Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

CHRONO FLEX România - Soluții inovatoare în domeniul reparațiilor hidraulice

CHRONO FLEX România - Soluții inovatoare în domeniul reparațiilor hidraulice

În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piața est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internațional pentru soluțiile sale inovatoare în domeniul reparațiilor hidraulice, aduce expertiză și tehnologie avansată în România, având ca obiectiv să răspundă cerințelor locale din diverse industrii, inclusiv construcții și agricultură.

Evenimentul de deschidere a reunit specialiști din industrie, reprezentanți ai mediului de afaceri și oficialități locale, fiind un prilej de a prezenta serviciile și echipamentele de ultimă generație ale companiei.

Cu ocazia inaugurării acestui nou sediu am avut plăcerea să aflăm mai multe detalii despre activitatea companiei, cât și despre planurile viitoare de dezvoltare de la Mihai Pamfil, Country Manager CHRONO Flex România.

Care au fost principalele motive pentru deschiderea unui magazin CHRONO Flex în România?

CHRONO Flex a venit în România cu experienţa de 30 de ani în industrie şi a implementat un model de afacere focusat pe timpul net de producţie, pe viteza de reacţie şi asigurarea celui mai bun flux de reaprovizionare pentru flota proprie şi pentru clienţii săi. Magazinul este consecinţa acestui model şi asigură o aprovizionare cu produse hidraulice în 24-48 de ore oriunde în România. Stocul este dinamic, variat şi foarte adaptat pentru solicitările venite din teren şi din partea clienţilor care ne calcă pragul.
Cum diferențiază CHRONO Flex serviciile oferite pe piața românească față de alte companii similare?

CHRONO Flex acordă foarte multă atenţie problemelor cu care se confruntă majoritatea companiilor din România şi din ţările în care activează precum Polonia, Belgia, Franţa. Observăm că indiferent de maturitatea pieţei, puterea de cumpărare şi potenţial, problemele sunt similare: lipsă acută de personal calificat, management fragil al mentenanţei utilajelor sau a liniei de producţie, lipsa de timp din partea personalului tehnic care împiedică prevenţia eventualelor defecte. CHRONO Flex este alături de clienţii săi printr-un serviciu specializat care oferă, prin apelarea unui număr naţional 24/24 o reacţie rapidă, prezenţa la faţa locului a unui echipaj care va face toate demersurile pentru repornirea în cel mai scurt timp a producţiei. Pe scurt, de la A la Z.

Ce impact preconizați că va avea prezența CHRONO Flex în România asupra pieței locale de întreținere și reparații?

Suntem siguri că prezenţa noastră pe piaţa din România este binevenită aşa cum ne-o arată zilnic clienţii care între timp au devenit fideli şi cărora le mulţumim. Folosim doar produse de calitate premium, maşinile de intervenţie sunt dotate cu tot ceea ce este nevoie pentru un depanaj hidraulic complet şi cel mai important, colectivul operaţional întâmpină fiecare intervenţie cu responsabilitate şi reactivitate.

Ne dorim să eliminăm din stresul cotidian al clienţilor noştri problema furtunurilor hidraulice defecte. Un apel la CHRONO Flex este suficient pentru a şti că în cel mai scurt timp furtunul va fi înlocuit sau reparat iar clientul poate continuă producţia.

Care sunt principalele industrii vizate de serviciile CHRONO Flex în România?

Serviciile CHRONO Flex se adresează oricărei companii sau beneficiari privaţi care au în gestiune echipamente hidraulice. Portofoliul de piese hidraulice la care avem acces are peste 15.000 de repere astfel că suntem pregătiţi să intervenim pentru identificarea şi rezolvarea defecţiunii. În mod cert cea mai mare cotă de piaţă din activitatea noastră este reprezentată de utilajele de construcţii însă primim deseori solicitări şi pentru utilajele agricole, echipamente manipulare, echipamente industriale, forestiere etc.

Cum abordați nevoile specifice ale clienților din România față de cele din alte țări în care sunteți prezenți?

România este o ţară foarte importantă pentru CHRONO Flex şi grupul din care face parte. Respectam cultura românească, modul în care clientul român vede serviciile specializate de acest gen şi susţinem dezvoltatarea companiilor cu care colaborăm. Am adus, pentru clienţii români un mod de lucru bazat pe transparentă prin trimiterea către fiecare client a unui raport de lucru detaliat, poze înainte şi după intervenţie.

Ce feedback ați primit până acum de la clienții din România?

Feedback-ul este cel mai important instrument pe care îl avem pentru a ne dezvolta modelul de afacere la piaţa din România. Cu ajutorul lui am adaptat politica de intervenţii urgenţe, am adus produse noi în stoc şi avem în plan câteva linii de afaceri conexe care vor fi surprizele anului 2025 şi care vor aduce multe beneficii pentru clienţii noştri.

