La Skanska, una dintre cele mai mari companii de construcÈ›ii din țările nordice, au început să sosească primele dintre cele patru noi instalaÈ›ii de foraj frontal pe roÈ›i de la Epiroc - un model Boomer E20 S È™i trei modele Boomer XE3. Dispunând de caracteristici funcÈ›ionale avansate, aceste echipamente de foraj vor oferi performanÈ›e È™i beneficii de cea mai înaltă clasă în construcÈ›ia celui mai lung È™i mai adânc tunel rutier submarin din lume, E39 Rogfast, alături de multe alte proiecte.
Fiind una dintre cele mai importante companii din lume în ceea ce priveÈ™te operaÈ›iunile de foraj È™i puÈ™care, compania Skanska are o istorie îndelungată în ceea ce priveÈ™te utilizarea echipamentelor de foraj de la Epiroc pentru operaÈ›iunile sale. În prezent, Skanska are 14 echipamente de foraj de la Epiroc în exploatare în diferite locaÈ›ii din Norvegia.
„Am fost foarte mulÈ›umiÈ›i de instalaÈ›iile de foraj de la Epiroc È™i suntem convinÈ™i că noile achiziÈ›ii vor contribui la o continuitate stabilă È™i sigură a producÈ›iei”, a declarat Roar Lindalen, managerul flotei de instalaÈ›ii de foraj subteran a companiei Skanska.
Skanska are în derulare mai multe proiecte mari în Norvegia, unde vor opera echipamente de foraj subteran. Unul dintre aceste proiecte este un tronson din autostrada europeană E39 Rogfast, care va deveni cel mai lung È™i mai adânc tunel rutier submarin din lume, cu o adâncime maximă de 392 m sub nivelul mării È™i o lungime de 27 km. Un alt proiect pentru care compania Skanska a semnat contractul cu AdministraÈ›ia Norvegiană a Drumurilor Publice, este proiectul rutier E10/rv 85 din nordul Norvegiei, care include construcÈ›ia È™i exploatarea a 82 de kilometri de drumuri noi È™i modernizate cu două benzi, cu È™apte tuneluri noi È™i 22 de poduri.
În ceea ce priveÈ™te achiziÈ›ionarea cele patru noi instalaÈ›ii de foraj frontal pe roÈ›i, Espen Paulseth, manager teritorial pentru lucrări subterane la Epiroc Norvegia, declara: „Această livrare este încă un exemplu că oferta noastră se ridică la cele mai înalte standarde posibile în ceea ce priveÈ™te siguranÈ›a È™i productivitatea.”
Boomer XE3 este în prezent cea mai bine vândută instalaÈ›ie de foraj frontal din Norvegia pe segmentul de galerii È™i tuneluri de dimensiuni medii È™i mari. Acest echipament de foraj excelează în proiectele de construcÈ›ii datorită suprafeÈ›ei extinse de acoperire, a forajului eficient în găuri lungi È™i a preciziei ridicate de foraj. Având instalat sistemul de control al echipamentului de la distanță RCS 5 de la Epiroc, operatorul poate monitoriza È™i controla cu uÈ™urință toate funcÈ›iile È™i se poate concentra mai bine asupra forajului în condiÈ›ii de siguranță.
Boomer E20 S este cea mai modernă instalaÈ›ie de foraj frontal Jumbo de la Epiroc utilizată pentru forarea găurilor de puÈ™care în minerit È™i tuneluri subterane. El este pregătit pentru viitor din multe puncte de vedere. Dispune de o nouă cabină de ultimă generaÈ›ie, cu un nivel de zgomot redus, de până la 65db, È™i este pregătit pentru operarea la distanță È™i controlul CCS al transportatorului. Pentru o utilizare în siguranță în tuneluri foarte înclinate, instalaÈ›ia de foraj frontal pe roÈ›i de la Skanska este, de asemenea, echipată cu retarder.
Comanda de achiziÈ›ie a celor patru instalaÈ›ii de foraj frontal pe roÈ›i a fost semnată în 2022, iar echipamentele au început să fie livrate de la unitatea de producÈ›ie Epiroc din Örebro, Suedia. Ultimul utilaj va fi livrat în toamnă.
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Industry
Epiroc a început livrarea de instalații de foraj frontal de înaltă tehnologie companiei de construcții Skanska din Norvegia

Recent Posts:
În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piaÈ›a est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internaÈ›ional pentru soluÈ›iile sale inovatoare în domeniul reparaÈ...
Citeste mai mult
Schimbările climatice ce pun presiune pe infrastructura invechită a oraÈ™elor, precum È™i creÈ™terea numărului de locuitori - sunt cele mai mari două provocări cu care se confruntă operatorii reÈ›elelor edilitare în ultimii ani. OraÈ™ele poloneze, în special cele mai mari, au colec...
Citeste mai mult
ATP Trucks continuă să se dezvolte prin extinderea gamei de produse, iar sub brandul Stamer, inginerii companiei proiectează È™i realizează suprastructuri È™i semiremorci basculabile la standarde înalte, direct în fabrica din Baia Mare.Printre cele mai recente realizări ...
Citeste mai mult
Un tiltrotator este un ataÈ™ament hidraulic È™i în acelaÈ™i timp o extensie a braÈ›ului excavatoarelor, care se poate roti la 360 grade È™i se poate înclina față de verticală cu până la 40 grade stânga/dreapta, el putându-se monta direct la capătul braÈ›ului sau fo...
Citeste mai mult