Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

Cu GOLDHOFER THP/SL SE AJUNGE ÎNTOTDEAUNA LA DESTINAŢIE, ÎN CONDIŢII DE SIGURANŢĂ ȘI ÎN TIMP UTIL

Cu GOLDHOFER THP/SL SE AJUNGE ÎNTOTDEAUNA LA DESTINAŢIE, ÎN CONDIŢII DE SIGURANŢĂ ȘI ÎN TIMP UTIL

Cu peste 27 de ani de experiență operațională, Al Faris Group s-a consolidat ca fiind cea mai importantă companie de închirieri de echipamente grele din regiunea Orientului Mijlociu și a Africii de Nord. Așa că nu este întâmplător că această experimentată companie de logistică și transporturi grele a fost desemnată pentru primirea, depozitarea, transportul și ridicarea a 30 de rezervoare de deversare, ca parte a construcției în curs în cadrul proiectului Mohammed bin Rashid Al Maktoum Solar Park din Emiratele Arabe Unite (EAU). Rezervoarele sunt utilizate împreună cu un vas de expansiune ca parte a unui sistem de depozitare a surplusului de fluid termic de dilatare din instalații, ce poate fi depozitat și reutilizat. Cu o putere instalată de 5 000 MW în etapa finală, centrala din Seih AL-Dahal, care este parțial operațională, va fi cel mai mare parc solar din lume.

Pentru a transporta în siguranță și la timp rezervoarele de 52 de metri lungime și 235 tone pe traseul de aproximativ 90 de kilometri, au fost necesare lucrări de pregătire logistică extinse și obținerea de diverse autorizații. Cele mai mari provocări ale proiectului de transport agabaritic au fost menținerea unui timp de încărcare cât mai scurt posibil și planificarea unui traseu optim de la port Jebel Ali până la parcul solar. Cerințe stricte trebuiau îndeplinite din cauza volumului ridicat al încărcăturii (30 de rezervoare) depozitate în port, pe suporți speciali fabricați de Al Faris, și a restricțiilor de timp impuse de activitățile portuare. Pe de altă parte, ruta a trebuit să fie planificată cu meticulozitate în ceea ce privește modificările drumurilor, devierile și gestionarea rutelor de trafic temporare, pentru a evita orice obstacole pe ruta de transport.

Au fost făcute și drumuri de ocolire temporare, pentru a evita restricțiile legate de înălțimea vehiculelor. „Echipa noastră de ingineri și tehnicieni a gestionat operațiunea fără probleme, cu cea mai mare siguranță și eficiență, cu toate aprobările și măsurile de siguranță în vigoare și cu ajutorul vehiculelor de escortă ale poliției”, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei Al Faris.

Experții companiei Al Faris au ales ca mijloc de transport optim pentru ruta solicitantă, modulele remorcabile Goldhofer, pentru sarcini grele de transport, din seria THP/SL. Acestea se caracterizează printr-un ridicat momentul de încovoiere la sarcini extreme, o manevrabilitate ușoară (datorată axelor directoare) și o cursă impresionantă a suspensiei hidraulice a fiecărei axe (600 mm). Drept urmare, terenul denivelat de pe ultima parte a traseului spre șantier nu a constituit un obstacol.

Având în vedere lungimea și masa rezervoarelor, specialiștii de la AL Faris au decis să formeze un convoi format din două remorchere Mercedes Benz Actros, fiecare tractând o combinație de module totalizând 30 de linii de o sii. Astfel, pentru transportul celor 30 de rezervoare au fost efectuate doar 15 drumuri.

„Planificarea noastră a fost 100% reușită și am reușit să transportăm rezervoarele la destinație într-un timp foarte scurt”, spunea Pinto, fondatorul și directorul general al Grupului Al Faris. După transport, pe șantierul parcului solar, rezervoarele au mai parcurs încă 100 de metri în cârligul unei macarale pe șenile Liebherr LR 1400/2 de 400 de tone – proprietatea Al Faris, înainte de a fi ins talate pe fundațiile pregătite în avans.

”Când vine vorba de transportarea celor mai grele și voluminoase încărcături la destinație pe și în afara drumului, modulele THP/SL sunt adesea cea mai economică soluție. Ele permit transportul unei sarcini utile enorme, combinată cu perioade lungi și continue de exploatare.” - DEAN EXNER, DIRECTOR DE VÂNZĂRI GOLDHOFER PENTRU ZONA ORIENTULUI MIJLOCIU

Industry

Recent Posts:

Cefin Trucks, unic importator și distribuitor al brandului Ford Trucks în România, a inaugurat un nou service partener în Oradea, GIG Impex. La eveniment a participat și Domnul Birt a, Primarul Orașului Oradea.Obiectivul permanent Cefin Trucks constă în extinderea portofo...


Citeste mai mult

IVECO a anunțat, pe 21 iulie, că producția camioanelor Eurocargo a ajuns la 600.000 de unități. Fabrica din Brescia, unde lucrează 1.600 de angajați IVECO și unde sunt produse aceste vehicule, reprezintă o locație emblematică pentru brand, care s-a dovedit a fi inovator cu fiecare genera...


Citeste mai mult

Un recent test cu blindajele THOR fabricate de compania finlandeză Element a fost efectuat la una dintre instalațiile de concasare și sortare situate în zona Anomaliei Magnetice Kursk (AMK), unde este localizat cel mai mare bazin minier de exploatare a minereului de fier din Rusia. Testul a...


Citeste mai mult

Achiziția unui utilaj reprezintă o investiție care are rolul de a vă aduce profit sau de a vă ușura munca. Indiferent dacă vorbim despre un echipament agricol sau de construcții, cu siguranță vă doriți ca acesta să dea randament o perioadă cât mai lungă și să nu necesite repar...


Citeste mai mult