Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

CEFIN TRUCKS - ÎMPREUNĂ MERGEM MAI DEPARTE!

CEFIN TRUCKS -  ÎMPREUNĂ MERGEM MAI DEPARTE!

Cefin Trucks a reuşit să închege şi să păstreze o echipă de oameni competenţi, săritori şi capabili cu care stăm de vorbă cu plăcere de fiecare dată când avem ocazia. Îmi amintesc că fix ultimul eveniment la care am participat înainte de a fi declarată pandemie la nivel mondial, cât şi stare de urgenţă la nivel naţional, a fost un eveniment Cefin Trucks, pe la început de martie 2020. Cu toate că atmosfera generală începea să devină din ce în ce mai tensionată, ştirile despre Covid-19 îşi făceau loc în mintea şi sufletele noastre şi generau incertitudine, acel eveniment rămâne emblematic pentru noi, datorită oamenilor din echipa Cefin. Stăpâni pe situaţie, glumeţi, eficienţi, atenţi, cu discurs clar, precis şi la obiect, oamenii inspirau încredere: atât în produsele şi serviciile despre care vorbeau, cât şi în ceea ce priveşte viitorul. Simţeai că nu te vor lăsa baltă, că vor face tot ceea ce este omeneşte posibil pentru a-şi sprijini partenerii şi a-şi onora cuvântul. Ceea ce au şi făcut şi fac în continuare.

Am stat de vorbă cu Ionel Bălașa - Director After Sales Cefin Trucks, atât despre ce înseamnă complexitatea activităţii after-sales, despre situaţia Covid-19, vibe-ul general simţit în relaţia cu partenerii în această perioadă, cât și despre planuri de viitor.

Maşini şi Utilaje: Serviciile after sales reprezintă un punct foarte important în construirea unei relaţii bune cu clienţii, cât și creșterea ratei de recomandare pentru noi achiziţii. Care este strategia Cefin în această direcţie?
Ionel Bălaşa: Cefin crede cu tărie că misiunea sa reprezintă mai mult decât a transmite o factură de achiziţie de la un producător de camioane către o companie de transport. Astfel că în portofoliul Cefin este integrată o arie largă de servicii ce aduc valoare adăugată precum: servicii post-vânzare la cele mai înalte standarde, vânzări piese de schimb și ulei, reparaţii și montaje complexe de caroserie, vânzare de vehicule noi și uzate, servicii de tradein și buy-back, suport în solicit area și obţinerea serviciilor de finanţare (credit, leasing, închiriere sau plăţi întârziate). Putem să oferim servicii pe care nu le oferă competitorii pentru că, fiind o firmă independentă, avem mai multă flexibilitate. Iar din acest parteneriat are de câștigat toată lumea. Crearea și dezvoltarea unei reţele de centre de asistenţă tehnică și service post vânzare FORD TRUCKS care să se evidenţieze prin servicii prompte și calitative este baza unei relaţii solide cu cei ce ne sunt clienţi. Orice camion nou poate să mai aibă probleme în perioada de garanţie, important este ca acestea să fie rezolvate operativ. Asta înseamnă un stoc de piese și operatori foarte bine pregătiţi să rezolve probleme apărute. Clientul este mulţumit de camion dacă acesta este funcţional, are timpi reduși de imobilizare, consum redus și cheltuieli de mentenanţă rezonabile. O reţea after sales bine reprezentată la nivel naţional contribuie decisiv la imaginea pe care o au clienţii în raport cu o marcă de camion.

Maşini şi Utilaje: Ce avantaje are un client dacă alege să își servisese camionul în reţeaua Cefin?
Ionel Bălaşa: Putem enumera câteva dintre principalele avantaje ale service-ului Cefin:
• O echipă de profesioniști cu peste 20 ani experienţă pentru întreaga gamă de reparaţii de camioane, semiremorci și structuri specializate;
• Program de service extins, de luni până vineri între 7.00-21.30;
• Ateliere mobile de intervenţie și mașină de remorcare specializată tip EMPL;
• Rezolvarea printr-o singură oprire a tuturor problemelor camionului, semiremorcii sau structurii specializate, indiferent dacă vorbim de reparaţii mecanice, electrice, diagnoza electronică, reparaţii de tinichigerie și vopsitorie, redresări de șasiuri și alinieri de axe cu aparatură Josam, reparaţii specializate de boxuri, reparaţii hidraulice, etalonare tahograf sau ITP;
• Capacitatea de service: 28-30 autocamioane simultan în reparaţie;
• Transparenţă și corectitudine în relaţia cu clienţii.

Maşini şi Utilaje: Cât reprezintă ca şi cifră de afaceri partea de after sales?
Ionel Bălaşa: Dacă însumăm toate service-urile din reţea, inclusiv cele proprii, partenere sau doar ateliere de intervenţii, precum şi zona de aft er sales importator, putem vorbi de o cifră de afaceri de 10 mil eur.

