Follow us


Aboneaza-te la newsleter

News

DHL își extinde flota sustenabilă în Germania, cu 178 de noi IVECO S-WAY CNG

DHL își extinde flota sustenabilă în Germania, cu 178 de noi IVECO S-WAY CNG

 

  •  Grupul DHL a comandat 178 de noi IVECO S-Way CNG pentru divizia sa Post & Parcel Germania;
  •  Tehnologia este în prezent cea mai matură de pe piață, prin urmare, infrastructura este mai dezvoltată, iar vehiculele mai ușor de procurat comparativ cu alte sisteme de propulsie alternative;
  •  Noile vehicule vor fi utilizate mai ales pentru transportul între centrele DHL și pentru ridicarea de colete de la clienți, dar și pentru livrări urbane la oficiile poștale, contribuind în mod semnificativ la decarbonizarea transportului rutier de marfă.

Grupul DHL comandat un total de 178 de noi camioane IVECO S-Way CNG pentru divizia sa Post & Parcel Germania, extinzându-și flota cu peste 450 de camioane CNG. Noile camioane alimentate cu bio-CNG vor reduce și mai mult amprenta de carbon a Grupului DHL și vor contribui semnificativ la decarbonizarea transportului rutier.

IVECO S-WAY CNG cu suprastructură tip box

Dintre cele 178 de unități comandate, 161 de camioane S-Way CNG echipate cu o suprastructură tip box AD190S34/P CNG vor fi utilizate pentru distanțe mai scurte și pentru curse de o zi. Autocamioanele dispun de un șasiu standard 4x2 cu o greutate totală maximă autorizată de 19 tone, o cabină standard Active Day cu acoperiș jos și un motor CNG de 9 litri și 340 CP, conform Euro VI. Patru rezervoare de gaz cu un volum gravimetric de umplere de 80 kg pe fiecare parte sunt montate pe partea stângă și pe partea dreaptă. Cu un total de 160 kg de GNC, autocamioanele oferă o autonomie de până la 670 km.

IVECO S-WAY CNG cu suprastructură pentru transport containere

Celelalte 17 IVECO S-Way CNG sunt echipate cu suprastructură pentru tansportul containerelor AS260S46Y/FS CM CNG și vor fi utilizate pentru transportul între hub-uri. Aceste vehicule dispun de un șasiu standard 6x2 cu axă portantă directoare, cabina spațioasă Active Space și un motor CNG de 13 litri și 460 CP, conform Euro VI. Rezervoarele de GNC au un volum gravimetric de umplere care totalizează 240 kg, ceea ce permite autonomii de până la 1000 km.

Bio-CNG este un combustibil regenerabil și durabil, obținut din deșeuri și materiale reziduale. Utilizarea Bio-CNG va ajuta DHL să reducă semnificativ emisiile de CO2 cu până la 95% în comparație cu un camion cu motorină - și chiar va putea să obțină o amprentă de carbon negativă de până la -120%, dacă provine din gunoi de grajd.

Pe lângă misiunea pe distanțe lungi, motoarelor silențioase din camioanele IVECO alimentate cu bioCNG, comparativ cu cele convenționale cu combustie internă, fac ca aceste vehicule să fie deosebit de potrivite pentru aplicații urbane și livrări pe timp de noapte, sporind astfel confortul șoferului.

News

Recent Posts:

Pe 19 septembrie 2024, compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piața est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internațional pentru soluțiile sale inovatoare în domeniul reparațiil...


Citeste mai mult

Revista Mașini și Utilaje pentru Construcții în parteneriat cu Facultatea de Inginerie Mecanică și Robotică în Construcții București vă invită la cea de-a 10-a Ediție RoBuild Conference & Exhibition!Dată: 28 Noiembrie Locația: Facultatea de Inginerie Mecanică și Roboti...


Citeste mai mult

SITECH România Construction Technology, distribuitor autorizat Trimble, a aniversat 10 ani de activitate în România. Acest moment important a fost sărbătorit de echipa SITECH România și de partenerii săi într-un cadru inedit la Creative Hub Voice & Visibility, s...


Citeste mai mult

Ford Trucks a prezentat noutatile catre publicul larg in ceea ce priveste solutiile pentru zero emisii si conectivitate, alaturi de modelul F-MAX si noua serie F-LINE, toate prezente la IAA Transportation 2024 de la Hanovra. Ford Trucks, singurul brand de vehicule comerciale grele din portofoliul F...


Citeste mai mult