracÈ›iune sporite. Totodată, distribuÈ›ia uniformă a greutății vehiculului pe cele trei axe permite operatorului să utilizeze diferenÈ›ialele cu alunecare limitată cu o valoare de blocare de doar 45°, menÈ›inând tracÈ›iunea către ambele roÈ›i din față chiar È™i atunci când se acÈ›ionează direcÈ›ia.

Cele două punÈ›i spate folosesc un design de tracÈ›iune a boghiului în tandem, cu un singur diferenÈ›ial central È™i două reductoare cu angrenaje interne, câte unul pe fiecare parte a boghiului. Aceste axe în tandem se pot roti în total cu aproape 40 de grade, asigurând o oscilaÈ›ie maximă a punÈ›ilor spate pentru a menÈ›ine permanent contactul roÈ›ilor cu solul pe teren accidentat. DiferenÈ›ialul central unic măreÈ™te garda la sol sub autocamion.

HA30A È™i HA45A sunt echipate cu un retarder hidraulic complet, combinat cu o frână de motor electronică standard. Aceste sisteme auxiliare de frânare completează eficient frânele cu discuri umede răcite cu ulei, acestea având o durată de viață extinsă de până la 15 000 de ore. O frână de parcare mecanică cu activare hidraulică menÈ›ine vehiculul în staÈ›ionare. Basculantele articulate sunt furnizate cu un înclinometru, cu protecÈ›ie la răsturnare È™i funcÈ›ia „Body Over Center of Gravity”, de semnalizare a depășirii centrului de greutate al caroseriei, pentru a asista È™oferii la descărcarea sarcinii din benă, la operarea pe teren accidentat sau când vehiculul se înclină foarte mult.

SecÈ›iunea înclinată a a părÈ›ii din spate a È™asiului asigură distribuirea uniformă a sarcinii între axele față È™i spate. Bena are podeaua înclinată înainte asigurând un grad mai mare de reÈ›inere a materialelor fluide sau umede, în special a pietriÈ™ului. HA30A are o capacitate a benei de 16,8 mc, care creÈ™te la 17,8 mc dacă este montat un oblon la spatele benei. Modelul mai mare HA45A oferă o capacitate de 24,4 mc, care creÈ™te la 26,0 mc cu oblon. Ambele bene basculante pot fi încălzite opÈ›ional de gazele de eÈ™apament ale motorului, pentru a preveni îngheÈ›area È™i lipirea materialelor atunci când se lucrează la temperaturi mai scăzute. OpÈ›ional, sunt disponibile plăci de uzură interne montate în benă, pentru utilizarea la transportul rocilor dure.



GRUP MOTOPROPULSOR DOVEDITE

Pentru a propulsa ambele basculante articulate, Hyundai a folosit puternice motoare diesel Scania, conforme cerinÈ›elor UE Stage V. Modelul HA30A utilizează un motor diesel supraalimentat DC9 cu cinci cilindri, de 9,3 litri, care dezvoltă 375 CP (276 kW) È™i un cuplu de 1 876 Nm. În schim, modelul HA45A, mai mare, utilizează un motor diesel DC13 cu È™ase cilindri, de 12,7 litri, care dezvoltă o putere maximă de 500 CP (368 kW) È™i un cuplu de 2 476 Nm.

Ambele motoare sunt asociate unor transmisii automate ZF Tip-Tronic cu opt trepte înainte È™i patru trepte înapoi, cu retarder integrat. Convertizorul de cuplu are blocare în toate treptele de viteză, ceea ce reduce consumul de combustibil È™i creÈ™te eficienÈ›a. Cu o viteză maximă de până la 55 km/h È™i datorită cutiei de viteze Tip-Tronic, deplasările sunt line, cu accelerări È™i frânări fără È™ocuri, operatorul putând păstra un ritm de lucru continuu. În plus, acesta poate alege între o schimbare a vitezelor manuală sau automată.


Viteza la deplasarea cu spatele este de maxim 16 km/h. Combustibilul, lichidul AdBlue pentru tratarea gazelor de eșapament și un sistem standard de ungere cu lubrifiere automată pot fi accesate cu ușurință de la nivelul solului, pentru o mai bună siguranță pe șantier.

Capota motorului se rabate în față pentru a permite accesul la filtre È™i la punctele de umplere, în timp ce întreaga structură a cabinei poate fi, de asemenea, înclinată spre partea din spate a autocamionului, pentru a oferi acces pentru reparaÈ›ii È™i întreÈ›inere.