Cum vedeți dezvoltarea echipei locale CHRONO Flex? Aveți în plan extinderea echipei?

Tratăm dezvoltarea ca un proces continuu iar CHRONO Flex şi-a propus să investească resurse în următorii ani în stabilitate şi competenţă personalului. Evident că mai ales datorită cererii mari vom lansa periodic câte o regiune nouă în România până când flota CHRONO Flex va avea o acoperire naţională completă.  
Există parteneriate locale pe care le-ați stabilit deja sau pe care le vizați pentru viitor?

Ne poziţionăm într-o relaţie de parteneriat cu fiecare client şi furnizor de-al nostru. Suntem interesaţi să înţelegem problemele cu care se confruntă şi moduri prin care putem colabora pentru optimizarea procesului operaţional.

Ce rol joacă tehnologia în serviciile CHRONO Chrono Flex și ce inovații aduceți pe piață?

Fără aportul tehnologiei considerăm că este foarte dificil să ţii pasul într-o piaţă şi activitate atât de dinamică. Avem la dispoziţie o platformă operaţională interactivă pe baza căreia putem să planificăm intervenţiile, să transmitem locaţiile unde este necesară prezenţa noastră, să exportăm rapoarte de intervenţie, poze din misiuni şi date specifice pentru flotele clienţilor noştri. Tehnicienii CHRONO Flex folosesc dispozitive performante cu care îşi pot gestiona cu uşurinţă activitatea. Maşinile de intervenţie sunt noi şi dotate cu ceea ce este nevoie pentru a asigura condiţii optime de siguranţă şi disponibilitate pentru clienţi.

Cum sprijiniți sustenabilitatea în activitatea companiei, mai ales în domeniul întreținerii și reparațiilor?

Programul de sustenabilitate CHRONO Flex este variat şi cuprinzător şi voi dezvolta doar câteva dintre măsuri : Intervenţia urgenta reduce semnificativ scurgerile de ulei hidraulic şi impactul ecologic, tehnicienii sunt instruiţi să colecteze şi să ecologizeze reziduurile provenite din defecţiunea pentru care am fost solicitaţi şi vom proceda, aşa cum se întâmplă şi în celelalte teritorii CHRONO Flex la repadurirea naţională.

Care sunt obiectivele principale ale CHRONO Flex în România pentru următorii 2-3 ani?

CHRONO Flex îşi propune ca în următorii ani să explice şi să demonstreze pieţii beneficiile unui astfel de serviciu, să extindă flota în alte oraşe şi zone importante din România.

Cum percepeți potențialul de creștere al pieței din România în domeniul în care activați?

Piaţa din România este una strategică pentru noi şi suntem pregătiţi să investim în continuare. Cu un plan matur de dezvoltare şi beneficiind de experienţa grupului suntem convinşi că vom face parte din portofoliul de companii partenere pentru clienţii noştri.

"Suntem siguri că prezenţa noastră pe piaţa din România este binevenită aşa cum ne-o arată zilnic clienţii care între timp au devenit fideli şi cărora le mulţumim. Folosim doar produse de calitate premium, maşinile de intervenţie sunt dotate cu tot ceea ce este nevoie pentru un depanaj hidraulic complet şi cel mai important, colectivul operaţional întâmpină fiecare intervenţie cu responsabilitate şi reactivitate." - Mihai Pamfil, Country Manager CHRONO Flex România

Industry

Recent Posts:

Cea de-a 10-a ediție a evenimentului ROBUILD a fost martorul unei participări de excepție din partea Wirtgen România, unul dintre liderii industriei echipamentelor pentru construcții. În cadrul acestui eveniment prestigios, dedicat atât mediului academic, cât și profesio...


Citeste mai mult

La început de an 2025 mateco România, lider pe piața închirierii de echipamente pentru construcții, plănuiește să își extindă echipa cu până la 9% în 2025 și să investească în instrumente digitale pentru a crește eficiența și a susține dezvolt...


Citeste mai mult

Specializată în proiectarea, dezvoltarea și producția de macarale dedicate, HIAROM Invest a realizat un nou utilaj cu graifer după specificațiile clientului. Noua macara HIAROM HCP-12/64 se adaugă unei game de macarale portuare „custom made” care include HCS 690, HCS 640 și ...


Citeste mai mult

Schimbările climatice ce pun presiune pe infrastructura invechită a orașelor, precum și creșterea numărului de locuitori - sunt cele mai mari două provocări cu care se confruntă operatorii rețelelor edilitare în ultimii ani. Orașele poloneze, în special cele mai mari, au colec...


Citeste mai mult