Goldhofer a prezentat soluțiile sale de transport greu de ultimă generație
La târgul comercial IAA Transportation 2024, ce s-a desfășurat în perioada 20-27 septembrie la Hanovra, Goldhofer AG s-a dovedit o prezență remarcabilă, impresionând atât vizitatorii, cât È™i specialiÈ™tii din industrie.
AnunÈ›ată anterior la IAA 2022 È™i prezentată în acest an ca unul dintre exponatele Goldhofer, semiremorca „STEPSTAR” Z cu cinci axe a generat un interes deosebit din partea vizitatorilor. Datorită raportului remarcabil dintre sarcina utilă È™i masa proprie, „STEPSTAR” Z asigură economii considerabile de greutate, ceea ce duce la sarcini utile de până la 48,5 tone în limita de masă totală autorizată. Designul inteligent È™i utilizarea de componente de calitate superioară garantează o durată de viață lungă È™i o fiabilitate excelentă. Acest lucru se traduce prin reducerea costurilor de întreÈ›inere È™i creÈ™terea duratei de funcÈ›ionare a vehiculului. Datorită sistemului său inteligent de fixare a încărcăturii, „STEPSTAR” Z asigură încărcarea È™i transportul în condiÈ›ii de siguranță, pentru o siguranță È™i o eficiență maxime la transportul încărcăturilor mari È™i grele. Acoperirea opÈ›ională cu podea „TRAFFIDECKTM GO” oferă mai multă înălÈ›ime de încărcare È™i este cu 80% mai uÈ™oară în comparaÈ›ie cu covoraÈ™ele convenÈ›ionale din cauciuc. SuprafaÈ›a antiderapantă a zonei de încărcare asigură siguranÈ›a în orice condiÈ›ii meteorologice.
Toate semiremorcile din seria „STARLINE” pot fi echipate cu anvelope cu talie joasă „CARGOPLUS®” dezvoltate de Goldhofer, care oferă dublul avantaj al unei sarcini utile mai mari È™i al unei înălÈ›imi de încărcare mai mici. „CARGOPLUS®” 60 suportă sarcini pe osie de 10 tone comparativ cu 8 tone cu anvelope 205, în timp ce „CARGOPLUS®” 80 corespunde anvelopelor 245 È™i oferă o reducere de 75 mm a înălÈ›imii de încărcare pentru aceeaÈ™i sarcină pe osie de 12t la o viteză de 80 km/h. Acest lucru se traduce prin capacitatea de a deplasa utilaje de construcÈ›ii mai înalte È™i mai grele, ceea ce, la rândul său, înseamnă o mai mare mobilitate, mai multă flexibilitate È™i mai puÈ›ine ocoliri din cauza restricÈ›iilor de înălÈ›ime de pe traseu. Anvelopele au fost testate în mod intensiv pentru a se asigura un nivel ridicat de fiabilitate pentru a reduce costurile de operare È™i a creÈ™te eficienÈ›a.
Un punct de atracÈ›ie l-a constituit standul Goldhofer din zona outdoor a târgului, unde a fost expusă soluÈ›ia de tractare auto-direcÈ›ională cu cărucioare dolly pentru transportul de elemente prefabricate din beton, care a făcut o mare impresie în ceea ce priveÈ™te designul È™i capacitatea de a transporta în siguranță încărcături deosebit de lungi È™i grele. În mod deosebit, această combinaÈ›ie cu cărucioare dolly, poate transporta o gamă largă de încărcături cu o sarcină utilă de peste 70 t. Unghiul de bracaj al platformei rotative de +/- 100° asigură o maniabilitate ridicată, în special atunci când combinaÈ›ia de vehicule este manevrată în spaÈ›ii înguste.
În concluzie, acest concept de vehicul reprezintă o soluÈ›ie indispensabilă pentru companiile de construcÈ›ii È™i furnizorii de servicii logistice.
Vehiculul pentru tractare - împingere „SHERPA” E, care a fost expus la standul Terberg Spezialfahrzeuge GmbH, partener al Goldhofer, a atras un interes deosebit prin utilizarea tehnologiei high-voltage È™i a nivelului ridicat de eficiență. Vehiculul complet electric „SHERPA” E este o soluÈ›ie durabilă pentru transportul uzinal È™i reduce, în acelaÈ™i timp, costurile de exploatare. Vehiculul a oferit o demonstraÈ›ie impresionantă a acreditărilor Goldhofer în domeniul mobilității electrice.
Un alt model care a atras o mulÈ›ime de vizitatori la standul Goldhofer, practic o apariÈ›ie surpriză, a fost modulul de transport autopropulsat Goldhofer PST/ES-E 4 (315) echipat cu PowerPack PP280, comandat de compania Kahl. Transportatorul autopropulsat cu o lățime de 2 430 mm a făcut o impresie deosebită prin performanÈ›ele È™i versatilitatea sale remarcabile. PST/ES-E 4 (315) are un cadru extrem de robust È™i rigid È™i oferă o putere de tracÈ›iune remarcabilă, chiar È™i în cele mai solicitante condiÈ›ii de operare. Posibilitatea transportului pe platforme «flatracks» È™i anvelopele standard pentru camioane oferă utilizatorilor o flexibilitate sporită pentru activitatea lor zilnică, făcând din PST/ES-E o alegere economică pentru operaÈ›iunile complexe de transport.
Hildegard Müller, preÈ™edinta VDA (AsociaÈ›ia germană a industriei auto), a fost, de asemenea, impresionată de soluÈ›iile inovatoare È™i de vehiculele de calitate superioară prezentate de Goldhofer È™i a subliniat în special importanÈ›a inovaÈ›iei tehnice pentru viitorul industriei auto.
"IAA Transportation 2024 a fost un succes total. Feedback-ul pozitiv din partea vizitatorilor, precum È™i internaÈ›ionalizarea continuă a expoziÈ›iei IAA È™i numeroasele discuÈ›ii de mare interes ne întăresc în hotărârea noastră de a continua să dezvoltăm soluÈ›ii inovatoare È™i fiabile pentru industria transporturilor grele È™i agabaritice." - Dennis Leschensky, Director de vânzări Goldhofer pentru Europa È™i Africa de Nord