Follow us


Aboneaza-te la newsleter

News

CNH Industrial prezintă strategia ”Transform 2 Win” pentru a genera valoare acționarilor în Ziua Investitorilor din New York

CNH Industrial prezintă strategia ”Transform 2 Win” pentru a genera valoare acționarilor în Ziua Investitorilor din New York
  • Creștere și performanță de top în sector prin inovație, simplificarea activitităților comerciale și managementul îmbunătățit al costurilor precum și prin optimizarea activelor;
  • Separarea până la începutul anului 2021 a activelor „On-Highway” și „Off-Highway” creând două afaceri focusate, lidere pe plan mondial.

CNH Industrial N.V. a anunțat noul său plan de afaceri pe cinci ani 2020-2024 ”Transform 2 Win” la evenimentul Zilei Piețelor de Capital din New York SUA, prezentând o strategie detailată pentru a transforma structura și performanța companiei pe cele cinci segmente de operare pentru a-și realiza întregul potențial. Elementele de bază ale planului pe cinci ani cuprind:

  • Vânzările nete estimate vor crește la o rată anuală de creștere de 5%
  • Creștere semnificativă planificată a investițiilor anuale privind dezvoltarea produselor pentru toate segmentele, totalizând 13 miliarde $ pe durata planului până în 2024•Margine EBIT ajustată a activităților comerciale care va ajunge la 8% până în 2022 și 10% până în 2024 cu EBIT ajustat dublându-se față de nivelele curente
  • ROIC al Activităților Industriale este estimat a ajunge la 20% (o creștere de 600bps față de anul 2018) și EPS diluat ajustat va crește de la 0,86$ (punct median pentru 2019) la 2,00$ în 2024
  • Separarea activelor On-Highway (segmentele vehiculelor comerciale și grupurilor motopropulsoare) de activele Off-Highway (segmentele de agricultură, construcții și de specialitate) va rezulta în crearea de două entități listate, fiecare un lider mondial în sectorul său.


Planul se bazează pe strategii funcționale și solide specifice segmentului şi vor fi implementate printr-o combinație de inițiative strategice generatoare de valoare inclusiv oportunități de creștere a vânzărilor, inițiative de simplificare a activităților comerciale și performanță, eficiența optimizării activelor și programe de dezvoltare și angajare a talentelor.

În baza strategiei ”Transform 2 Win”, CNH Industrial va reduce costurile de operare și va crește eficiența bazei sale de active prin acțiuni de restructurare targetate și alte costuri condensate într-un program eficient și prin anumite inițiative care cuprind procesul de simplificare 80/20 inițiat în trimestrul 4 din 2018. O implementare totală se așteaptă a se realiza la sfârșitul lui 2022. Costurile pre-impozitare asociate cu acest program de eficiență pentru restul anului 2019 și până în 2022 se așteaptă a fi între 450 și 500 milioane $ din care 250 milioane $ se așteaptă a fi în numerar.

Planul ”Transform 2 Win” va cuprinde separarea activităților comerciale aferente „On-Highway” și cele aferente „Off-Highway”, o decizie care vine în urma finalizării unui proces cuprinzător de revizuire a portofoliului, luând în considerare, printre alte lucruri, considerații privind strategiiile, investitorii și singeria. Această revizuire a evidențiat că afacerile aferente „On-Highway” și „Off-Highway”, au cerințe diferite în ceea ce privește reglementările și clienții și sunt afectate diferit de mega-tendințele accelerate din industrie de digitalizare, automatizare, propulsie cu zero emisii / emisii scăzute și servitizare.

Divizarea activelor aferente „On-Highway” va maximiza flexibilitatea și focusul managementul, va alinia prioritățile și stimulentele de investiții, va întruni mai bine cerințele comerciale și va optimiza structura de costuri și capital a fiecărei companii pentru a duce la o creștere profitabilă. Acest lucru va consolida și mai mult pozițiile de lider ale companiilor „On-Highway” și „Off-Highway”, le va poziționa mai bine pentru a-și realiza țintele de plan ambițioase și va optimiza potențialul acestora de a crea valoare acționarilor. Pe măsură ce separarea celor două activități comerciale progresează, elementele de bază ale planului financiar precum și acțiunile de restructurare vor fi dezagregate în planuri pro-forma separate pentru fiecare companie.

Compania cu active aferente „Off-Highway”, cu cifra de afaceri din activități industriale pro-forma în 2018 de 15,6 miliarde $, va fi în principal o companie agricolă (75% din cifra de afaceri) susținută de activități comerciale din construcții (19% din cifra de afaceri). Vehiculele specializate (6% din cifra de afaceri) vor rămâne în cadrul companiei cu active aferente utilajelor. Case IH, New Holland Agriculture și STEYR își vor consolida pozițiile lor pe piață, își vor întări și mai mult liniile de produse și își vor îmbunătăți distribuția și vor face investiții accelerate în activități de automatizare și digitalizare. CASE Construction Equipment și New Holland Construction precum și camioanele de minerit de mare capacitate ASTRA se vor concentra pe îmbunătățirea profitabilității, pe simplificarea gamei de produse și își va crește cota parte în segmentele cu aplicații specifice. Vehiculele din industria apărării și cele pentru combaterea incendiilor Magirus își vor dezvolta și mai mult ofertele de top din industrie pentru baza lor de clienți specializată.


Noua companie listată „On-Highway”, cu cifra de afaceri din activități industriale pro-forma în 2018 de 13,1 miliarde $, va cuprinde mărcile de vehicule comerciale IVECO, IVECO BUS și Heuliez Bus (69% din cifra de afaceri) împreună cu activitățile comerciale ale FPT Industrial aferente grupurilor motopropulsoare (31% din cifra de afaceri). Poziția pe piață și linia de produse a mărcilor IVECO va fi consolidată și mai mult cu investiții în actualizări de tehnologii și produse. FPT Industrial va continua să ofere soluții motopropulsoare de top în industrie și va accelera dezvoltarea soluțiilor alternative de propulsie. FPT Industrial va rămâne un furnizor cheie către compania de utilaje prin intermediul unui contract de furnizare pe termen lung.

News

Recent Posts:

Marso Targu Mures si Total Trading inaugurează o nouă linie rapid ergonomică pentru service-urile de roţi, la distanţa de 1 an după ce a fost implementat acelaşi concept la punctul de lucru din Bucureşti. În cadrul evenimentului organizat joi, 4 iulie, invitaţi din ţară au avut ocaz...


Citeste mai mult

ATP Trucks Automobile, compania românească recunoscută pentru vehiculele sale utilitare robuste și performante, a lansat noua generație de autotractoare ATP Trucks. Aceste modele de generație a doua sunt proiectate pentru a oferi performanțe superioare, eficiență crescută și confort ...


Citeste mai mult

Hillhead s-a desfăşurat în perioada 25 – 27 iunie în UK în zona Buxton, la 3 ore de mers cu maşina înspre nord-vest de Londra. Hillhead este un târg anual care se desfăşoară într-o carieră dezafectată şi se afla anul acesta la a 42-a ediţie. După ...


Citeste mai mult

Agora Robotics, companie deep tech și pionier în domeniul roboticii, creată în România de specialiști în cercetare și dezvoltare în domeniul tehnologiei, a lansat Sweep – primul robot autonom dezvoltat și produs în România. Sweep este un robot ind...


Citeste mai mult