Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

FINISOARELE DE BETON DE LA WIRTGEN S-AU EVIDENȚIAT PE ȘANTIERUL NOULUI AEROPORT INTERNAȚIONAL DIN BEIJING

 FINISOARELE DE BETON DE LA WIRTGEN S-AU EVIDENȚIAT PE ȘANTIERUL NOULUI AEROPORT INTERNAȚIONAL DIN BEIJING

Patru finisoare de beton cu cofraje glisante SP 500 de la Wirtgen au jucat un rol important pe șantierul noul aeroport internațional din Beijing. Finisoarele de beton au fost folosite pentru pozarea dalelor de beton în zona platformei de trafic a aeronavelor. Pe parcursul lucrărilor, activitatea acestor finisoare de beton a fost susținută complet de filiala Grupului Wirtgen din China.

MEGA-AEROPORTUL DIN BEIJING
Noul aeroport internațional de la Beijing, prevăzut a-și începe activitatea la sfârșitul lui septembrie - începutul lui octombrie 2019, atunci când va fi finalizat, va deveni, pentru scurt timp, cel mai mare aeroport din lume, până la finalizarea noului aeroport internațional de la Istanbul, în 2020. Cum Beijing es te un important nod aerian pentru Asia, noul aeroport internațional din Beijing va juca un rol cheie în transportul aerian, reducând în mod semnificativ traficul pe aglomeratul aeroport internațional Capital, din Beijing, localizat la periferia din nord-estul capitalei și al doilea din lume ca trafic de pasageri.

Noul aeroport este situat la 67 km de metropola Beijing, în sudul districtului Daxing și de-a lungul graniței administrative cu provincia Hebei, lângă orașul Langfang. La început, se estimează un trafic de 45 de milioane de pasageri/an, dar capacitatea totală este de 100 de milioane de pasageri/ an, 2 milioane de tone de mărfuri și mai mult de 620.000 de zboruri/an.

PROCEDURI TEHNOLOGICE DOVEDITE PENTRU POZAREA DALELOR DE BETON
Aeroportul, fiind proiectat pentru mai mult de un zbor pe minut, platf orma de beton destinată traficului de aeronave spre și dinspre terminal, având și o capacitate de parcare de 268 de aeronave, trebuia să reziste la sarcini extrem de mari. Totodată, temperaturile scăzute de aproximativ 0O C, din timpul iernilor friguroase de la Beijing, au reprezentat una dintre provocările la care echipa de constructori de la Beijing Sino-Aero Construction Engineering Co. Ltd. a trebuit să facă față în perioada de construcție a marii suprafețe a platformei pentru traficul aeronavelor. În total, patru finisoare de beton cu cofraj glisant Wirtgen SP 500 au turnat beton într-un singur strat de 42 cm grosime, peste cofraje fixe, sub forma unor placi de beton de 5 m lățime.

Folosind senzori de coardă de ghidare, parametrii de nivelare și de direcție au fost comunicați sistemului de comandă al mașinilor Wirtgen. Pentru a rezista la sarcinile ridicate transmise la sol de trenul de rulare al aeronavelor, dalele de beton au fost întărite cu bare de fier beton. Datorită productivității ridicate și a disponibilității mașinilor, obiectivele de producție zilnice au putut fi ușor r ealizate, astfel încât calendarul strict de finalizare a lucrărilor a putut fi respectat.

Cea mai înaltă rentabilitate și calitateFactorii generatori de costuri se dovedesc deosebit de importanți pe șantierele mari, fiecare economie realizată având un efect semnificativ asupra costurilor finale ale lucrării. De aceea, atunci când alege flota de echipamente, antreprenorul trebuie să ia în considerare mai mulți factori. Reducerea la minimum a f orței de muncă a fost unul dintre principalele criterii luate în considerare de Sino-Aero Construction Engineering. În acest sens, societatea a considerat că finisoarele de beton cu cofraje glisante de la Wirtgen reprezintă soluția optimă pentru a îndeplini c erințele cerute de lucrările de turnare automată a betonului ce urmau a fi ef ectuate.

Lucrările de turnare a betonului au fost executate la parametrii specificați, conform programului. Robustul cofraj a asigurat turnarea perfectă a betonului, depășindu-se specificațiile solicitate de beneficiar, iar vibratoarele electrice utilizate au furnizat oscilațiile de înaltă frecvență necesare pentru o compactare optimă a betonului. Nu în ultimul r ând, grinda oscilantă și funcția de super - netezire au furnizat finisarea necesară a căii de rulare pentru aeronave și vehiculele de asistență și handling.

Machinery

Recent Posts:

Wirtgen a lansat recent noul model de finisor de beton cu cofraje glisante SP 154i, cu care și-a actualizat familia de finisoare de beton mari. Noul finisor de beton a fost proiectat pentru a fi utilizat în principal pentru turnarea a două straturi de beton, pe autostrăzi și piste de aerop...


Citeste mai mult

Astăzi infrastructura în perfectă stare de funcționare este esențială. Mediul de afaceri și locuitorii nu mai doresc să nu beneficieze de mobilit ate din cauza drumurilor inaccesibile. Accesul facil și siguranța drumurilor sunt obiective ale oricărui administrator al parcului stradal...


Citeste mai mult

NOUL MOD DE A OPERA O INSTALAȚIE DE FORAJ DE LA DISTANȚĂOffice TeleREMOTE este un produs nou, conceput de Epiroc pentru controlul instalațiilor de foraj de suprafață SmartROC DTH MK I (bazat e pe platforma RCS 4), situate într-o altă locație față de postul de operare și control. Av&...


Citeste mai mult

Prezentată în premieră mondială, anul trecut la Bauma, LB 16 Unplugged es te o instalație electro-hidraulică de foraj pentru fundații adânci, c e poate fi deconectată complet de la rețeaua electrică, ea fiind alimentată cu baterii performante. Comparativ cu versiunea convențio...


Citeste mai mult