Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

Bianchi Casseforme și Gabor Concrete - Un nou proiect împreună în România

Bianchi Casseforme și Gabor Concrete - Un nou proiect împreună în România

Bianchi Casseforme s.r.l, prin dealerul său Gabor Concrete, a furnizat echipamente pentru realizarea unei noi fabrici de producție a elementelor prefabricate, situată în zona de nord a României, respectiv în localitatea Cristești, Județul Iași, consolidându-și încă o dată prezența în țara noastră.

SW Umwelttechnik a fost fondată la Klagenfurt în 1910 și este listată la Bursa de Valori din Viena din 1997. Rolul de pionierat al companiei a fost evidențiat de-a lungul anilor prin extinderea mai întâi în Ungaria și mai târziu în România. SW Umwelttechnik proiectează și produce o gamă largă de elemente prefabricate din beton atât pentru infrastructură cât şi pentru construcții civile şi industriale.

O echipă internațională în inima Europei, care include nouă locații în Austria, Ungaria și România. Datorită facilităților de producție de ultimă generație, gamei diversificate de produse și know-how-ului său, compania este lider în producerea prefabricatelor din beton. Timp de decenii, SW s-a angajat să urmărească problemele legate de dezvoltarea economică și ecologică, precum şi de responsabilitatea socială. Integrarea conservării și a protecției mediului este esențială pentru realizarea sustenabilității.



Elementele centrale ale managementului ecologic sunt creșterea compatibilității cu mediul înconjurător, minimizarea riscurilor de ambient, protecția și asigurarea funcționării ecologice a tuturor sistemelor. În procesul de producție, materiile prime și energia sunt utilizate în mod eficient prin reducerea deșeurilor, reziduurilor și apelor uzate. Portofoliul de produse prefabricate din beton al grupului SW în România este foarte vast şi include: tuburi, cămine din beton, elemente subterane pentru subservicii, rezervoare de colectare şi tratare a apei, ziduri de sprijin, cabine electrice.

De asemenea, produce întreaga gamă de elemente prefabricate pentru sectorul industrial, comercial și rezidențial, împreună cu cel de infrastructură, dedicat extinderii și consolidării rețelei de străzi, autostrăzi şi drumuri din România.

PRINCIPALELE ECHIPAMENTE INCLUSE ÎN FURNIZARE

Masa vibrantă: Realizată dintr-o suprafață de oțel cu grosimea de 10 mm, rigidizată cu profile metalice. Masa are dimensiuni utile de producție de 12 x 4 m. Aceasta este poziționată pe suporturi anti vibrații din neopren. Mecanismul de funcționare constă într-o înclinare a echipamentului prin intermediul unor cilindri hidraulici telescopici care permit, după maturarea betonului, preluarea eficientă a elementelor în poziție verticală. Masa este echipată cu o consolă inferioară și o parte laterală reglabilă pentru a permite producerea de panouri de diferite înălțimi. Aceasta este completată de un sistem de vibrații, dotat cu vibratoare electrice tip VFC2000 cu convertizor de frecvență.



Tipar hidraulic pentru producerea stâlpilor prefabricați din beton: modular și construit în întregime din oțel, cu lungimea de 32 m. Tiparul permite producerea de stâlpi cu secțiune dreptunghiulară sau pătrată cu bază și înălțime variabile(Baza 50/60/70/80/90/100 cm şi înălțime 50/60/70/80/90/100 cm), dotat cu 2+2 suporturi pentru console, cu poziționare variabilă a acestora în interiorul stâlpului prefabricat în 4 direcții. Tiparul este compus dintr-un cadru de bază fixat pe suporturi anti-vibrații, deschidere şi închidere hidraulică și un fund de bază cu lățimea de 60 cm cu șanfren din oțel de 15 x 15 mm. Tiparul pentru stâlpii prefabricați din beton este completat de un sistem de vibrații pentru compactarea betonului şi centralină hidraulică pentru închiderea/deschiderea lateralelor.

Pat universal pentru producerea elementelor pretensionate: așezat între cele două culee, cu lungime de 90 metri și lățime utilă de 1 m, realizat din tablă cu grosimea de 8 mm și rigidizat cu profile metalice. Lateralele sunt așezate pe patului universal și blocate prin intermediul unui dispozitiv special de prindere.

3 Seturi de culee de tensionare: Structura culeelor este proiectată pentru a susține o sarcină de tensionare de 800 tone. Culeea de tragere activă este compusă din două coloane plasate într-o fosă adâncă de 1,70 m, având un spațiu interior de 90 cm; 1 Grindă perforată, glisantă în timpul operațiilor de detensionare, predispusă cu găuri pentru toroane de 0,6"; 2 cilindri de de tensionare cu efect simplu cu capacitate de încărcare de 400 Tone plus 2 cilindri de de tensionare cu efect simplu cu capacitate de încărcare de 100 Tone.

Set Laterale pentru grinzi I/T, câte unul pentru fiecare culee, cu lungime de 30,5 m pentru producerea grinzilor I (lungime maximă 30 m, bază 30/50 cm, înălțime 120/140/160 cm) și grinzi T (lungime maximă 24 m, bază 30 cm, înălțime 120/140/160 cm). Acestea sunt realizate din tablă de 6 mm grosime, rigidizată de un cadru compus din plăci și profile structurale. Lateralele sunt modulare pentru a permite producerea de elemente de diferite dimensiuni. Componentele sunt concepute pentru a fi utilizate pe patul universal, echipat cu dispozitive de prindere şi sistem de vibrații.

Tipar auto-portant pentru grinzi trapezoidale: lungime de 54 m cu 3 cuiburi paralele, proiectat să producă grinzi trapezoidale precomprimate cu dimensiunea maximă B x H 1 40 x 600 mm. Structura auto- portantă este proiectată astfel încât să reziste la o forța de 420 tone, realizată integral din oțel, şi este prevăzută cu un sistem de vibrații pentru compactarea betonului după turnare.

Industry

Recent Posts:

În era construcțiilor inteligente, buldoexcavatoarele moderne de la JCB se remarcă prin inovație și fiabilitate. Aceste utilaje, dotate cu tehnologie de ultimă generație și caracteristici avansate, transformă modul în care sunt realizate lucrările pe șantier. De la eficiența c...


Citeste mai mult

Cu o tradiţie de peste 28 de ani, AIC Trucks dezvoltă permanent serviciile integrate pe care le oferă,bdovedind că este permanent aproape de client, reușind nu numai să asigure servicii de calitate de vânzare camioane noi sau uzate, respectiv de întreţinere și reparaţii, dar și...


Citeste mai mult

Mike Gidaspow, vicepreședinte al departamentului de produse, servicii și soluții Komatsu, și-a făcut timp pentru a discuta la începutul anului cu o echipă de jurnaliști de la „Equipment Today” despre industria construcțiilor, reflectând asupra anului 2023 și privind ...


Citeste mai mult

Companiile care reciclează asfaltul vechi creează noi surse de venit.Această industrie se confruntă cu numeroase provocări, cum ar fi costurile ridicate de îndepărtare a pavajului și de transport a materialului, în condițiile în care se asigură în același timp prote...


Citeste mai mult