Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

CU NOUL SP 154I DE LA WIRTGEN BETONUL ESTE TURNAT ÎN DOUĂ STRATURI

CU NOUL SP 154I DE LA WIRTGEN BETONUL ESTE TURNAT ÎN DOUĂ STRATURI

Wirtgen a lansat recent noul model de finisor de beton cu cofraje glisante SP 154i, cu care și-a actualizat familia de finisoare de beton mari. Noul finisor de beton a fost proiectat pentru a fi utilizat în principal pentru turnarea a două straturi de beton, pe autostrăzi și piste de aeroport. Noul SP 154i înlocuiește modelul de succes al companiei, SP 1500.

TREN DE MAȘINI PENTRU PAVARE, CU CONFIGURARE FLEXIBILĂ
Cu puternicul său motor Cummins ce dezvoltă 436 CP și îndeplinește standardele de emisii poluante UE Stage V / US EPA Tier 4f, noul finisor de beton cu cofraje glisante SP 154i dispune de rezerve de putere ridicate care îi permit ca, în funcție de c onfigurație, să realizeze turnarea betonului pe suprafețe de la 5 m până la 16 m lățime, cu o grosime de până la 450 mm.

La turnarea a două straturi de beton, trei mașini separate lucrează împreună pentru a forma un tren de pavare: un finisor de beton toarnă stratul inferior, un al doilea finisor de bet on toarnă stratul superior și o mașină T CM (Texture Curing Machine) pentru tratarea și întărirea suprafeței de beton. În acest context, într-un tren de pavare, SP 154i poate lucra ca finisor de beton pentru primul strat sau pentru al doil ea strat de beton. Vasta gamă de mașini Wirtgen, disponibile în diferite clase de putere, permite configurarea unor trenuri de pavare adaptate cerințelor specifice de lucru de pe fiec are șantier. Utilizând un tren de pavare, pavajul de beton în două straturi poate fi realizat în mod eficient din punct de v edere al costurilor și cu precizie ridicată.

Punerea în operă a betonului în două straturi cu un tren de pavare Wirtgen se dovedește deosebit de rentabilă și precisă.

SP 154i poate fi folosit ca un finisor de beton pentru stratul inferior sau superior, în funcție de configurarea sa.

SP 154I – FINISOR DE BETON PENTRU STRATUL INFERIOR SAU SUPERIOR AL BETONULUI
Folosit ca finisor pentru stratul inferior de beton, mașina cu cofraje glisante este echipată cu un dispozitiv de inserare automată a diblurilor, cu până la trei dispozitive de inserare a barelor de legătură și armăturilor de rost, precum și un conveier pentru transportul betonului către finisorul stratului superior de beton, controlat de la distanță. Pe măsură ce mașina avansează, robustul cofraj glisant realizează pozarea la nivel a betonului, urmând ca vibratoarele electrice să asigure compactarea betonului. Apoi, diblurile și tiranții de ancorare sunt introdu-și cu precizie în stratul inferior.

Rezultatul este o suprafață de beton ieftină și omogenă care asigură fundația ideală pentru un strat superior de înaltă calitate. Dacă SP 154i este utilizat ca finisor pentru stratul superior de beton, betonul stratului superior este transportat de banda rulantă comandată de la distanță, peste finisorul de beton ce pozează stratul inferior și este turnat peste primul strat de beton, în fața finisorului utilizat pentru pozarea celui de al doilea strat de beton.

Stratul superior de beton este turnat folosind tehnica „umed pe umed” și este compactat cu vibratoare T, special concepute pentru execuția stratului superior. Grinzile de nivelare standard, longitudinală și transversală, realizează o șapă netedă și uniformă, în timp ce cofrajele laterale, formate din una sau două piese și r eglabile hidraulic pe ambele părți, reduc pierderile de beton. În plus, cofrajele remorcate și cele reduse, special concepute, asigură formarea unor margini perfecte ale plăcilor de beton.

TRANSPORT SIMPLU ȘI MONTAJ RAPID
SP 154i este echipat cu patru trenuri de șenile orientabile și pivotante, care asigură o manevrabilitate și o tracțiune foarte bună, indiferent de suprafața pe care se deplasează mașina. Faptul că unitățile ce formează trenul de pavare sunt independente unele de altele permite transportul facil de la un șantier la altul și un minim de oper ațiuni de asamblare sau demontare. Gradul ridicat de automatizare al finisorului de bet on SP 154i a făcut ca punerea în operă a betoanelor rutiere să devină o operațiune deosebit de profitabilă.

Finisorul de beton cu cofraje glisante SP 154i de la Wirtgen poate turna plăci de beton cu grosimea de până la 450 mm și, în funcție de configurație, cu lățimea de la 5 m la 16 m.

 

Machinery

Recent Posts:

Keestrack are o reputație solidă în ceea ce privește echipamentele inovatoare și eficiente din punct de vedere al costurilor, fiind într-o căutare continuă a celor mai bune performanțe la cel mai mic cost pe tonă produsă.Producătorul de echipamente mobile de concasare și sorta...


Citeste mai mult

În lume, milioane de kilometri de drumuri poartă semnătura BOMAG. Timp de peste 60 de ani, istoria companiei BOMAG a fost sinonimă cu istoria construcției de drumuri. Cu know-how-ul acumulat, BOMAG a stabilit ritmul pentru întreaga industrie de infrastructură rutieră.Societatea Gen...


Citeste mai mult

Compania FPM.BV continuă să-și consolideze poziția în domeniul utilajelor industriale, extinzându-și portofoliul pentru a răspunde cererii crescute din domeniul construcțiilor și al agriculturii. Cu o experiență de peste 19 ani în industrie și un angajament ferm față d...


Citeste mai mult

Compania Keohane Readymix din comitatul irlandez Cork, este o afacere de familie ce se desfășoară de-a lungul a trei generații. Compania s-a dezvoltat rapid fiind astăzi un furnizor prosper de beton gata de amestec, blocuri de beton, agregate și nisip. Toate materialele de construcție sunt pr...


Citeste mai mult