Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

Keestrack garantează o performanţă durabilă la cel mai mic cost pe tonă produsă

Keestrack garantează o performanţă durabilă la cel mai mic cost pe tonă produsă

Keestrack are o reputație solidă în ceea ce privește echipamentele inovatoare și eficiente din punct de vedere al costurilor, fiind într-o căutare continuă a celor mai bune performanțe la cel mai mic cost pe tonă produsă.

Producătorul de echipamente mobile de concasare și sortare a prezentat recent o imagine de ansamblu a gamei sale extinse de produse.

CONCASORUL DE IMPACT RSE
Noul concasor de impact R5e, recent proiectat de Keestrack, este complet electric de tip plug-in. Are, de asemenea, o conexiune de tip plug-out pentru alimentarea echipamentelor suplimentare. Acest concasor de impact utilizat în producția de agregate, în reciclare, în cariere și în minerit poate fi alimentat prin intermediul unei conexiuni la rețeaua electrică sau prin intermediul oricărui grup electrogen, în cazul în care nu este disponibilă o conexiune la rețea.

Concasorul de impact R5e, echipat cu un ciur suplimentar model 61 sT (55t) și având o capacitate de concasare de până la 400 t/h, este foarte mobil și poate fi transportat fără a fi demontat în părți componente, chiar și în configurația de circuit închis. Ciurul de presortare, cu două etaje, cu site cu dimensiunile de 2 200 mm x 1 000 mm, asigură o sortare inițială perfectă, iar materialul poate fi depozitat prin intermediul conveierelor laterale sau poate trece mai departe prin by-passul concasorului.

Concasorul de impact, având o deschidere de intrare de 800mm x 1 050mm, este acționat de un motor electric de 200 kW, ce antrenează rotorul cu o masă foarte mare, lat de 1 000 mm și cu un diametru de 1 260 mm, având un moment de inerție extrem de mare, ceea ce asigură o productivitate și o stabilitate ridicate. Ciurul cu două punți, echipat cu site de precizie cu dimensiunile de 4 760mm x 1 500mm, poate fi plasat în circuit închis, recirculând materialul care nu a fost bine concasat, asigurând astfel un control mai bun al mărimii finale a produsului și reducând pierderile de material. Fracția mijlocie și fracția fină pot fi stocate ca opțiune suplimentară, recirculând materialul care nu a fort bine concasat.

Conveierul pivotant pentru agregate supradimensionate poate fi schimbat cu ușurință într-unul de stocare, dacă se dorește. Modelul R5e are un grup electrogen detașabil de 4,5 t care poate fi plasat fie pe șasiul mașinii, fie lângă mașină, furnizarea curentului electric făcându-se printr-un cablu de alimentare. Fiind plasat într-un mediu mai puțin prăfuit și vibrant, acesta funcționează ca un sistem de rezervă atunci când nu este disponibilă conectarea la rețea. Întreținerea este, de asemenea, mai sigură și mai ușoară când motorul este plasat la nivelul solului. Când mai multe mașini sunt conectate la un singur grup electrogen detașabil, se obțin economii semnificative, deoarece există un singur grup electrogen care trebuie să funcționeze și să fie întreținut.

Concasorul de impact R5e de la Keestrack consumă în medie 173 kW atunci când este alimentat în regim complet electric sau aproximativ 40 l/h a tunci când este acționat prin intermediul grupului generator diesel – electric.



CÂTEVA INFORMAȚII GENERALE DESPRE SISTEMELE DE ANTRENARE
În comparație cu unitățile diesel-hidraulice convenționale, instalațiile cu acționare diesel-electrică economisesc direct până la 40% din combustibil. În timpul lucrului pe șantierele de producție, consumul de combustibil poate scădea chiar și cu 70% atunci când ciururile și conveierele hibride sunt alimentate direct de la o priză de alimentare a unui concasor electric din amonte sau din aval.

Atunci când echipamentele de producție sunt conectate la rețea electrică, economiile sunt și mai mari, (în funcție de prețul local al energiei electrice), deoarece costurile de operare și de întreținere vor scădea drastic.

CONCASORUL CU CON H4E
Un alt utilaj cu acționare electrică din gama Keestrack este concasorul conic H4e. H4e este conceput pentru a concasa cele mai dure roci și minereuri, piatră, pietriș și agregate. Doar conul, cu o tehnologie consacrată, cântărește 9t. Modelul H4e, cu toate opțiunile incluse, cum ar fi ciurul posterior cu trei punți cu dimensiunile 3 600mm x 1 500mm, cântărește, complet echipat, 45t. H4e are, de asemenea, o conexiune electrică pentru conectarea la priză pentru a funcționa complet electric, la fel ca toate unitățile Keestrack cu acționare electrică, precum și o conexiune de conectare la alte echipamente cu acționare electrică.

