Erdmännchen Erd- und Tiefbau GmbH din Ebsdorfergrund, Germania, este o companie specializată în lucrări de terasamente pentru toate domeniile construcÈ›iilor. Pe lângă lucrările de terasament È™i excavare, activitățile acesteia includ È™i construcÈ›ia de căi de acces È™i de drumuri, dar È™i transportul maÈ™inilor pentru construcÈ›ii È™i a materialelor necesare. Varietatea acestor transporturi include, de exemplu, de la excavatoare, basculante, cilindri compresor, finisoare de asfalt È™i autogredere, până la materiale de construcÈ›ii precum È›evi de beton, fundaÈ›ii, mărfuri vrac. Acest lucru face ca flexibilitatea să fie esenÈ›ială în ceea ce priveÈ™te parcul de vehicule ale companiei.
Pentru a găsi un vehicul cu flexibilitate maximă pentru compania Erdmännchen, cu ajutorul căruia să se poată efectua sarcini de transport rapide, flexibile È™i sigure, un concept de transport coerent È™i polivalent a fost dezvoltat în comun de Erdmännchen, împreună cu companiile Goldhofer (specializată în construcÈ›ia de remorci specializate) È™i VS Verkehrssicherheitsteam Barfuss (specializată în pregătirea logistică a transporturilor agabaritice È™i lucrărilor grele cu macaraua).
„Am căutat mult timp până să găsim conceptul de vehicul potrivit pentru flota noastră”, a declarat proprietarul companiei Erdmännchen, Stefan Grau. „Goldhofer a configurat pentru noi un vehicul care într-adevăr nu lasă nimic de dorit È™i cu care putem transporta aproape toate maÈ™inile È™i utilajele noastre pentru construcÈ›ii cu un tren rutier cu lungimea de 16,5 m.”
Semiremorca personalizată, cu platformă joasă È™i axă viratoare spate cu comandă forÈ›ată, STZ-L 4 RM, permite transportul maÈ™inilor È™i materialelor de construcÈ›ii cu o sarcină utilă de până la 41 t. Pentru transportul fără robleme a maÈ™inilor pentru construcÈ›ii cu roÈ›i înalte È™i diferite ampatamente, semiremorca specializată este prevăzută în plus cu secÈ›iuni exterioare coborâte în zona principală de încărcare È™i pasaje fixe mai coborâte pentru roÈ›ile semiremorcii. Capace de rulare peste secÈ›iunile exterioare coborâte È™i extensii laterale de aluminiu sunt o parte integrantă a conceptului de încărcare.
Cu o înălÈ›ime de încărcare extrem de mică, de numai 845 mm deasupra axelor, chiar È™i maÈ™inile mari de construcÈ›ii au suficient spaÈ›iu de trecere pe înălÈ›ime. Semiremorca STZ-L 4 ARM este prevăzută cu podele de cauciuc pe toată lungimea punÈ›ii de încărcare È™i un pachet practic de asigurare a încărcăturii conform celor mai înalte standarde de siguranță. Platforma de încărcare este extensibilă cu aproape 3 m pentru a oferi o lungime suplimentară pentru încărcături lungi È™i maÈ™ini pentru construcÈ›ii. Rampele hidraulice montate în spate, sunt formate din două piese È™i dispun de un sistem de reglare hidraulică a poziÈ›iei pe lățime, oferind, de asemenea, un unghi de rampă scăzut, corespunzător pentru vehiculele cu garda la sol redusă. Rampele se blochează automat în timpul transportului È™i nu trebuie să fie asigurate suplimentar. O altă caracteristică de siguranÈ›a este telecomanda radio care utilizează funcÈ›ia «SmartControl» de la Goldhofer. Această funcÈ›ie permite operarea tuturor comenzilor electrice È™i hidraulice din afara zonei periculoase a rampelor, lucru foarte apreciat de personalul de exploatare
È™i care asigură un nivel ridicat de siguranță. Mirko Viel, un È™ofer cu mulÈ›i ani de serviciu la Erdmännchen, s-a arătat foarte entuziasmat de noul sistem de operare È™i spune că nu ar mai putea lucra fără el.
„Un adevărat vehicul multifuncÈ›ional”, a declarat Stefan Grau, mândrindu-se cu noua sa semiremorcă specializată cu platformă joasă È™i autotractorul cu È™a Scania V 8. Fără îndoială, această semiremorcă personalizată este impresionantă nu numai pentru elementele sale tehnice, ci È™i pentru imaginea uimitoare, care o face să atragă privirile.
Autogrederele sunt uÈ™or de transportat după ce s-au făcut câteva ajustări ale platformei
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Industry
ERDMÄNNCHEN COMPANIE POLIVALENTA DIN INDUSTRIA CONSTRUCTIILOR, INVESTE?TE ÎN CEA MAI RECENTA TEHNOLOGIE PENTRU VEHICULE DE LA GOLDHOFER
Recent Posts:
În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piaÈ›a est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internaÈ›ional pentru soluÈ›iile sale inovatoare în domeniul reparaÈ...
Citeste mai mult
Schimbările climatice ce pun presiune pe infrastructura invechită a oraÈ™elor, precum È™i creÈ™terea numărului de locuitori - sunt cele mai mari două provocări cu care se confruntă operatorii reÈ›elelor edilitare în ultimii ani. OraÈ™ele poloneze, în special cele mai mari, au colec...
Citeste mai mult
ATP Trucks continuă să se dezvolte prin extinderea gamei de produse, iar sub brandul Stamer, inginerii companiei proiectează È™i realizează suprastructuri È™i semiremorci basculabile la standarde înalte, direct în fabrica din Baia Mare.Printre cele mai recente realizări ...
Citeste mai mult
Un tiltrotator este un ataÈ™ament hidraulic È™i în acelaÈ™i timp o extensie a braÈ›ului excavatoarelor, care se poate roti la 360 grade È™i se poate înclina față de verticală cu până la 40 grade stânga/dreapta, el putându-se monta direct la capătul braÈ›ului sau fo...
Citeste mai mult