Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

CU EXCAVATORUL DX380LC-7 STAGE V DE LA DOOSAN SE TRECE LA UN NIVEL SUPERIOR DE PRODUCTIVITATE

CU EXCAVATORUL DX380LC-7 STAGE V DE LA DOOSAN SE TRECE LA UN NIVEL SUPERIOR DE PRODUCTIVITATE

O dată cu lansarea noului model DX380LC-7 de 40 de tone, Doosan și-a completat familia de excavatoare de 30 – 40 de t one, cu norma de poluare UE Stage V. Împreună cu celelalte noi modele DX300LC-7 de 30 de tone și DX350LC-7 de 35 de tone, DX380LC-7 oferă o combinație de neegalat în această clasă, între performanțele sale excepționale, caracteristicile de operare, randamentul energetic crescut, fiabilitatea și durabilitatea în funcționare.

Bazându-se pe designul de mare succes al excavatoarelor anterioare, cu norma de poluare UE Stage IV, noul excavator DX380LC-7 Stage V introduce îmbunătățiri majore în ceea ce privește confortul operatorului, controlabilitatea mașinii și ușurința de utilizare, puterea crescută și productivitatea, durata de funcționare și rentabilitatea investiției, costul redus de exploatare, cu accent puternic pe consumul redus de combustibil și întreținerea facilă, fiabilitatea extremă și robustețea, multifuncționalitatea și siguranța în timpul lucrului.

Cu aceste noi excavatoare de 30 – 40 de tone, Doosan a încercat să se asigure că productivitatea și protecția mediului sunt cu adevărat compatibile. DX380LC-7 este echipat cu un motor diesel de ultimă generație, Scania DC09, care respectă cele mai recente reglementări privind emisiile poluante (UE Stage V). Motorul reprezintă o soluție nouă, fără recircularea gazelor de eșapament (EGR), pentru a crește cantitatea de aer necesară combustiei, ceea ce face ca temperatura în timpul arderii să fie, prin urmare, mai mare,
iar cantitatea de particule de emisie să fie mai redusă. Prin utilizarea noilor tehnologii de post-tratare a gazelor de eșapament - reducere catalitică selectivă (SCR) + catalizator de oxidare diesel (DOC) + filtru de particule diesel (DPF) - motorul are o rată extrem de scăzută de emisii poluante. Grație acestor noi tehnologii, filtrul de particule diesel nu necesită decât foarte puțină întreținere.

Motorul Scania DC09, cu cinci cilindri,  turbocompresor cu geometrie variabilă și intercooler, furnizează o putere nominală de 240 kW la 1.800 rpm și un cuplu motor maxim de 1.348 Nm la 1.200 rpm. Operatorul are la dispoziție mai multe funcțiuni pentru controlul eficient al modului cum este consumat combustibilul:
• poate alege între patru moduri de livrare a puterii (Eco, Standard, Power și Power Plus), iar acest lucru poate fi făcut în ambele moduri de lucru, simplu efect sau dublu efect. Operarea excavatorului este astfel mult simplificată față de modelele de generație anterioară, unde operatorul trebuia să aleagă între opt moduri complexe de putere și combinații cu sistemul Smart Power Control (SPC);
• poate alege sistemul automat SPC, ce asigură o putere optimă și un consum de combustibil redus în oricare aplicație. SPC reduce turația motorului diesel și reglează cuplul pompei hidraulice în funcție de condițiile de lucru de pe șantier, ajustând automat puterea livrată de motor și debitul pompei hidraulice pentru a ameliora randamentul energetic și a reduce emisiile de gaze poluante;
• oprirea automată a motorului, atunci când acesta funcționează la turația de ralanti o perioadă specificată de timp.