Maşini şi Utilaje: Cum s au adapt at service-urile şi întreaga activitate post vânzare la noua realitate pandemică? Care au fost măsurile luate? Ce dificultăţi aţi întâmpinat?
Ionel Bălaşa: Măsuri de siguranţă au fost luate încă de la apariţia primelor veşti de extindere a noului coronavirus în România, şi acestea au fost de tipul regulilor de siguranţă a angajaţilor şi a clienţilor, al normelor de igienizare a spaţiilor, al organizării fluxurilor de acces în zona de vânzări şi service, şi evitare a supraaglomerării spaţiilor. Prioritatea Cefin Trucks a fost siguranţa angajaţilor şi a clienţilor, conform şi sloganului nostru adaptat situaţiei pe care o tranzităm: Împreună mergem mai departe!
În perioada crizei nu a f ost întreruptă activitatea în locaţiile de service şi servicii post vânzare AIC Trucks. Am lucrat cu un efectiv scăzut de 75% din personal care prin rotaţie a intrat în concedii de odihnă menţinând în ac est mod un nivel de salarizare asemănător cu perioada de dinainte de pandemie. Am încercat ca fiecare din cei implicaţi: clienţi, angajaţi, furnizori să suf ere cât mai puţin.

Maşini şi Utilaje: Ce soluţii aţi găsit pentru a a avea cât mai puţin de suf erit datorită supply chain-ului afectat în această perioadă?
Ionel Bălaşa: Ne-am concentrat pe furnizori interni şi am încercam să utilizăm la potenţial maxim stocul de piese de schimb din reţeaua de service. Achiziţiile externe au suferit întârzieri, dar nu ne-au afectat într-o măsură foare mare.

Maşini şi Utilaje: Cum au înfruntat clienţii perioada Covid-19 – martieaprilie- mai? Dar acum, la început de iunie, care este vibe-ul general?
Ionel Bălaşa: Cei mai afectaţi au fost transportatorii internaţionali, segment în care am resimţit şi noi o sc ădere. O pondere importantă în atelierele de service au reprezentat-o clienţii care lucrează în construcţii şi care şi-au continuat aproape normal activitatea. De asemenea au lucrat încontinuu firmele de salubritate şi curăţenia oraşului, ce reprezintă o categorie importantă a clienţilor noştri. Valoarea medie a lucrărilor de reparaţie a scăzut, clienţii reparând punctual anumite defecte, au bugete lunare mult mai mici pe care nu le depăşesc. În luna mai activit atea de reparaţii a fost mai bună decât în aprilie şi sperăm să fim pe un trend crescător şi în iunie.

Maşini şi Utilaje: Ce obiective are Cefin Trucks pentru segmentul post-vânzare?
Ionel Bălaşa: Referitor la service-ul din Bucureşti, cel mai mare din ţară, ne dorim să creştem capacitatea de reparaţie în service atât pentru Ford Trucks cât şi pentru noua gamă FORD LCV şi să asigurăm un stoc semnificativ de piese de schimb. De asemenea es te foarte importantă creşterea pregătirii profesionale a angajaţilor şi angajarea de tineri absolvenţi de şcoală profesională şi
integrarea lor în cadrul echipei. La nivel naţional ne dorim creşterea numărului de ateliere de service autorizate. Avem deja două noi locaţii care vor deveni operaţionale FORD Trucks începând din luna august 2020 şi anume Piatra Neamţ şi Turda, planificând încă alte două noi locaţii în zona Iaşi, până la sfârşitul anului. De asemenea ne dorim creşterea nivelului tehnic al echipelor din ţară prin efectuarea de cursuri tehnice de produs şi asigurarea unor stocuri semnificattive de piese de schimb.

 

 "Începând din anul şcolar 2020-2021, Cefin împreună cu Scania şi Volvo va avea o clasă de învăţământ dual de mecanici auto în cadrul liceului Pamfil Şeicaru din Ciorogârla. La finele celor 3 ani de studiu şi practică elevii vor fi angajaţi în service-urile noastre." - IONEL BĂLAȘA, DIRECTOR AFTER SALESbCEFIN TRUCKS

 

Industry

Recent Posts:

În orice proiect de infrastructură, fie că vorbim despre construcția de autostrăzi, fie de întreținerea drumurilor deja existente, performanța echipamentelor și utilajelor folosite contribuie semnificativ la succesul proiectului. Producătorul german Meiller propune o gamă extrem...


Citeste mai mult

În prima parte a lunii iunie am plecat la Piteşti, în primul nostru job-report de după perioada de urgență, încă aflați în perioada de alertă. Am putut părăsi însă Bucureştiul fără declarație deoarece au intrat în vigoare câteva elemente de rel...


Citeste mai mult

Mercedes-Benz Trucks & Buses România a livrat luni, 15 iunie, către Oradea Transport Local, primele șase autobuze Mercedes-Benz Conecto, cărora li se va alătura și un model Mercedes-Benz Citaro Hybrid. Autobuzele au o lungime de 12 metri, podea coborâtă și o capacitate extins...


Citeste mai mult

Marca românească ABAT a pus mereu accentul pe calitatea produselor oferite clienţilor săi, inclusiv acum pe timp de pandemie a c ontinuat să ofere spre vânzare produse de cea mai bună calitate şi la un preţ accesibil, raportul final calitate/preţ fiind unul excelent.În port...


Citeste mai mult