Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

ERDMÄNNCHEN COMPANIE POLIVALENTA DIN INDUSTRIA CONSTRUCTIILOR, INVESTE?TE ÎN CEA MAI RECENTA TEHNOLOGIE PENTRU VEHICULE DE LA GOLDHOFER

ERDMÄNNCHEN COMPANIE POLIVALENTA DIN INDUSTRIA CONSTRUCTIILOR, INVESTE?TE ÎN CEA MAI RECENTA TEHNOLOGIE PENTRU VEHICULE DE LA GOLDHOFER

Erdmännchen Erd- und Tiefbau GmbH din Ebsdorfergrund, Germania, este o companie specializată în lucrări de terasamente pentru toate domeniile construcÈ›iilor. Pe lângă lucrările de terasament È™i excavare, activitățile acesteia includ È™i construcÈ›ia de căi de acces È™i de drumuri, dar È™i transportul maÈ™inilor pentru construcÈ›ii È™i a materialelor necesare. Varietatea acestor transporturi include, de exemplu, de la excavatoare, basculante, cilindri compresor, finisoare de asfalt È™i autogredere, până la materiale de construcÈ›ii precum È›evi de beton, fundaÈ›ii, mărfuri vrac. Acest lucru face ca flexibilitatea să fie esenÈ›ială în ceea ce priveÈ™te parcul de vehicule ale companiei.

Pentru a găsi un vehicul cu flexibilitate maximă pentru compania Erdmännchen, cu ajutorul căruia să se poată efectua sarcini de transport rapide, flexibile È™i sigure, un concept de transport coerent È™i polivalent a fost dezvoltat în comun de Erdmännchen, împreună cu companiile Goldhofer (specializată în construcÈ›ia de remorci specializate) È™i VS Verkehrssicherheitsteam Barfuss (specializată în pregătirea logistică a transporturilor agabaritice È™i lucrărilor grele cu macaraua).

Am căutat mult timp până să găsim conceptul de vehicul potrivit pentru flota noastră”, a declarat proprietarul companiei Erdmännchen, Stefan Grau. „Goldhofer a configurat pentru noi un vehicul care într-adevăr nu lasă nimic de dorit È™i cu care putem transporta aproape toate maÈ™inile È™i utilajele noastre pentru construcÈ›ii cu un tren rutier cu lungimea de 16,5 m.”

Semiremorca personalizată, cu platformă joasă È™i axă viratoare spate cu comandă forÈ›ată, STZ-L 4 RM, permite transportul maÈ™inilor È™i materialelor de construcÈ›ii cu o sarcină utilă de până la 41 t. Pentru transportul fără robleme a maÈ™inilor pentru construcÈ›ii cu roÈ›i înalte È™i diferite ampatamente, semiremorca specializată este prevăzută în plus cu secÈ›iuni exterioare coborâte în zona principală de încărcare È™i pasaje fixe mai coborâte pentru roÈ›ile semiremorcii. Capace de rulare peste secÈ›iunile exterioare coborâte È™i extensii laterale de aluminiu sunt o parte integrantă a conceptului de încărcare.

Cu o înălÈ›ime de încărcare extrem de mică, de numai 845 mm deasupra axelor, chiar È™i maÈ™inile mari de construcÈ›ii au suficient spaÈ›iu de trecere pe înălÈ›ime. Semiremorca STZ-L 4 ARM este prevăzută cu podele de cauciuc pe toată lungimea punÈ›ii de încărcare È™i un pachet practic de asigurare a încărcăturii conform celor mai înalte standarde de siguranță. Platforma de încărcare este extensibilă cu aproape 3 m pentru a oferi o lungime suplimentară pentru încărcături lungi È™i maÈ™ini pentru construcÈ›ii. Rampele hidraulice montate în spate, sunt formate din două piese È™i dispun de un sistem de reglare hidraulică a poziÈ›iei pe lățime, oferind, de asemenea, un unghi de rampă scăzut, corespunzător pentru vehiculele cu garda la sol redusă. Rampele se blochează automat în timpul transportului È™i nu trebuie să fie asigurate suplimentar. O altă caracteristică de siguranÈ›a este telecomanda radio care utilizează funcÈ›ia «SmartControl» de la Goldhofer. Această funcÈ›ie permite operarea tuturor comenzilor electrice È™i hidraulice din afara zonei periculoase a rampelor, lucru foarte apreciat de personalul de exploatare
È™i care asigură un nivel ridicat de siguranță. Mirko Viel, un È™ofer cu mulÈ›i ani de serviciu la Erdmännchen, s-a arătat foarte entuziasmat de noul sistem de operare È™i spune că nu ar mai putea lucra fără el.

„Un adevărat vehicul multifuncÈ›ional”, a declarat Stefan Grau, mândrindu-se cu noua sa semiremorcă specializată cu platformă joasă È™i autotractorul cu È™a Scania V 8. Fără îndoială, această semiremorcă personalizată este impresionantă nu numai pentru elementele sale tehnice, ci È™i pentru imaginea uimitoare, care o face să atragă privirile.

Autogrederele sunt uÈ™or de transportat după ce s-au făcut câteva ajustări ale platformei

Industry

Recent Posts:

În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piaÈ›a est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internaÈ›ional pentru soluÈ›iile sale inovatoare în domeniul reparaÈ...


Citeste mai mult

Schimbările climatice ce pun presiune pe infrastructura invechită a oraÈ™elor, precum È™i creÈ™terea numărului de locuitori - sunt cele mai mari două provocări cu care se confruntă operatorii reÈ›elelor edilitare în ultimii ani. OraÈ™ele poloneze, în special cele mai mari, au colec...


Citeste mai mult

ATP Trucks continuă să se dezvolte prin extinderea gamei de produse, iar sub brandul Stamer,  inginerii companiei proiectează È™i realizează suprastructuri È™i semiremorci basculabile  la standarde înalte, direct în fabrica din Baia Mare.Printre cele mai recente realizări ...


Citeste mai mult

Un tiltrotator este un ataÈ™ament hidraulic È™i în acelaÈ™i timp o extensie a braÈ›ului excavatoarelor, care se poate roti la 360 grade È™i se poate înclina față de verticală cu până la 40 grade stânga/dreapta, el putându-se monta direct la capătul braÈ›ului sau fo...


Citeste mai mult