Follow us


Aboneaza-te la newsleter

News

DOUĂ LUMI

DOUĂ LUMI

Mi-am dorit să scriu de mai mult timp despre o schimbare importantă din grupul nostru, însă mi-am spus să aştept puţin, să se pună lucrurile pe făgaş, cumva, să nu “jinx it”. Iată că a venit timpul. La începutul anului 2021 familia noastră de publicaţii s-a îmbogăţit cu un titlu important: revista Auto Bild România. Activitatea de publishing în care activăm s-a diversificat şi suntem prezenţi deja de jumătate de an pe un alt tip de piaţă, diferită de cea a utilajelor de construcţii şi a vehiculelor comerciale, binecunoscute nouă de 15 ani.

Şi, cu toate că deja cochetaserăm cu piaţa auto prin editarea suplimentului Next Auto, editarea Auto Bild România este o activitate complet diferită. Una din cele mai interesante diferenţe este faptul că cititorul Auto Bild este persoană fizică, nu companie. În termeni de business, distribuţia este una B2C, nu B2B, cu care eram obişnuiţi până acum. A fost o experienţă în sine când am distribuit prima ediţie Auto Bild România, când ne-au contactat cititorii să ne întrebe unde este revista, deoarece au căutat-o la raft şi nu au găsit-o. Întârziasem cu o zi distribuţia! Şi totuşi, acea zi pe care noi o tratasem cu relaxare, pentru unii oameni era foarte importantă: era momentul din lună când mergeau la chioşcul de ziare şi cumpărau mult aşteptata revistă! Ne-am învăţat lecţia şi de la a doua ediţie am fost ceas. Trebuia!

O altă experienţă în sine a fost când am primit primele cifre de distribuţie: mii de oameni cumpără revista în fiecare lună! Cu toate că ştiam cifrele din rapoartele anterioare, acestea ne-au surprins deoarece era în mod nemijlocit despre noi şi ni s e întâmpla nouă! Dintr-o dată aceste cifre ne-au responsabilizat şi mai mult decât eram deja. Cu toate că aveam deja un plan editorial închegat, l-am revizuit de la un capăt la altul. Am regândit proiectele speciale, evenimentele şi întreaga activitate. Cum se zice: “ţiplă!” :)

Dar cea mai interesantă experienţă pentru mine a fost să îmi dau seama în mod nemijlocit ce înseamnă forţa unui brand cunoscut. Spuneam Auto Bild şi toată lumea ştia revista, ştia contentul, ştia istoricul. Nimeni nu trebuia informat, convins, insistat, luptat. Nimic din ceea ce eram obişnuită! Devenise totul, dintr-o dată, foarte uşor. Eu, venind din 15 ani de c onstrucţie continuă a brandului Maşini şi Utilaje pentru Construcţii, pe care l-am început de la 0, am fost luată prin surprindere de Auto Bild. Dintr-o dată nu mai era necesar să explic cine suntem şi ce facem. Bineînţeles că după 15 ani, nu mai este necesar acum să explicăm cine suntem şi ce facem la Maşini şi Utilaje pentru Construcţii, însă drumul până aici rămâne mereu viu în memoria mea.

Iată doar câteva din lucrurile surprinzătoare pe care ni le-a adus până acum Auto Bild România. Pe lângă forţa unui brand internaţional (cel mai mare brand multimedia din lume care se adresează pasionaţilor din auto!!!) Auto Bild ne-a adus şi mult know-how pe care încă îl integrăm. Acest know-how se vede deja aplicat în tot ceea ce facem pentru toate titlurile pe care le edităm, iar acesta este încă un mare plus atât pentru noi, cât şi pentru cei care ne urmăresc şi ne citesc. Iată cum două lumi se pot întâlni şi se pot potenţa reciproc, transformându-se una pe alta în ceva mai bun.

Urmăriţi-ne ca să vedeţi despre ce vorbesc,
Numai bine,
Cornelia Rotaru

News

Recent Posts:

CoBuild este principalul eveniment anual naţional dedicat sectorului utilajelor și tehnologiilor pentru construcții. Scopul evenimentului este de a aduce împreună jucătorii pieței de construcții într-un cadru informal. CoBuild este organizat pe durata a 3 zile: joi, vineri și s&...


Citeste mai mult

Luni, 6 martie 2023, la Ateneul Român, a avut loc cea de-a V-a ediţie a Galei „Women in Economy – Day by day Heroes”, organizată de către Confederația Națională pentru Antreprenoriat Feminin – CONAF*, cel mai mare eveniment de referință dedicat excelenței femin...


Citeste mai mult

Pe 17 februarie am organizat Auto Art Show – evenimentul care a avut printre oaspeţii noştri, pe lângă pasionaţii de auto, şi pasionaţii de auto şi artă din piaţa de utilaje, unii dintre aceştia fiind partenerii noştri de peste 15 ani. Ne-am bucurat că am putut să oferim at&...


Citeste mai mult

Anul trecut, Auto Art Show a fost doar o idee care a încolţit în mintea noastră, apoi totul a fost transpus într-un plan elaborat. Cu o zi înainte, cu excepția câtorva mici detalii, planul începea să capete contur, iar Griviţa Studio cu pereții ei de cărăm...


Citeste mai mult