Concasorul cu con H4e are propriul grup electrogen diesel - electric la bord pentru a acționa echipamentul. Conul modelului H4e are o deschidere de alimentare de până la 185 mm, C.S.S. min.-max. ¾"-1½" (6 mm – 38 mm) în funcție de configurația camerei de concasare și o capacitate de până la 208t/h, fiind acționat de un motor electric de 251 kW. H4e consumă în medie 130 kW atunci când este alimentat complet electric sau aproximativ 33l/h atunci când este acționat prin intermediul grupului generator/motor diesel de la bord.



SCALPERUL K6
Cel mai bine cotat și mai productiv scalper (ciur pentru reziduri - materiale grosiere) de pe piață este utilajul cu care a început totul la Keestrack. Modelul K6 a fost introdus pe piață în 1996 și este în continuare o mașină de ultimă generație datorită cercetării și dezvoltării continue și a unei capacități de până la 600t/h. Platforma lungă de sortare cu dimensiunile de 4 500 mm x 1 800 mm, buncărul de alimentare standard cu plăci rezistente și unghiul de sortare reglabil hidraulic îi conferă o performanță de neegalat la cel mai mic cost de producție pe tonă produsă. Numeroasele opțiuni și punți de criblură disponibile fac ca K6 să fie potrivit pentru fiecare aplicație de sortare, de la sortarea celor mai mari pietre până la cernerea fină. Pentru a reduce timpii de întreținere reparații, fiecare echipament Keestrack este proiectat pentru a avea un bun acces pentru operațiunile de mentenanță.

Modelul K6 are o casetă de sortare cu sistem hidraulic de ridicare pentru a avea un bun acces la punțile cu site de cernere, ceea ce face foarte ușoară înlocuirea acestora. K6 este disponibil în versiunile diesel/ hidraulică, diesel/electrică și în versiunea ZERO, în care nu există niciun motor cu combustie la bord, ci doar motoare electrice. Modelul K6 - versiunea diesel/hidraulică cu senzor de detectare a sarcinii în echiparea standard, consumă în medie puțin peste 12,38 l/h.

CONCASORUL DE IMPACT R3
Tehnologia inovatoare, caracteristicile sale de siguranță și designul concasorului de impact R3 au câștigat mai multe premii europene pentru design, unul dintre acestea fiind premiul Red Dot. Concasorul de impact foarte compact și ușor de transportat are o capacitate de până la 250t/h. Echipat cu un alimentator vibrator cu grilă de presortare de 1 200 mm x 920 mm, o deschidere de intrare de 770 mm x 960 mm și un rotor cu diametrul de 1 100mm și o lățime de 920 mm și un ciur de precizie cu 2 punți de 3 100 mm x 1 400 mm, concasorul cu con K3 cântărește doar 32 t. Keestrack K3 este, de asemenea, disponibil cu acționare diesel/electrică cu funcționalitate de conectare la priza de la rețeaua electrică.

CONCASORUL CU FĂLCI B7
Keestrack a proiectat concasorul cu fălci B7 – Heavy Duty special pentru cele mai dure roci din cariere și minerit. Concasorul cu fălci B7 are un alimentator vibrator cu grilă grizzly în 2 trepte cu dimensiunile 2 200 mm x 1 080 mm) și o platformă inferioară din plasă de sârmă cu dimensiunile 1 450 mm x 870 mm pentru a optimiza rezultatele de concasare și pentru a reduce uzura.

Dimensiunea materialului de alimentare este de până la 700mm, deschiderea de alimentare este de 1 200 mm x 830 mm, iar parametrii de reglare a ieșirii C.S.S. sunt min.-max. 3" - 10" (7 5 mm – 250 mm). Concasorul cu fălci este echipat cu sistemul patentat N.S.S. (fără oprire), care protejează concasorul împotriva alimentării cu material care nu poate fi concasat și resetează automat C.S.S. în timpul operațiunilor. Concasorul cu fălci propriuzis cântărește 28 t, astfel încât modelul B7 se dovedește ușor de transportat, cântărind în total 70 t.



VIZIUNEA KEESTRACK PRIVIND DEZVOLTAREA DURABILĂ
„Accentul pus pe de zvoltarea durabilă constituie elementul central al companiei noastre, deoarece aceasta este la originea activității noastre. Producerea și reciclarea materiilor prime v aloroase este ceea ce înseamnă concasarea și s ortarea mobilă, iar eforturile noastre au cu siguranță un impact pozitiv asupra amprentei ecologice”, spune Frederik Hoogendoorn, vicepreședinte de vânzări și marketing.

De-a lungul anilor, Keestrack s-a implicat, pe lângă activitățile specifice reciclării, și în indus tria carierelor, a mineritul ui și a agregatelor. „Deoarece aceste industrii grele au nevoie de sis teme de acționare foarte puternice, Keestrack a continuat să caute sisteme de acționare alternative.

De la sisteme hidraulice cu detectare a sarcinii, la acționări diesel-electrice, iar acum ne îndreptăm spre acționări ZERO, echipamente fără motoare cu combustie la bord, ci do ar cu motoare electrice. Această cerință este, de fapt, o s olicitare venită mai ales de pe pia ța nord-europeană. În acest fel, dorim s ă protejăm planeta și să economisim bani în același timp”, a continuat Hoogendoorn.

