Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

Compactă și puternică, transport într-o singură unitate - Macaraua pe șenile cu braț telescopic Liebherr LTR 1150

Compactă și puternică, transport într-o singură unitate - Macaraua pe șenile cu braț telescopic Liebherr LTR 1150

Odată cu dezvoltarea modelului LTR 1150, Liebherr a răspuns cerințelor operatorilor de macarale pe șenile cu braț telescopic care se confruntă cu sarcini de ridicare care depășesc limitele modelului LTR 1100, dar pentru care modelul LTR 1220 este mult prea mare. În ceea ce privește capacitatea de ridicare, noua macara de 150 de tone se situează exact între aceste două modele.

Liebherr și-a completat gama de macarale pe șenile cu braț telescopic cu o macara de 150 de tone, LTR 1150, poziționată exact între modelele LTR 1100 și LTR 1220. Noua macara oferă o capacitate de ridicare cu 50% mai mare decât LTR 1100, dar poate fi transportată la fel de ușor și de economic ca modelul cu capacitatea de ridicare de 100 de tone. LTR 1150, complet echipată și cu trenul de rulare pe șenile are o masă operațională totală de 60 de tone și o lățime de transport de 3,5 metri sau, opțional, fără trenul de rulare pe șenile are o masă totală de numai 38 de tone și o lățime de transport de numai 3,0 metri. LTR 1150 este prima macara pe șenile cu braț telescopic echipată cu sistemul de calare cu geometrie variabilă Liebherr VarioBase®, instalat pe macaralele mobile Liebherr, care permite sistemului de control al macaralei să determine capacitatea optimă de ridicare în funcție de lățimea șenilelor și unghiul de rotație al brațului.

Compactă și puternică, putând fi transportată complet echipată

Punctul forte al noii macarale LTR 1150 este conceptul său economic de transport: nicio altă macara pe șenile cu braț telescopic de pe piață, din această clasă de sarcină, nu poate fi transportată pe trailere joase, complet echipată inclusiv cu trenul de rulare pe șenile și având o lățime de doar 3,5 m. LTR 1150 nu doar că face acest lucru posibil, dar are și o masă totală de doar 60 de tone. Din acest motiv, Liebherr a inventat pentru noua macara sloganul „Compactă și puternică, transport într-o singură unitate”.
Opțional, este posibilă transportarea noii macarale pe șenile cu braț telescopic la o lățime de 3,0 metri - pentru aceasta, este îndepărtat trenul de rulare pe șenile, ceea ce reduce masa de transport a macaralei la numai 38 de tone. Această variantă necesită un sistem de susținere extensibil cu ridicare, format din patru cilindri hidraulici de calare care susțin macaraua pe sol în timp ce șenilele sunt îndepărtate și podeaua joasă a semiremorcii este poziționată sub macara. Acest concept de transport și-a dovedit utilitatea la modelul LTR 1100 de 100 de tone. O noutate la LTR 1150, este sistemul de calare automat care asistă operatorul. Acesta a fost dezvoltat pentru a permite o dezasamblare/asamblare mai rapidă și mai ușoară a trenului de rulare a șenilelor.

Cele două ansambluri de șenile ce formează trenul de rulare, fiecare cântărind 11 tone, pot fi transportate împreună pe o semiremorcă standard cu o lățime de 2,55 metri. Treptele de acces sunt deja integrate și sunt pliate în timpul transportului.

În ceea ce privește distribuția contragreutații, s-a pus un accent puternic pe asigurarea unui transport economic oriunde. Toate contragreutățile pot fi transportate pe două semiremorci standard. Cu doar patru ridicări, contragreutățile pot fi montate pe macara: două ridicări pentru cele două  contragreutăți centrale de 11 tone și două ridicări a celor două piese ale contragreutății ce formează contragreutații maxime de 41 de tone al platformei de rotire a suprastructurii macaralei. La fel ca în cazul macaralelor mobile cu brat tepescopic Liebherr LTM, aceasta este atașată de partea din spate a platformei de rotire a suprastructurii macaralei folosind un dispozitiv cu cilindri hidraulici pentru contragreutate. Sistemul Liebherr AutoBallast asistă operatorul macaralei în timpul acestui proces. Suportul pentru contragreutatea de pe platforma de rotire a suprastructurii este integrat în contragreutățile centrale.

