Follow us


Aboneaza-te la newsleter

News

DOUĂ LUMI

DOUĂ LUMI

Mi-am dorit să scriu de mai mult timp despre o schimbare importantă din grupul nostru, însă mi-am spus să aştept puţin, să se pună lucrurile pe făgaş, cumva, să nu “jinx it”. Iată că a venit timpul. La începutul anului 2021 familia noastră de publicaţii s-a îmbogăţit cu un titlu important: revista Auto Bild România. Activitatea de publishing în care activăm s-a diversificat şi suntem prezenţi deja de jumătate de an pe un alt tip de piaţă, diferită de cea a utilajelor de construcţii şi a vehiculelor comerciale, binecunoscute nouă de 15 ani.

Şi, cu toate că deja cochetaserăm cu piaţa auto prin editarea suplimentului Next Auto, editarea Auto Bild România este o activitate complet diferită. Una din cele mai interesante diferenţe este faptul că cititorul Auto Bild este persoană fizică, nu companie. În termeni de business, distribuţia este una B2C, nu B2B, cu care eram obişnuiţi până acum. A fost o experienţă în sine când am distribuit prima ediţie Auto Bild România, când ne-au contactat cititorii să ne întrebe unde este revista, deoarece au căutat-o la raft şi nu au găsit-o. Întârziasem cu o zi distribuţia! Şi totuşi, acea zi pe care noi o tratasem cu relaxare, pentru unii oameni era foarte importantă: era momentul din lună când mergeau la chioşcul de ziare şi cumpărau mult aşteptata revistă! Ne-am învăţat lecţia şi de la a doua ediţie am fost ceas. Trebuia!

O altă experienţă în sine a fost când am primit primele cifre de distribuţie: mii de oameni cumpără revista în fiecare lună! Cu toate că ştiam cifrele din rapoartele anterioare, acestea ne-au surprins deoarece era în mod nemijlocit despre noi şi ni s e întâmpla nouă! Dintr-o dată aceste cifre ne-au responsabilizat şi mai mult decât eram deja. Cu toate că aveam deja un plan editorial închegat, l-am revizuit de la un capăt la altul. Am regândit proiectele speciale, evenimentele şi întreaga activitate. Cum se zice: “ţiplă!” :)

Dar cea mai interesantă experienţă pentru mine a fost să îmi dau seama în mod nemijlocit ce înseamnă forţa unui brand cunoscut. Spuneam Auto Bild şi toată lumea ştia revista, ştia contentul, ştia istoricul. Nimeni nu trebuia informat, convins, insistat, luptat. Nimic din ceea ce eram obişnuită! Devenise totul, dintr-o dată, foarte uşor. Eu, venind din 15 ani de c onstrucţie continuă a brandului Maşini şi Utilaje pentru Construcţii, pe care l-am început de la 0, am fost luată prin surprindere de Auto Bild. Dintr-o dată nu mai era necesar să explic cine suntem şi ce facem. Bineînţeles că după 15 ani, nu mai este necesar acum să explicăm cine suntem şi ce facem la Maşini şi Utilaje pentru Construcţii, însă drumul până aici rămâne mereu viu în memoria mea.

Iată doar câteva din lucrurile surprinzătoare pe care ni le-a adus până acum Auto Bild România. Pe lângă forţa unui brand internaţional (cel mai mare brand multimedia din lume care se adresează pasionaţilor din auto!!!) Auto Bild ne-a adus şi mult know-how pe care încă îl integrăm. Acest know-how se vede deja aplicat în tot ceea ce facem pentru toate titlurile pe care le edităm, iar acesta este încă un mare plus atât pentru noi, cât şi pentru cei care ne urmăresc şi ne citesc. Iată cum două lumi se pot întâlni şi se pot potenţa reciproc, transformându-se una pe alta în ceva mai bun.

Urmăriţi-ne ca să vedeţi despre ce vorbesc,
Numai bine,
Cornelia Rotaru

News

Recent Posts:

Primul târg din țară destinat domeniilor schiabile din România a avut loc în acest weekend la Cheile Grădiștei Resort, în județul Brașov. Carpathian Mountain Fair a reunit peste 30 de expozanți din mai multe țări europene precum și reprezentanți ai unor domenii sch...


Citeste mai mult

Cefin Trucks a organizat o nouă ediție a evenimentului Camion Fest, întâlnirea tradițională a tuturor celor interesați de oferte speciale pentru achiziție/trade-in a vehiculelor comerciale rulate; Cefin Trucks anunță dezvoltarea unei noi divizii de camioane Ford Trucks rulate, M...


Citeste mai mult

Anul 2019 apare, privit retrospectiv, de o normalitate ieşită din comun comparativ cu ceea ce a urmat de la începutul lui 2020 încoace. Să comparăm acum 2020 cu 2021, dar să şi raportăm începutul lui 2022 la ultimii 2 ani, pare total nepotrivit şi disproporţionat. În...


Citeste mai mult

Anul 2019 apare, privit retrospectiv, de o normalitate ieşită din comun comparativ cu ceea ce a urmat de la începutul lui 2020 și p ână acum. Să comparăm acum 2020 cu 2021, dar să şi raportăm începutul lui 2022 la ultimii 2 ani, pare total nepotrivit şi disproporţionat. ...


Citeste mai mult