E-DRIVE ȘI GRUP GENERATOR DIESEL-ELECTRIC
Keestrack a introdus acționările electrice încă din 2012, prin intermediul echipamentelor e-drive - echipamente electrice cu alimentare de la priză, dar și cu grup generator dieselelectric la bord, în cazul în care nu este disponibilă o priză electrică. Echipamentele e-drive au evoluat către echipamente cu o unitate de grup generator diesel-electric detașabil, care poate fi amplasată lângă echipament, în condiții de lucur cu mai puțin praf și mai puține vibrații, sau pe cadrul mașinii. Aceste mașini pot fi conectate electric între ele, ceea ce duce la costuri energetice și mai mici.

ACȚIONARE ZERO
Keestrack a introdus mașinile cu acționare ZERO la Bauma Germania 2022, deoarece a existat o cerere în creștere din partea țărilor din Europa de Nord. Aceste echipamente nu mai sunt acționate de motoare cu combustie internă. Motoarele electrice acționează majoritatea echipamentelor mobile de
concasare și sortare și unele sisteme hidraulice necesare. Cea mai mare parte a gamei de produse Keestrack este deja disponibilă în varianta ZERO-drive: concasoare cu con, concasoare cu impact, concasoare cu fălci, ciururi și scalpere, conveiere și noul alimentator cu șenile Apron A6.

„În acest moment, sistemele de acționare electrică sunt cele mai ecologice și mai eficiente opțiuni de pe piață, deoarece sunt mai eficiente decât sistemele hidraulice convenționale. De asemenea, aceste sisteme fac ca utilizatorul final să fie mai puțin dependent de un anumit furnizor de motoare. În cazul în care nu există o priză electrică disponibilă, utilizatorul final poate opta pentru propriul grup electrogen sau poate selecta una dintre unitățile pe șenile de grup generator diesel/electric de la Keestrack”, precizează Kees Hoogendoorn, președinte și fondator al grupului Keestrack.

COMBATEREA PRAFULUI
Controlul prafului capătă o importanță tot mai mare din cauza reglementărilor de mediu în schimbare și în creștere. Deoarece concasarea și sortarea generează adesea praf, Keestrack a adăugat la gama sa de produse un sistem de combatere a prafului, deoarece sistemele standard anti-praf disponibile în prezent, care pot fi instalate pe concasoare și pe ciururi, nu sunt întotdeauna eficiente.

Tunul mobil de eliminare a prafului W7, cu filtru de apă integrat și supapă de presiune, este cel mai mare din gama Keestrack. Cântărește 675 kg și poate fi ridicat standard cu un stivuitor. De asemenea, poate fi echipat cu un inel de ridicare.

Modul de funcționare: Apa este distribuită la o presiune cuprinsă între 1 și 5 bar. Apa trece printr-o unitate de tratare a apei care filtrează apa de minerale și particule de praf. Pompa de înaltă presiune împinge apa prin duze la o presiune de 20 bar. Duzele cu cuplare rapidă creează o ceață de micro-picături care este suflată mai departe în aer de către un ventilator echilibrat și silențios. Datorită formei aerodinamice a conului, acesta creează o dispersie a apei până la 70 m atunci când W7 este poziționat corect, în linie cu vântul. Ceața de micro-picături captează particulele de praf, iar acestea se contopesc
și cad pe sol.

Prin controlul dimensiunii și cantității de micro-picături, care poate fi realizat prin ajustarea duzelor de pulverizare, W7 poate crea cea mai bună soluție pentru problemele create de praf. Disperai și cantitatea de apă, unghiul și pulsația pot fi toate ajustate în funcție de nevoile specifice ale procesului.

Machinery

Recent Posts:

Compania Joseph Vögele AG și-a integrat acum în generația „Dash 5” cel mai solicitat model de finisor de asfalt: ca toate finisoarele rutiere de ultimă generație, noul model SUPER 1800-5(i) se remarcă prin funcțiile automate inteligente, confortul superior la locul de mu...


Citeste mai mult

Cu aproape 20 de ani de experiență pe piața națională de închiriere de echipamente, mateco România este astăzi principalul furnizor de utilaje de acces, terasiere și de construcții disponibile pentru închiriere pe termen scurt și lung, diferențiindu-se ca un business orie...


Citeste mai mult

Compania GENCO`93 SA Bucureşti, pe lângă renumitele mărci Liebherr, Putzmeister, Gehl, Epiroc şi Secmair, este furnizor şi pentru echipamentele de lucrări drumuri BOMAG.Anul acesta la târgul utilaje CoBuild 2024 de la Ciugud, judeţul Alba a fost prezentat noul model de freză BOMA...


Citeste mai mult

Epiroc a lansat pe piață SmartROC T30 R, o puternică instalație de foraj de suprafață, controlată de la distanță prin radio și construită pe aceeași platformă de bază cu SmartROC T25 R, lansată anul trecut. Nu toate locurile de muncă sunt la fel. Accesul pe șantier și caracteristi...


Citeste mai mult