Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

CASE CONSTRUCTION EQUIPMENT LA ÎNCEPUT DE 2022 - STRATEGIE ȘI DIRECTII

Am stat de vorbă cu Barbara Caporali, Business Director Central Eastern Europe, CASE Construction Equipment, Ionuț Roscoiu, Business Manager Central Eastern Europe, CASE Construction Equipment și cu Giuliano Bellardi, Marketing Manager Central Eastern Europe & Italy, CASE Construction Equipment cu privire la strategia CASE Construction Equipment. Iată ce ne-au împărtășit, în cele ce urmează.

Mașini & Utilaje: Cum a afectat pandemia de coronavirus afacerile companiei Case Construction Equipment, la toate nivelurile (personal, producție, prețuri, livrare, servicii post-vânzare, finanțare, clienți)?
Barbara Caporali: Cu siguranță că, acum, trăim într-un moment foarte critic al istoriei. Furnizarea de componente necesare pentru a termina mașinile a suferit întârzieri, dar nu putem să nu remarcăm munca extraordinară executată de colegii noștri de la planificarea cererii, logistică, achiziții și producție, de a ne menține la nivelul angajamentelor noastre. Din punct de vedere comercial, datorită cooperării și parteneriatului cu distribuitorii noștri, am reușit să ne s planificarea, ceea ce ne-a ajutat să menținem pasul cu cerințele pieței și ne-a permis să câștigăm oportunități suplimentare.

Mașini & Utilaje: Care este strategia companiei Case Construction Equipment pentru anul 2022, din punct de vedere al vânzărilor, marketingului, dezvoltării și serviciilor post-vânzare - prezentare generală, dar și strategia locală, în România?
Barbara Caporali: Ne îmbunătățim constant gama de produse, așa cum o demonstrează și recentele noastre lansări de produse comunicate piețelor noastre europene. Dar, în plus de acest lucru, dezvoltăm continuu rețeaua pentru a crește capacitățile și prezența teritorială cu tot mai multe puncte de vânzare și service. Având în vedere achiziția companiei Sampierana, în viitor vom extinde și mai mult gama de mini-excavatoare, ceea ce va duce cu siguranță la o creștere pe termen lung a volumului de vânzări și a cotei de piață. În plus, în anul 2022 ne vom concentra din ce în ce mai mult pe creșterea cotei noastre de piață, bazându-ne produsele noastre cheie: WL G Evolution, seria TLB SV și seria CHEX.

Cu siguranță că, acum, trăim  într-un moment foarte critic al istoriei. Furnizarea de componente necesare pentru a termina mașinile a suferit întârzieri, dar nu putem să nu remarcăm munca extraordinară executată de colegii noștri de la planificarea cererii, logistică, achiziții și producție, de a ne menține la nivelul angajamentelor noastre. - BARBARA CAPORALI  BUSINESS DIRECTOR CENTRAL EASTERN EUROPE, CASE CONSTRUCTION EQUIPMENT

Cu toate acestea, unul dintre cele  mai importante aspecte pe care le caută clienții noștri români este serviciul de asistență post-vânzare pentru clienți. Strategia noastră locală va fi să vindem mașinile noastre de cea mai bună calitate și să oferim asistență  post-vânzare de cea mai înaltă calitate. - IONUT ROSCOIU, BUSINESS MANAGER CENTRAL EASTERN EUROPE, CASE CONSTRUCTION EQUIPMENT

Concomitent cu lansările de noi produse și datorită colaborării cu FPT, lider în producția de motoare industriale și utilizarea de soluții alternative de combustibil și împreună cu alte companii de top din sectoarele tehnologiilor inovatoare și sustenabile, Case Construction Equipment lucrează pentru a oferi clienților soluții care răspund limitărilor din ce în ce mai stricte în ceea ce privește emisiile de gaze și cererii tot mai mari de mașini cu impact zero asupra mediului (de exemplu buldoexcavatorul electric lansat la ultimul Conexpo, cu primele unități care lucrează cu succes în orașul New York). - GIULIANO BELLARDI, MARKETING MANAGER CENTRAL EASTERN EUROPE & ITALY

