Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

Cu GOLDHOFER THP/SL SE AJUNGE ÎNTOTDEAUNA LA DESTINAŢIE, ÎN CONDIŢII DE SIGURANŢĂ ȘI ÎN TIMP UTIL

Cu GOLDHOFER THP/SL SE AJUNGE ÎNTOTDEAUNA LA DESTINAŢIE, ÎN CONDIŢII DE SIGURANŢĂ ȘI ÎN TIMP UTIL

Cu peste 27 de ani de experiență operaÈ›ională, Al Faris Group s-a consolidat ca fiind cea mai importantă companie de închirieri de echipamente grele din regiunea Orientului Mijlociu È™i a Africii de Nord. AÈ™a că nu este întâmplător că această experimentată companie de logistică È™i transporturi grele a fost desemnată pentru primirea, depozitarea, transportul È™i ridicarea a 30 de rezervoare de deversare, ca parte a construcÈ›iei în curs în cadrul proiectului Mohammed bin Rashid Al Maktoum Solar Park din Emiratele Arabe Unite (EAU). Rezervoarele sunt utilizate împreună cu un vas de expansiune ca parte a unui sistem de depozitare a surplusului de fluid termic de dilatare din instalaÈ›ii, ce poate fi depozitat È™i reutilizat. Cu o putere instalată de 5 000 MW în etapa finală, centrala din Seih AL-Dahal, care este parÈ›ial operaÈ›ională, va fi cel mai mare parc solar din lume.

Pentru a transporta în siguranță È™i la timp rezervoarele de 52 de metri lungime È™i 235 tone pe traseul de aproximativ 90 de kilometri, au fost necesare lucrări de pregătire logistică extinse È™i obÈ›inerea de diverse autorizaÈ›ii. Cele mai mari provocări ale proiectului de transport agabaritic au fost menÈ›inerea unui timp de încărcare cât mai scurt posibil È™i planificarea unui traseu optim de la port Jebel Ali până la parcul solar. CerinÈ›e stricte trebuiau îndeplinite din cauza volumului ridicat al încărcăturii (30 de rezervoare) depozitate în port, pe suporÈ›i speciali fabricaÈ›i de Al Faris, È™i a restricÈ›iilor de timp impuse de activitățile portuare. Pe de altă parte, ruta a trebuit să fie planificată cu meticulozitate în ceea ce priveÈ™te modificările drumurilor, devierile È™i gestionarea rutelor de trafic temporare, pentru a evita orice obstacole pe ruta de transport.

Au fost făcute È™i drumuri de ocolire temporare, pentru a evita restricÈ›iile legate de înălÈ›imea vehiculelor. „Echipa noastră de ingineri È™i tehnicieni a gestionat operaÈ›iunea fără probleme, cu cea mai mare siguranță È™i eficiență, cu toate aprobările È™i măsurile de siguranță în vigoare È™i cu ajutorul vehiculelor de escortă ale poliÈ›iei”, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei Al Faris.

ExperÈ›ii companiei Al Faris au ales ca mijloc de transport optim pentru ruta solicitantă, modulele remorcabile Goldhofer, pentru sarcini grele de transport, din seria THP/SL. Acestea se caracterizează printr-un ridicat momentul de încovoiere la sarcini extreme, o manevrabilitate uÈ™oară (datorată axelor directoare) È™i o cursă impresionantă a suspensiei hidraulice a fiecărei axe (600 mm). Drept urmare, terenul denivelat de pe ultima parte a traseului spre È™antier nu a constituit un obstacol.

Având în vedere lungimea È™i masa rezervoarelor, specialiÈ™tii de la AL Faris au decis să formeze un convoi format din două remorchere Mercedes Benz Actros, fiecare tractând o combinaÈ›ie de module totalizând 30 de linii de o sii. Astfel, pentru transportul celor 30 de rezervoare au fost efectuate doar 15 drumuri.

„Planificarea noastră a fost 100% reuÈ™ită È™i am reuÈ™it să transportăm rezervoarele la destinaÈ›ie într-un timp foarte scurt”, spunea Pinto, fondatorul È™i directorul general al Grupului Al Faris. După transport, pe È™antierul parcului solar, rezervoarele au mai parcurs încă 100 de metri în cârligul unei macarale pe È™enile Liebherr LR 1400/2 de 400 de tone – proprietatea Al Faris, înainte de a fi ins talate pe fundaÈ›iile pregătite în avans.

”Când vine vorba de transportarea celor mai grele È™i voluminoase încărcături la destinaÈ›ie pe È™i în afara drumului, modulele THP/SL sunt adesea cea mai economică soluÈ›ie. Ele permit transportul unei sarcini utile enorme, combinată cu perioade lungi È™i continue de exploatare.” - DEAN EXNER, DIRECTOR DE VÂNZÄ‚RI GOLDHOFER PENTRU ZONA ORIENTULUI MIJLOCIU

Industry

Recent Posts:

În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piaÈ›a est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internaÈ›ional pentru soluÈ›iile sale inovatoare în domeniul reparaÈ...


Citeste mai mult

Schimbările climatice ce pun presiune pe infrastructura invechită a oraÈ™elor, precum È™i creÈ™terea numărului de locuitori - sunt cele mai mari două provocări cu care se confruntă operatorii reÈ›elelor edilitare în ultimii ani. OraÈ™ele poloneze, în special cele mai mari, au colec...


Citeste mai mult

ATP Trucks continuă să se dezvolte prin extinderea gamei de produse, iar sub brandul Stamer,  inginerii companiei proiectează È™i realizează suprastructuri È™i semiremorci basculabile  la standarde înalte, direct în fabrica din Baia Mare.Printre cele mai recente realizări ...


Citeste mai mult

Un tiltrotator este un ataÈ™ament hidraulic È™i în acelaÈ™i timp o extensie a braÈ›ului excavatoarelor, care se poate roti la 360 grade È™i se poate înclina față de verticală cu până la 40 grade stânga/dreapta, el putându-se monta direct la capătul braÈ›ului sau fo...


Citeste mai mult