Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

HIAROM a livrat o ingenioasă mașină automată de sudură a șinei prin presiune și contact

HIAROM a livrat o ingenioasă mașină automată de sudură a șinei prin presiune și contact

Hiarom Invest a livrat un utilaj destinat sudării cap la cap a șinei prin presiune și contact care include un camion 8X4 echipat cu toate componentele auxiliare necesare.

Specializată în proiectarea, dezvoltarea È™i realizarea utilajelor cu deplasare atât pe È™osea cât È™i pe calea ferată, HIAROM Invest a livrat un nou vehicul ingenios dotat cu toate echipamentele solicitate de client.

Destinat sudării cap la cap a È™inei prin presiune È™i contact, utilajul include un vehicul de transport MAN cu tracÈ›iune 8×4, adaptat pentru a se deplasa atât pe È™osea cât È™i pe calea ferată, care transportă un container dedicat operaÈ›iunilor de sudare a căii ferate.

Rezistent la intemperii, containerul Contrail Machinery include, printre altele, electrozi, cuÈ›it de debavare, staÈ›ie de comandă, unitate de răcire, precum È™i sistem de iluminare pentru activități pe timp de noapte. De asemenea, vehiculul de transport include atât o macara cât È™i un grup electrogen.

Pentru a ușura activitatea operatorului, echipamentul poate fi manipulat prin intermediul unei telecomenzi wireless.

Macaraua din dotarea utilajului, cea care manevrează capul pentru sudură, are braÈ› dublu telescopic È™i poate fi rotită la un unghi de 60 de grade față de centrul liniei. DistanÈ›a maximă de operare a acesteia este de 3,4 metri, iar capacitatea de încărcare poate ajunge la 5 tone.

Procesul de sudare este monitorizat continuu de un computer de înaltă performanță, supravegherea operaÈ›iunilor putând fi realizată pe un monitor tactil.

Performantul cap de sudură inclus în echiparea acestui utilaj este în conformitate cu cele mai noi standarde, el putând alinia È™ina atât pe verticală cât È™i în plan orizontal È™i suda È™ine de cale ferată cu secÈ›ine transversală cuprinsă între 5.000 mm2 È™i 1.200 mm2 prin procedeul de topire È™i presare cap la cap.

Echipamentul este transportat de un autocamion MAN TGS, întregul utilaj având o lungime de 11,7 metri, o lățime de 2,5 metri È™i o înălÈ›ime de 3,6/3,9 metri în funcÈ›ie de suprafaÈ›a de rulare (È™osea/cale ferată). Viteza maximă de deplasare pe È™osea este de 90 km/h în timp ce, pe calea ferată, vehiculul poate atinge 25 km/h.

Sistemul feroviar constă în două boghiuri față È™i spate care pot fi ridicate È™i coborâte hidraulic. De asemenea, pentru a uÈ™ura urcarea È™i coborârea de pe È™ine, boghiul din spate poate fi rotit în ambele direcÈ›ii.

Proiectat È™i asamblat în România de HIAROM Invest, utilajul include componente ale unor companii europene cu renume precum MAN, Dana – Brevini, Kawasay HPE, Hetronic, Hawe sau B&R.

Industry

Recent Posts:

Cea de-a 10-a ediÈ›ie a evenimentului ROBUILD a fost martorul unei participări de excepÈ›ie din partea Wirtgen România, unul dintre liderii industriei echipamentelor pentru construcÈ›ii. În cadrul acestui eveniment prestigios, dedicat atât mediului academic, cât È™i profesio...


Citeste mai mult

La început de an 2025 mateco România, lider pe piaÈ›a închirierii de echipamente pentru construcÈ›ii, plănuieÈ™te să îÈ™i extindă echipa cu până la 9% în 2025 È™i să investească în instrumente digitale pentru a creÈ™te eficienÈ›a È™i a susÈ›ine dezvolt...


Citeste mai mult

Specializată în proiectarea, dezvoltarea È™i producÈ›ia de macarale dedicate, HIAROM Invest a realizat un nou utilaj cu graifer după specificaÈ›iile clientului. Noua macara HIAROM HCP-12/64 se adaugă unei game de macarale portuare „custom made” care include HCS 690, HCS 640 È™i ...


Citeste mai mult

În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piaÈ›a est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internaÈ›ional pentru soluÈ›iile sale inovatoare în domeniul reparaÈ...


Citeste mai mult