Follow us


Aboneaza-te la newsleter

News

COVID-19 & NO-DIG PERICOL SAU OPORTUNITATE PENTRU ECONOMIA NOASTRĂ ŞI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR?

COVID-19 & NO-DIG PERICOL SAU OPORTUNITATE PENTRU ECONOMIA NOASTRĂ ŞI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR?

Trenchless Romania Club prezintă un program exclusiv de mentorat online structurat în seminarii web online cu profesioniști din industria trenchless care își vor împărtăși cunoștințele și experiența de afaceri. Scopul webinariilor organizate de Trenchless Romania este de a depăși bariera spațială și de a vă ține la curent cu tot ceea ce se întâmplă în industria de no-di

Webinariile își propun să aducă mai multă educație tehnică și antreprenorială celor care doresc să își dezvolte afacerea existentă în industria trenchless. Scopul este de a sprijini antreprenorii să dobândească cunoștințele necesare și competențele cheie pentru dezvoltarea afacerii pe care o gestionează.

Trenchless Romania Webinar – IMPACTUL CRIZEI COVID-19 PENTRU INDUSTRIA TRENCHLESS – 10 septembrie 2020 l-a avut ca invitat special pe Mark André Haebler, Vicepreședinte AATT (Asociația Austriacă pentru Tehnologii Trenchless). Mark André Haebler este membru al echipei de management ISTT (Societatea Internațională pentru Tehnologii Trenchless). Mark activează în industria de no-dig înc ă din anul 2003 și a deținut de-a lungul timpului mai multe
poziții de management în cadrul companiilor de profil, în prezent este responsabil pentru departamentul de vânzări și dezvoltare al companiei Uhrig Kanaltechnik GmbH.

ANALIZA DE BUSINESS
Următoarele rezultate reprezintă un sumar al analizei de piață realizată de către membrii GWP (German Water Partnership) în trimestrul al treilea al anului 2020. În timp ce situația din Germania rămâne stabilă, la nivel mondial pandemia de COVID-19 este greu de gestionat.

CUM A AFECTAT PANDEMIA VENITURILE DIN COMENZILE INTERNAŢIONALE?
• albastru: ușor în scădere (28.9%);
• orange: în scădere (19.7%);
• roşu: puternic în scădere (15.8%);
• mov: foarte în scădere (13.2%);
• verde: nu au putut aprecia (13.2%);
• lila: scăderea siguranței (3.9%);
• verde: efect usor pozitiv (2.6%);
• bleumarin: altele (2.6%).

MIJLOACE
77.6%, dintre persoanele care au răspuns acestui studiu consideră ca pandemia deCOVID-19 a avut un impact negativ asupra veniturilor din ultimul trimestru.
29%, au înregistrat un impact puternic negativ asupra comenzilor internaţionale.
94.7%, cred că cea mai mare provocare o reprezintă restricţiile de călătorie. Jumătate din persoanele care au răspuns au menţionat măsurile de securitate precum distanţarea socială.

CE EFECTE AFECTEAZĂ ÎN MOD PARTICULAR BUSINESS-UL?
• siguranţa/măsuri de securitate (50%);
• cerere în scădere (44.7%);
• deficit de aprovizionare (35.5%);
• scăderea investiţiilor pentru 2020 (32.9%);
• anularea comenzilor (26.3%);
• lipsa personalului (18.4%).

CE MĂSURI LUAŢI PENTRU A RĂSPUNDE ACESTEI CRIZE?
• digitalizare;
• politici economice interne/reducerea
costurilor;
• reducerea timpului de lucru;
• blocarea angajărilor.

REZUMAT
Digitalizare în loc de concediere. Oprirea investiţiilor în oameni pentru venituri instant mai mari este o afacere proastă pentru societatea noastră! Mix “feeling” de evenimente online. Transferarea evenimentelor în online. Încă nu. Mai presus de toate, întâlnirile fizice sunt necesare pentru a construi o relaţie de încredere și un nivel de relaţie personală / publică. Dar fără îndoială, un bun management al relaţiei cu clienţii are nevoie de ambele. Modul digital și fizic.

Răbdare – Încredere – Curaj.

News

Recent Posts:

Primul târg din țară destinat domeniilor schiabile din România a avut loc în acest weekend la Cheile Grădiștei Resort, în județul Brașov. Carpathian Mountain Fair a reunit peste 30 de expozanți din mai multe țări europene precum și reprezentanți ai unor domenii sch...


Citeste mai mult

Cefin Trucks a organizat o nouă ediție a evenimentului Camion Fest, întâlnirea tradițională a tuturor celor interesați de oferte speciale pentru achiziție/trade-in a vehiculelor comerciale rulate; Cefin Trucks anunță dezvoltarea unei noi divizii de camioane Ford Trucks rulate, M...


Citeste mai mult

Anul 2019 apare, privit retrospectiv, de o normalitate ieşită din comun comparativ cu ceea ce a urmat de la începutul lui 2020 încoace. Să comparăm acum 2020 cu 2021, dar să şi raportăm începutul lui 2022 la ultimii 2 ani, pare total nepotrivit şi disproporţionat. În...


Citeste mai mult

Anul 2019 apare, privit retrospectiv, de o normalitate ieşită din comun comparativ cu ceea ce a urmat de la începutul lui 2020 și p ână acum. Să comparăm acum 2020 cu 2021, dar să şi raportăm începutul lui 2022 la ultimii 2 ani, pare total nepotrivit şi disproporţionat. ...


Citeste mai mult