TEHNOLOGIA D-ECOPOWER
O tehnologie revoluționară, care definește noile referințe în industrie, întâlnită și la modelul DX350LC-7,este implementată și pe noul DX380LC-7. Este vorba de tehnologia D-ECOPOWER, care oferă operatorilor o productivitate mai mare și un consum mai mic de combustibil pe oră, precum și ușurință în acționarea comenzilor. Această tehnologie se concentrează pe rolul sistemului hidraulic în designul excavatorului și demonstrează atenția constantă pe care o acordă Doosan proceselor și componentelor utilizate de companie pentru crearea noii generații de mașini echipate cu motoare diesel, menite să atingă niveluri fără precedent de eficiență energetică.

Tehnologia D-ECOPPOWER utilizează o pompă hidraulică de presiune cu control electronic, o supapă de comandă cu centru închis și 9 senzori de debit, c e realizează, funcție de modul de lucru selectat, creșteri de până la 26% de productivitate și economii de combustibil de până la 12%. Software-ul utilizat pentru controlul sistemului, reproduce electronic avantajele unui sistem hidraulic cu centru deschis, cu pierderi de energie foarte mici. Exigențele de putere ale sistemului hidraulic și puterea dezvoltată de motorul diesel sunt complet optimizate și sincronizate, reducând pierderile din sistem, iar randamentul energetic realizat este spectaculos. În plus, feedback-ul îmbunătățit către operator prin intermediul joystick-ului determină un control îmbunătățit al mașinii și reduce gradul de oboseală a operatorului.

Noua cabină a lui DX380LC-7, extrem de spațioasă și cu o ergonomie dovedită, este proiectată pentru eficacitate, confort de înalt nivel și ușurință în exploatare. Operatorul dispune de un nou scaun de înaltă calitate, iar cabina de mai multe caracteristicei standard de confort decât alte excavatoare din aceeași clasă, asigurând o grad de control și o precizie mai ridicate în toate aplicațiile. Un nou monitor LCD de control, în culori, oferă mai multe informații prin intermediul ecranului tactil de 8 inch, cu sistem stereo integra și Bluetooth, iar un sistem de camere video asigură o vizibilitate completă a zonei din jurul mașinii, pe 360⁰. Este disponibil și un sistem de pornire fără cheie. Opțional, pe DX380LC-7 se poate monta un sistem de detecție cu ultrasunete a obstacolelor, lumini LED, compresor de aer etc. Totodată, pe DX380LC-7 este instalat din fabrică sistemul wireless de monitorizare a flotei DoosanCONNECT, de ultimă generație. Acesta oferă o soluție telematică de gestionare a flotei, care este foarte utilă pentru monitorizarea performanței și securității mașinilor și promovarea întreținerii preventive.

Machinery

Recent Posts:

Keestrack are o reputație solidă în ceea ce privește echipamentele inovatoare și eficiente din punct de vedere al costurilor, fiind într-o căutare continuă a celor mai bune performanțe la cel mai mic cost pe tonă produsă.Producătorul de echipamente mobile de concasare și sorta...


Citeste mai mult

În lume, milioane de kilometri de drumuri poartă semnătura BOMAG. Timp de peste 60 de ani, istoria companiei BOMAG a fost sinonimă cu istoria construcției de drumuri. Cu know-how-ul acumulat, BOMAG a stabilit ritmul pentru întreaga industrie de infrastructură rutieră.Societatea Gen...


Citeste mai mult

Compania FPM.BV continuă să-și consolideze poziția în domeniul utilajelor industriale, extinzându-și portofoliul pentru a răspunde cererii crescute din domeniul construcțiilor și al agriculturii. Cu o experiență de peste 19 ani în industrie și un angajament ferm față d...


Citeste mai mult

Compania Keohane Readymix din comitatul irlandez Cork, este o afacere de familie ce se desfășoară de-a lungul a trei generații. Compania s-a dezvoltat rapid fiind astăzi un furnizor prosper de beton gata de amestec, blocuri de beton, agregate și nisip. Toate materialele de construcție sunt pr...


Citeste mai mult