Follow us


Aboneaza-te la newsleter

News

HYVA - SOLUŢII INOVATOARE DE REMORCARE CU UN DESIGN INTELIGENT ȘI COMPACT

HYVA - SOLUŢII INOVATOARE DE REMORCARE CU UN DESIGN INTELIGENT ȘI COMPACT

Hyva lansează în portofoliul său două noi linii de produse, destinate autovehiculelor și remorcilor concepute pentru a forma un ansamblu de vehicule sau vehicule articulate: cuple de remorcare și șei de cuplare. Aceste noi produse au fost lansate în premieră la expoziția internațională IAA Transportation 2022 ce s-a desfășurat în această toamnă la Hanovra, Germania.

CUPLE DE REMORCARE, STANDARDIZATE, DIN CLASA C50 ȘI DIN CLASA C51
Noile cuplaje de remorcă din seria JK de l a Hyva, conectează un camion cu o remorcă, oferind durabilitate, siguranță, acces ușor și costuri reduse de înlocuire. Toate modelele seriei JK sunt omologate în conformitate cu Regulamentul ONU – ECE 55-02. La IAA TRansportation2022, Hyva a anunțat că, în viitorul apropriat, gama va fi extinsă cu modele suplimentare, cum ar fi JK40-C5 S și JK40-C5 P.

Cuplele de remorcare din seria JK fabricate de Hyva au un design inteligent și compact, dar și o gardă la sol maximă, ceea ce reduce la minimum riscul de lovire a cuplajului de sol. De asemenea, facilitează utilizarea cuplei chiar și în cazul celor mai pretențioase modele de vehicule, în special în prezența unor echipamente suplimentare, cum ar fi obloanele spate utilizate ca platforme de încărcare. Construcția compactă și solidă asigură o rezistență ridicată la deteriorări și o durabilitate excepțională a pieselor de uzură. Gheara de cuplare a cuplei de remorcare este un element separat care se rotește independent de miezul și mecanismul de cuplare. Sarcina sa principală este de a facilita ghidarea inelului de remorcare pe bolțul de cuplare.

Cupla de remorcare va rămâne 100% operațională, chiar dacă gheara de cuplare este înclinată sau ruptă, deoarece toate piesele cheie de siguranță ale cuplei sunt situate în altă parte. Proiectarea inteligentă a cuplei de remorcare garantează protecția și siguranța deplină a componentelor importante ale cuplei – arcul inferior și mecanismul de cuplare – care sunt astfel mai puțin vulnerabile la defectări chiar și în situații extrem de dificile, cum ar fi lovirea părții din spate a vehiculului de un obstacol sau ratarea inelului de remorcare de către gheară.

Sistemul FCDP protejează mecanismul de cuplare împotriva impactului cu inelul de remorcare. Cea mai importantă parte este o îngroșare a carcasei profilată corespunzător, spre partea din față a capacului mecanismului. Cutia mecanismului este închisă, astfel încât este mai puțin probabil ca murdăria de pe șosea să pătrundă în mecanism, mărindu-i astfel semnificativ durata de viață Elementul principal al mecanismului de cuplare este dispozitivul de siguranță, care este încorporat în interiorul cutiei mecanismului, astfel încât să nu poată cădea. Senzorul de securitate se aplică standard pentru toate versiunile de cuple de remorcare. Pe perioada exploatării, când se tractează remorca, pivotul de cuplare rotativ este uzat uniform pe toate părțile. Acest lucru, în comparație cu un bolț care nu se rotește, prelungește durata de viață a acestui element cu 50-70%.

ȘEI DE CUPLARE STANDARDIZATE DIN CLASA G50
Noile șei de cuplare de la Hyva, care stabilesc legătura între capul tractor cu șa și semiremorcă, având integrată o placă superioară robustă, obținută prin turnare din oțel de înaltă rezistență, se dovedesc mai fiabile, în condițiile în care suportă o sarcină verticală de impact mai mare, au o capacitate de încărcare mai mare și realizează performanțe ridicate în condiții de înaltă de siguranță. Cu cea mai ușoară greutate disponibilă pe piață, șaua produsă de Hyva ajută la reducerea greutății vehiculului și la creșterea capacității de încărcare. Alte caracteristici avantajoase din punct de vedere al costurilor includ un suport de diferite înălțimi pentru a se potrivi diferitelor cerințe de exploatare și o structură mai simplă a rulmenților pivotanți externi, care este mai convenabilă pentru întreținere.

Familia șei de la Hyva cuprinde două modele, o versiune standard și o versiune cu întreținere redusă, fără grăsimi. Ambele modele sunt omologate în conformitate cu Regulamentul ONU ECE R55-02.



„Am avut un singur obiectiv, să dezvoltăm cuplaje care să răspundă celor mai importante nevoi ale pieței. Aceste produse de ultimă generație au fost dezvoltate de o echipă experimentată din Hyva, condusă de Angelo Inverardi, unul dintre cei mai experimentați proiectanți de dispozitive de remorcare.Proiectul a implicat, de asemenea, specialiști în vânzări și postvânzare cu mulți ani de experiență în deservirea tuturor grupurilor de clienți: OEM, constructori de caroserii, ateliere, comercianți cu amănuntul și utilizatori finali. A existat un singur obiectiv – să dezvoltăm elemente de cuplare care să răspundă celor mai importante nevoi ale pieței. Știm că am conceput un produs excelent și suntem pregătiți să îl lansăm.” - CHRISTOPH ULBRICH, DIRECTOR DEPARTAMENT, COMPONENTE TRANSPORT & LOGISTIC

News

Recent Posts:

Un nou trend a apărut de câţiva ani referitor la modul de a f ace business. În timp ce acum 10 ani, să zicem, ideea de business era sinonimă cu structură, rigiditate, costum la patru ace şi cravată, stilou Montblanc şi leadership dictatorial, în prezent ideea de business a ...


Citeste mai mult

Hyundai Doosan Infracore (HDI) înlocuiește marca DOOSAN pe echipamentele sale de construcții și introduce noua sa marcă numită „DEVELON”. Schimbarea are loc la un an și jumătate din august 2021, când HDI a devenit o subsidiară a HD Hyundai. HDI va schimba numele măr...


Citeste mai mult

Fabricate la Brașov, gama de ascensoare ELMAS pentru persoane, lifturi pentru materiale și ascensoare auto vin echipate cu componente fiabile, care asigură o durată îndelungată de funcționare. De la comenzi în cabină sau de palier cu funcții capacitive, cabine integral panoramice...


Citeste mai mult

Cu o lansare în premieră în America de Nord, JCB se pregătește să prezinte pe scena internațională, pentru prima dată în istorie, tehnologia sa super-eficientă de combustie a hidrogenului într-un motor cu ardere internă. Noul motor OEM cu combustie cu hidrogen &ndash...


Citeste mai mult