Sistemul de monitorizare telematică Hi- Mate de la Hyundai, integrat standard, asigură conectivitate prin satelit È™i GSM, pentru a realiza legătura cu centrul la cele mai inaccesibile È™antiere de construcÈ›ii È™i miniere din întreaga lume. Acest lucru permite clienÈ›ilor să monitorizeze de la distanță productivitatea, consumul de combustibil, avertizările sistemului È™i starea de întreÈ›inere, reducând timpii de nefuncÈ›ionare neplanificaÈ›i È™i îmbunătățind utilizarea flotei.

CONFORT ȘI SIGURANȚĂ

Basculantele articulate Hyundai dispun de cea mai spaÈ›ioasă cabină ROPS/FOPS de pe piață. În cabină se observă dispunerea ergonomică a comenzilor, la care se ajunge cu uÈ™urință din scaunul de înaltă calitate al operatorului, cu cotiere È™i suspensie pneumatică. Cabina este montată, de asemenea, pe elemente de amortizare din cauciuc, cu rol în reducerea È™ocurilor È™i vibraÈ›iilor.

SpecificaÈ›iile includ un radio compatibil cu MP3 È™i Bluetooth, încărcător USB, bare de siguranță pe toate părÈ›ile È™i un suport pentru picioare. În interiorul cabinei există numeroase spaÈ›ii de depozitare, cu loc pentru o cutie opÈ›ională frigorifică/caldă È™i prize de alimentare de 12 V pentru telefoanele operatorului, precum È™i alte accesorii.

Controlul complet al climatizării cabinei este standard pe ambele modele, iar cabina se mândreÈ™te cu un nivel de zgomot intern de doar 72dB(A), pentru un confort maxim pe întreg parcursul zilei de lucru. Capota înclinată a motorului oferă o vedere excelentă spre partea din față a basculantei articulate, iar geamurile laterale sunt glisante.

În exterior, sunt prevăzute balustrade de protecÈ›ie È™i bare de susÈ›inere pe părÈ›ile laterale ale cabinei. Un ecran LCD de 7 inch, în culori, oferă informaÈ›ii cheie despre funcÈ›ionarea vehiculului. Este disponibil È™i un contor de sarcină utilă integrat, pentru a preveni supraîncărcarea È™i pentru a înregistra productivitatea. FuncÈ›iile de diagnosticare sunt incluse în sistemul de monitorizare, iar operatorul poate verifica de la distanță, din cabină, nivelurile uleiului hidraulic È™i de transmisie. Un inclinometru te asigură că basculanta articulată este condusă în limitele sale de siguranță, în timp ce camera
video integrată din spate È™i numeroasele oglinzi asigură o vizibilitate excelentă în toate direcÈ›iile È™i atunci când se vehiculul se deplasează înapoi sub un excavator sau în zona de basculare.

Machinery

Recent Posts:

În munÈ›ii arizi din sudul Perului, compania Anglo American a trecut la următorul pas în industria minieră: un gigantic complex de exploatare a cuprului, la suprafață, este exploatat în mare parte cu roboÈ›i.Pe un drum de mină prăfuit din munÈ›ii Anzi, un o basculantă rigidÄ...


Citeste mai mult

Conveierele mobile cu bandă MOBIBELT de la Kleemann asigură o organizare mai flexibilă a proceselor de lucru pe È™antiere, fiind utilizate pentru eficientizarea proceselor logistice. Aceste conveiere mobile extind în mod flexibil raza de acÈ›iune a instalaÈ›iilor de concasare È™i sortare È™...


Citeste mai mult

Datorită proprietăților unice ale bazaltului local și creșterii cererii, compania RF Sand-Baggerarbeiten und Steingewinnungsgesellschaft GmbH, din Germania, avea nevoie de un concasor primar mobil puternic, care să poată face față provocărilor. Pentru a crește producția, conducerea compa...


Citeste mai mult

Închirierea de utilaje de construcÈ›ii câÈ™tigă teren la nivel mondial È™i, mai ales, în rândul clienÈ›ilor din România. Iar motivele sunt întemeiate. Tot mai mulÈ›i constructori îÈ™i pun întrebarea dacă este mai profitabil să închirieze echip...


Citeste mai mult