Mașini & Utilaje: Case Construction Equipment/Titan Machinery vor lua în considerare o participarea efectivă la Bauma 2022? Dar la alte expoziții locale de profil?
Giuliano Bellardi: În acest moment, CASE Construction Equipment nu intenționează să participe la Bauma 2022. Această decizie este în conformitate cu strategia noastră de marketing, care urmărește, pe de o parte, consolidarea relației cu clienții prin intermediul evenimentelor locale personalizate, unde putem oferi o experiență completă de brand, iar pe de altă parte, creșterea gradului de conștientizare a mărcii prin intermediul evenimentelor digitale, pentru a ajunge la un public mai larg. Nu excludem complet orice participare la expoziții internaționale, precum Bauma. Dar, deocamdată, considerăm că noua noastră abordare răspunde perfect nevoilor clienților de astăzi.

Mașini & Utilaje: Care sunt cele mai importante inovații tehnice create la Case Construction Equipment și care sunt aplicațiile lor practice?
Giuliano Bellardi: Reducerea TCO și îmbunătățirea experienței la bord pe utilaje sunt principalele obiective urmărite de echipa de cercetare și dezvoltare a CNH Industrial, care caută constant soluții inovatoare și sustenabile pentru mediu și care continuă să se confirme ca o companie lider în sectorul utilajelor industriale și agricole.
Lansările recente anunțate de CASE Construction ale noilor încărcătoare pe roți din Seria G Evolution și buldoexcavatoare din Seria SV, precum și cele viitoare, au confirmat această direcție clară, iar în acest sens ne referim la inovații tehnice care vizează reducerea consumului (ex. noile moduri de lucru ECO) și a costurilor de întreținere (ex. noile intervale de întreține crescute la încărcătoarele pe roți din Seria G Evolution), precum și un confort îmbunătățit (ex. noua cabină a buldoexcavatorului din Seria SV) și o productivitate sporită (ex. noul sistem de cântărire implementat pe încărcătoarele pe roți din Seria G Evolution).

Concomitent cu lansările de noi produse și datorită colaborării cu FPT, lider în producția de motoare industriale și utilizarea de soluții alternative de combustibil și împreună cu alte companii de top din sectoarele tehnologiilor inovatoare și sustenabile, Case Construction Equipment lucrează pentru a oferi clienților soluții care răspund limitărilor din ce în ce mai stricte în ceea ce privește emisiile de gaze și cererii tot mai mari de mașini cu impact zero asupra mediului (de exemplu buldoexcavatorul electric lansat la ultimul Conexpo, cu primele unități care lucrează cu succes în orașul New York).

Industry

Recent Posts:

Prometeon Tyre Group, companie de top specializată în dezvoltarea, producția și comercializarea anvelopelor pentru vehiculele industriale, comerciale, agricole și OTR (Off-The-Road), a prezentat la începutul lunii octombrie primele sale anvelope din Seria 02, sub brandul Prometeon, d...


Citeste mai mult

În cadrul expoziției anuale BOMAG, Zilele Inovării, organizată în Boppard, Germania, utilajele de asfaltare au fost în centrul atenției, iar soluțiile tehnologice au captat atenţia în cadrul spectacolului prezentat.Ca distribuitor al brandului BOMAG, Genco'93 a fost inv...


Citeste mai mult

Astăzi, la aproape 33 de ani de la Revoluție, când auzim de o familie de români care deține o fabrică, sau care produce pentru comunitate, ajungi să te minunezi și să te întrebi cum de au reușit și care a fost motivația. Într-o economie autohtonă dominată aproape ...


Citeste mai mult

Într-un colț din nord-estul Statelor Unite, și anume în Auburn, Massachusetts, descoperim o afacere de lungă durată care este profund legată și înrădăcinată în zonă: R.H. White Construction, care are peste un secol de istorie la care să privească în urmă, e...


Citeste mai mult