Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

CU NOUL SP 154I DE LA WIRTGEN BETONUL ESTE TURNAT ÎN DOUĂ STRATURI

CU NOUL SP 154I DE LA WIRTGEN BETONUL ESTE TURNAT ÎN DOUĂ STRATURI

Wirtgen a lansat recent noul model de finisor de beton cu cofraje glisante SP 154i, cu care și-a actualizat familia de finisoare de beton mari. Noul finisor de beton a fost proiectat pentru a fi utilizat în principal pentru turnarea a două straturi de beton, pe autostrăzi și piste de aeroport. Noul SP 154i înlocuiește modelul de succes al companiei, SP 1500.

TREN DE MAȘINI PENTRU PAVARE, CU CONFIGURARE FLEXIBILĂ
Cu puternicul său motor Cummins ce dezvoltă 436 CP și îndeplinește standardele de emisii poluante UE Stage V / US EPA Tier 4f, noul finisor de beton cu cofraje glisante SP 154i dispune de rezerve de putere ridicate care îi permit ca, în funcție de c onfigurație, să realizeze turnarea betonului pe suprafețe de la 5 m până la 16 m lățime, cu o grosime de până la 450 mm.

La turnarea a două straturi de beton, trei mașini separate lucrează împreună pentru a forma un tren de pavare: un finisor de beton toarnă stratul inferior, un al doilea finisor de bet on toarnă stratul superior și o mașină T CM (Texture Curing Machine) pentru tratarea și întărirea suprafeței de beton. În acest context, într-un tren de pavare, SP 154i poate lucra ca finisor de beton pentru primul strat sau pentru al doil ea strat de beton. Vasta gamă de mașini Wirtgen, disponibile în diferite clase de putere, permite configurarea unor trenuri de pavare adaptate cerințelor specifice de lucru de pe fiec are șantier. Utilizând un tren de pavare, pavajul de beton în două straturi poate fi realizat în mod eficient din punct de v edere al costurilor și cu precizie ridicată.

Punerea în operă a betonului în două straturi cu un tren de pavare Wirtgen se dovedește deosebit de rentabilă și precisă.

SP 154i poate fi folosit ca un finisor de beton pentru stratul inferior sau superior, în funcție de configurarea sa.

SP 154I – FINISOR DE BETON PENTRU STRATUL INFERIOR SAU SUPERIOR AL BETONULUI
Folosit ca finisor pentru stratul inferior de beton, mașina cu cofraje glisante este echipată cu un dispozitiv de inserare automată a diblurilor, cu până la trei dispozitive de inserare a barelor de legătură și armăturilor de rost, precum și un conveier pentru transportul betonului către finisorul stratului superior de beton, controlat de la distanță. Pe măsură ce mașina avansează, robustul cofraj glisant realizează pozarea la nivel a betonului, urmând ca vibratoarele electrice să asigure compactarea betonului. Apoi, diblurile și tiranții de ancorare sunt introdu-și cu precizie în stratul inferior.

Rezultatul este o suprafață de beton ieftină și omogenă care asigură fundația ideală pentru un strat superior de înaltă calitate. Dacă SP 154i este utilizat ca finisor pentru stratul superior de beton, betonul stratului superior este transportat de banda rulantă comandată de la distanță, peste finisorul de beton ce pozează stratul inferior și este turnat peste primul strat de beton, în fața finisorului utilizat pentru pozarea celui de al doilea strat de beton.

Stratul superior de beton este turnat folosind tehnica „umed pe umed” și este compactat cu vibratoare T, special concepute pentru execuția stratului superior. Grinzile de nivelare standard, longitudinală și transversală, realizează o șapă netedă și uniformă, în timp ce cofrajele laterale, formate din una sau două piese și r eglabile hidraulic pe ambele părți, reduc pierderile de beton. În plus, cofrajele remorcate și cele reduse, special concepute, asigură formarea unor margini perfecte ale plăcilor de beton.

TRANSPORT SIMPLU ȘI MONTAJ RAPID
SP 154i este echipat cu patru trenuri de șenile orientabile și pivotante, care asigură o manevrabilitate și o tracțiune foarte bună, indiferent de suprafața pe care se deplasează mașina. Faptul că unitățile ce formează trenul de pavare sunt independente unele de altele permite transportul facil de la un șantier la altul și un minim de oper ațiuni de asamblare sau demontare. Gradul ridicat de automatizare al finisorului de bet on SP 154i a făcut ca punerea în operă a betoanelor rutiere să devină o operațiune deosebit de profitabilă.

Finisorul de beton cu cofraje glisante SP 154i de la Wirtgen poate turna plăci de beton cu grosimea de până la 450 mm și, în funcție de configurație, cu lățimea de la 5 m la 16 m.

 

Machinery

Recent Posts:

JCB 19C-1E Acum un an, JCB a lansat modelul 19C-1E, primul mini-excavator complet electric din industria construcțiilor, care a fost și prima mașină pentru construcții din noua generație de mașini electrice cu emisii zero la punctul de lucru, putând fi folosit și în interiorul c...


Citeste mai mult

Noul excavator cu șenile Doosan DX420LC-7 Stage V, lansat în premieră pe piață la sfârșitul verii de Doosan Infr acore Europe, se dovedește, conform caracteristicilor prezentate de producător, excavatorul cel mai productiv și cel mai eficient din punct de vedere al consumului din...


Citeste mai mult

Încărcătorul frontal din seria 8 premium Kramer stabilește noi standarde în termeni de tehnologie, putere și confort. Sistemul de operare eficient și diferențialul 100% convertibil permite putere maximă de împingere și cea mai bună tracțiune pentru o gamă largă de aplic...


Citeste mai mult

HAMM oferă o gamă largă de compactoare monocilindrice și cu role tandem pentru o compactare profesională în activități de amenajare a teritoriului și a spațiilor verzi. În acest domeniu de activitate, mașinile din seria CompactLine prezintă un interes deosebit prin faptul că ...


Citeste mai mult