Premieră pentru macaralele telescopice pe șenile:

Sistemul de calare cu geometrie variabilă variobase®

Sistemul de calare cu geometrie variabilă VarioBase® nu numai că asigură o mai mare siguranță pentru macaralele mobile cu braț telescopic, dar oferă și capacități de ridicare semnificativ mai mari, în special pentru ridicarea sarcinii direct deasupra cilindrilor hidraulici ai sistemului de calare. LTR 1150 este prima macara pe șenile cu braț telescopic echipată cu acest sistem, care determină în timp real cea mai bună sarcină posibilă pe baza lățimii fixe a șenilelor și a unghiului de rotire variabil. Cele mai mari avantaje în ceea ce privește capacitatea de ridicare sunt obținute atunci când sunt efectuate ridicări de sarcină deasupra colțurilor șenilelor, în special cu lățimi reduse ale ecartamentului între șenile. Sunt disponibile trei configurații de lucru ale ecartamentului între șenile: o lățime maximă de 5,8 m, o lățime intermediară de 5,0 m și o lățime redusă de 3,5 m.
Ca și celelalte macarale Liebherr LTR, LTR 1150 este de asemenea echipată cu diagrame de sarcini pentru înclinări transversale de până la maximum 4° - în gradații de 0,3°, 0,7°, 1,5°, 2,5° și 4°. Pentru prima dată în sectorul macaralelor pe șenile cu braț telescopic, Liebherr a calculat pentru modelul LTR 1150 „diagrame de sarcini WindSpeed”, cu ajutorul cărora, chiar și în cazul unor viteze ale vântului admise mai mari, de până la 15,6 m/s, este posibilă operarea macaralei în siguranță și flexibil în mai multe poziții ale brațului, chiar și la capacitatea maximă de ridicare.

Macara ideală pentru industria energiei eoliene și a construcțiilor

Datorită performanțelor sale ridicate și caracteristicilor excelente de ridicare și transport, modelul LTR 1150 se dovedește ideal pentru sarcinile auxiliare în asamblarea turbinelor eoliene. Macaraua este capabilă să asambleze macarale pe șenile din clasa de până la 1000 de tone, putând manipula componentele acestora care cântăresc peste 60 de tone. Greutățile componentele turbinelor eoliene, cum ar fi nacela și rotorul, sunt similare. Pe lângă descărcarea acestor piese din vehiculele de transport, LTR 1150 poate, de asemenea, să se deplaseze cu acestea pe șantier fără restricții de sarcină.

Această caracteristică unică a macaralelor pe șenile cu braț telescopic le face extrem de atractive pe șantierele de construcții în care este necesară ridicarea unei cantități mari de materiale și deplasarea lor în diferite locuri, de exemplu în construcția de hale. Cu brațul zăbrelit de montaj, scurt și robust montat la capătul brațului telescopic și al unui troliu de ridicare suplimentar, LTR 1150 poate muta sarcini de până la 34,6 tone în poziția dorită. Gama de echipamente de lucru pentru brațul telescopic de 52 de metri este completată de un braț prelungitor dublu rabatabil reglabil hidraulic și extensii zăbrelite pentru brațul telescopic care permit înălțimi de ridicare de până la 83 de metri.

Machinery

Recent Posts:

Caterpillar a prezentat opt noi modele Cat® de încărcătoare compacte cu virare prin derapare (SSL) și încărcătoare compacte cu șenile (CTL) de nouă generație. Patru noi modele Cat® SSL - Cat 250, 260, 270 și 270 XE - marchează introducerea designului noii generații &ic...


Citeste mai mult

Caterpillar a prezentat opt noi modele Cat® de încărcătoare compacte cu virare prin derapare (SSL) și încărcătoare compacte cu șenile (CTL) de nouă generație. Patru noi modele Cat® SSL - Cat 250, 260, 270 și 270 XE - marchează introducerea designului noii generații &ic...


Citeste mai mult

Pe „Big Island”, principala insulă a arhipelagului Hawai, compania de construcții Goodfellow Bros. folosește un concasor cu fălci MOBICAT MC 110i EVO2 pentru a produce agregate, care vor fi apoi folosite la construcția unei rețele de canalizare pe o lungime de peste 1,5 km. Rețeau...


Citeste mai mult

CTE Solution, cunoscută pentru soluțiile sale integrate pentru constructii, sortare, concasare, salubritate si reciclare, a participat cu succes în cadrul caravanei Scania, eveniment dedicat promovării celor mai recente inovații în transportul comercial. Compania s-a remarcat prin ex...


Citeste mai mult