Mi-am dorit să scriu de mai mult timp despre o schimbare importantă din grupul nostru, însă mi-am spus să aştept puţin, să se pună lucrurile pe făgaş, cumva, să nu “jinx it”. Iată că a venit timpul. La începutul anului 2021 familia noastră de publicaţii s-a îmbogăţit cu un titlu important: revista Auto Bild România. Activitatea de publishing în care activăm s-a diversificat şi suntem prezenţi deja de jumătate de an pe un alt tip de piaţă, diferită de cea a utilajelor de construcţii şi a vehiculelor comerciale, binecunoscute nouă de 15 ani.
Şi, cu toate că deja cochetaserăm cu piaţa auto prin editarea suplimentului Next Auto, editarea Auto Bild România este o activitate complet diferită. Una din cele mai interesante diferenţe este faptul că cititorul Auto Bild este persoană fizică, nu companie. În termeni de business, distribuţia este una B2C, nu B2B, cu care eram obişnuiţi până acum. A fost o experienţă în sine când am distribuit prima ediţie Auto Bild România, când ne-au contactat cititorii să ne întrebe unde este revista, deoarece au căutat-o la raft şi nu au găsit-o. Întârziasem cu o zi distribuţia! Şi totuşi, acea zi pe care noi o tratasem cu relaxare, pentru unii oameni era foarte importantă: era momentul din lună când mergeau la chioşcul de ziare şi cumpărau mult aşteptata revistă! Ne-am învăţat lecţia şi de la a doua ediţie am fost ceas. Trebuia!
O altă experienţă în sine a fost când am primit primele cifre de distribuţie: mii de oameni cumpără revista în fiecare lună! Cu toate că ştiam cifrele din rapoartele anterioare, acestea ne-au surprins deoarece era în mod nemijlocit despre noi şi ni s e întâmpla nouă! Dintr-o dată aceste cifre ne-au responsabilizat şi mai mult decât eram deja. Cu toate că aveam deja un plan editorial închegat, l-am revizuit de la un capăt la altul. Am regândit proiectele speciale, evenimentele şi întreaga activitate. Cum se zice: “ţiplă!” :)
Dar cea mai interesantă experienţă pentru mine a fost să îmi dau seama în mod nemijlocit ce înseamnă forţa unui brand cunoscut. Spuneam Auto Bild şi toată lumea ştia revista, ştia contentul, ştia istoricul. Nimeni nu trebuia informat, convins, insistat, luptat. Nimic din ceea ce eram obişnuită! Devenise totul, dintr-o dată, foarte uşor. Eu, venind din 15 ani de c onstrucţie continuă a brandului Maşini şi Utilaje pentru Construcţii, pe care l-am început de la 0, am fost luată prin surprindere de Auto Bild. Dintr-o dată nu mai era necesar să explic cine suntem şi ce facem. Bineînţeles că după 15 ani, nu mai este necesar acum să explicăm cine suntem şi ce facem la Maşini şi Utilaje pentru Construcţii, însă drumul până aici rămâne mereu viu în memoria mea.
Iată doar câteva din lucrurile surprinzătoare pe care ni le-a adus până acum Auto Bild România. Pe lângă forţa unui brand internaţional (cel mai mare brand multimedia din lume care se adresează pasionaţilor din auto!!!) Auto Bild ne-a adus şi mult know-how pe care încă îl integrăm. Acest know-how se vede deja aplicat în tot ceea ce facem pentru toate titlurile pe care le edităm, iar acesta este încă un mare plus atât pentru noi, cât şi pentru cei care ne urmăresc şi ne citesc. Iată cum două lumi se pot întâlni şi se pot potenţa reciproc, transformându-se una pe alta în ceva mai bun.
Urmăriţi-ne ca să vedeţi despre ce vorbesc,
Numai bine,
Cornelia Rotaru
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
News
DOUĂ LUMI
Recent Posts:
În acest an, Hyva aniversează cu mândrie 45 de ani de activitate. Fondată în 1979 cu misiunea de a crea cei mai buni cilindri hidraulici și de a oferi servicii excepționale clienților, Hyva și-a extins prezența la nivel global de-a lungul deceniilor, atât prin ex...
Citeste mai mult
Vectra Eurolift Service a aniversat anul acesta 30 de ani de activitate în industria distribuției de stivuitoare și echipamente de manipulare a mărfurilor, moment ce a fost marcat printr-un eveniment organizat la sediul său din București. Evenimentul aniversar a fost dedicat clienț...
Citeste mai mult
Pe 19 septembrie 2024, compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piața est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internațional pentru soluțiile sale inovatoare în domeniul reparațiil...
Citeste mai mult
Revista Mașini și Utilaje pentru Construcții în parteneriat cu Facultatea de Inginerie Mecanică și Robotică în Construcții București vă invită la cea de-a 10-a Ediție RoBuild Conference & Exhibition!Dată: 28 Noiembrie Locația: Facultatea de Inginerie Mecanică și Roboti...
Citeste mai mult