Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

Freza asfalt BOMAG BM2000/65

Freza asfalt BOMAG BM2000/65

Compania GENCO`93 SA Bucureşti, pe lângă renumitele mărci Liebherr, Putzmeister, Gehl, Epiroc şi Secmair, este furnizor şi pentru echipamentele de lucrări drumuri BOMAG.

Anul acesta la târgul utilaje CoBuild 2024 de la Ciugud, judeţul Alba a fost prezentat noul model de freză BOMAG BM2000/65, cu lăţimea de frezare de 2 metri.

Freza de asfalt BF2000/65 de la BOMAG este proiectată pentru a freza secţiuni presetate pe suprafeţe dure şi compacte, fiind capabilă de a îndepărta întregul strat de asfalt sau beton, pregătind terenul pentru reparaţii ulterioare a drumurilor şi platformelor.

Freza de asfalt BOMAG BM2000/65 are următoarele caracteristici:

  • greutatea operaţională: 27.000 kg;
  • lăţime de frezare: 2000 mm;
  • adâncime de frezare: 0-350 mm;
  • puterea motorului: 640 CP.


Acest tip de freză se utilizează în şantiere pentru:

  • corectare denivelări a îmbrăcăminţii rutiere;
  • Îmbunătăţirea suprafeţei carosabile pentru aşternerea unui nou strat de asfalt;
  • decopertarea succesivă de straturi de îmbrăcăminte rutieră;
  • reparaţii parţiale a părţii carosabile;
  • decopertare platforme beton şi drumuri din beton.


Tamburul de frezare este un ansamblu de piese care constituie principalul mecanism de lucru al frezelor de mixturi asfaltice. Este alcătuit dintr-un cilindru metalic pe care sunt fixaţi printr-un suport special dinţii de frezare. Tamburul de frezare este prevăzut la capete cu axe pentru fixarea în lagăre de rostogolire şi cu sistem de antrenare. Antrenarea tamburului se realizează mecanic.

Dinţii de frezare sunt dispuşi elicoidal pe cilindrul metalic, împreună cu care formează tamburul de frezare.

Dispunerea dinţilor pe tamburul de frezare influenţează, pe lângă uzura lor, întreg procesul de frezare, asigurând o utilizare optimă a puterii motorului şi limitarea vibraţiilor transmise maşinii. Elementele geometrice de montare a dinţilor care determină parametrii optimi de frezare sunt:

  • distanţa dintre dinţi (pasul);
  • unghiul de aşezare a dinţilor în plan vertical
  • unghiul de aşezare a dinţilor în plan longitudinal.


După prezentarea frezei Bomag BM2000/65 la târgul CoBuild 2024, cu susţinerea producătorului Bomag, s-au făcut teste demo la un număr de 7 clienţi din domeniul infrastructurii rutiere. 3 dintre aceştia au şi achiziţionat freza, lucrând fără probleme tehnologice. Echipele de service ale Genco'93 SA au efectuat instruiri ale personalului fimelor beneficiare astfel încât utilajul să funcţioneze în paramentri indicați de către producător.

Clienţii care au utilizat freza au fost chestionaţi cu privire la noul model şi au fost încântaţi de:

  • fiabilitatea şi performanțele noului model de freză Bomag;
  • au apreciat: puterea motorului, designul modern al utilajului şi sistemul îmbunătăţit al înlocuirii consumabilelor, în special al dinţilor de uzură;
  • la final aceştia au concluzionat că munca pe şantier le este mult mai uşoară datorită puterii şi vitezei de lucru a noii freze.


Aplicaţiile unde a lucrat freza Bomag BM2000/65 au fost de decopertare şi de frezare a drumurilor rutiere.
Pe tot parcusul operaţiunilor de lucru cu freza specialiştii din cadrul service-ului Genco'93 SA au supravegheat cu atenţie modul de utilizare a frezei de către operatori, dându-le indicaţii pentru o productivitate crescută cu consumuri mici de combustibil. Echipele de service al Genco'93 au analizat natura lucrărilor ce trebuiau executate cu freza Bomag BM2000/65 astfel încât operatorii sa stabilizeze utilajul fără a exista vibraţii în şasiu , care ar fi condus la încetinirea efectuării lucrării, la uzuri mari ale dinţilor şi porţilor de la tamburul de frezare, toate generând ulterior costuri suplimentare pentru beneficiari.

BM2000/65 este o freza de asfalt eficientă, cu o bună mobilitate, cu o lățime de tăiere de 2000 mm şi care realizează îndepărtarea completă a stratului de asfalt sau beton dintr-o singură trecere.
Acest tip de freza foloseşte noile tehnologii privind emisiile de noxe şi poate fi utilizată la lucrări atât în mendiul urban cât şi la lucrările mari de infrastructură.

Bomag BM2000/65 este freza care nu ar trebui sa lipsească din potofoliul niciuneia din firmele importante de infrastructură rutieră şi nu numai.

Echipele de service Genco'93 SA sunt pregătite oricând pentru provocări de a instrui şi pune în funcţiune astfel de utilaje.

Machinery

Recent Posts:

La München, Wirtgen prezintă cinci premiere mondiale în ceea ce privește lucrările de frezare la rece și de reciclare, precum și mai multe inovații pentru finisoarele de beton cu cofraj glisant și echipamentele miniere Surface Miner. Vor fi expuse, de asemenea, noua freză rutieră...


Citeste mai mult

Yanmar Compact Equipment EMEA (Yanmar CE) lansează două excavatoare de ultimă generație, ViO38-7 și ViO33-7, cele mai noi adiții din gama emblematică Zero Tail Swing.Proiectate pentru a înlocui modelele anterioare ViO38-6 și ViO33-6, aceste utilaje aduc îmbunătățiri semnificat...


Citeste mai mult

Deșeurile din construcții și demolări sunt deșeuri generate în timpul construcției, renovării și  demolărilor de clădiri, drumuri, poduri și altele, fluxul de deșeuri conținând un procent ridicat de cărămizi, beton, lemn și alte materiale reutilizabile. Reciclarea de...


Citeste mai mult

CASE Construction Equipment (CE) și-a consolidat moștenirea de succes în domeniul autogrederelor prin lansarea noii Serii D. Noile modele 836D de 12,5 tone și 856D de 16,65 tone, în configurații standard și cu tracțiune integrală se dovedesc la fel de dinamice și de încrede...


Citeste mai mult