Hiarom Invest a livrat un utilaj destinat sudării cap la cap a șinei prin presiune și contact care include un camion 8X4 echipat cu toate componentele auxiliare necesare.
Specializată în proiectarea, dezvoltarea È™i realizarea utilajelor cu deplasare atât pe È™osea cât È™i pe calea ferată, HIAROM Invest a livrat un nou vehicul ingenios dotat cu toate echipamentele solicitate de client.
Destinat sudării cap la cap a È™inei prin presiune È™i contact, utilajul include un vehicul de transport MAN cu tracÈ›iune 8×4, adaptat pentru a se deplasa atât pe È™osea cât È™i pe calea ferată, care transportă un container dedicat operaÈ›iunilor de sudare a căii ferate.
Rezistent la intemperii, containerul Contrail Machinery include, printre altele, electrozi, cuÈ›it de debavare, staÈ›ie de comandă, unitate de răcire, precum È™i sistem de iluminare pentru activități pe timp de noapte. De asemenea, vehiculul de transport include atât o macara cât È™i un grup electrogen.
Pentru a ușura activitatea operatorului, echipamentul poate fi manipulat prin intermediul unei telecomenzi wireless.
Macaraua din dotarea utilajului, cea care manevrează capul pentru sudură, are braÈ› dublu telescopic È™i poate fi rotită la un unghi de 60 de grade față de centrul liniei. DistanÈ›a maximă de operare a acesteia este de 3,4 metri, iar capacitatea de încărcare poate ajunge la 5 tone.
Procesul de sudare este monitorizat continuu de un computer de înaltă performanță, supravegherea operaÈ›iunilor putând fi realizată pe un monitor tactil.
Performantul cap de sudură inclus în echiparea acestui utilaj este în conformitate cu cele mai noi standarde, el putând alinia È™ina atât pe verticală cât È™i în plan orizontal È™i suda È™ine de cale ferată cu secÈ›ine transversală cuprinsă între 5.000 mm2 È™i 1.200 mm2 prin procedeul de topire È™i presare cap la cap.
Echipamentul este transportat de un autocamion MAN TGS, întregul utilaj având o lungime de 11,7 metri, o lățime de 2,5 metri È™i o înălÈ›ime de 3,6/3,9 metri în funcÈ›ie de suprafaÈ›a de rulare (È™osea/cale ferată). Viteza maximă de deplasare pe È™osea este de 90 km/h în timp ce, pe calea ferată, vehiculul poate atinge 25 km/h.
Sistemul feroviar constă în două boghiuri față È™i spate care pot fi ridicate È™i coborâte hidraulic. De asemenea, pentru a uÈ™ura urcarea È™i coborârea de pe È™ine, boghiul din spate poate fi rotit în ambele direcÈ›ii.
Proiectat È™i asamblat în România de HIAROM Invest, utilajul include componente ale unor companii europene cu renume precum MAN, Dana – Brevini, Kawasay HPE, Hetronic, Hawe sau B&R.
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Industry
HIAROM a livrat o ingenioasă mașină automată de sudură a șinei prin presiune și contact

Recent Posts:
Goldhofer È™i partenerul său Volvo Trucks au atras cu siguranță publicul cu prima lor prezență în comun la cel mai mare târg comercial pentru industria construcÈ›iilor din Europa de Nord, NordBau 2023, ce s-a desfășurat în perioada 6 – 10 septembrie în localitate...
Citeste mai mult
Pentru al doilea sezon consecutiv, Prometeon Tyre Group (PTG) a semnat un acord cu clubul italian de fotbal Parma Calcio, devenind principalul sponsor al clubului. Această mișcare nu numai că va spori gradul de conștientizare a mărcii Prometeon, ci va oferi și clienților, furnizorilor și ang...
Citeste mai mult
S-a încheiat È™i ultima etapă a evenimentului „CASE European Roadshow – 2023”, eveniment cu certificare de sustenabilitate, ce s-a desfășurat între 14 – 15 septembrie în Derbyshire, Marea Britanie. Compania a urat bun venit dealerilor din Marea Britanie È...
Citeste mai mult
mateco România: Cerinţele speciale ale clienţilor noștri reprezintă zona noastră de expertiză
Text: mateco Româniamateco România este liderul incontestabil al pieÈ›ei de închirieri de utilaje pentru acces È™i lucru la înălÈ›ime din România È™i parte din grupul mateco, o companie internaÈ›ională cu peste 50 de ani de experiență È™i cu o reÈ›ea extinsă î...
Citeste mai mult