Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

MODULELE DE MARE CAPACITATE GOLDHOFER THP/SL-L LUCREAZĂ NON-STOP

MODULELE DE MARE CAPACITATE GOLDHOFER THP/SL-L LUCREAZĂ NON-STOP

Societatea Linde Engineering din Tacherting, Bavaria, a angajat serviciile de transport greu ale companiei Baumann pentru a transporta, de la unitatea de producție până la portul dunărean Passau, două schimbătoare de căldură agabaritice, unul având o lungime impresionantă de 33,65 m, 6,05 m lățime și 6,14 m înălțime și c elălalt 25,9 m lungime, 6,7 m lățime și 6,5 m înălțime.

Anterior semnării contractului pentru transportul celor două schimbătoare de căldură agabaritice, cu Linde Engineering, compania de transport greu Baumann achiziționase, de la producătorul de remorci speciale Goldhofer, noi module THP / SL-L pentru transportul sarcinilor agabaritice. Modulele achiziționate, cu 8 axe pendulare, asigurăo sarcină de 26 t pe fiecare linie de osie, la o viteză de deplasare de 20 km/h. În plus, pentru susținerea dispozitivelor de fixare a pieselor agabaritice, au fost achiziționate de la Goldhofer și platane turnante ce pot suporta o sarcină utilă de până la 200 t. Într-adevăr, noua serie THP / SL-l de la Goldhofer oferă o sarcină de 26 de tone pe linie de osie (formată din două axe pendulare alăturate), iar șasiul ranforsat, ce asigură un moment de încovoiere ridicat și are o masă proprie foarte scăzută, reprezintă elementul esențial care permite operarea modulelor non-stop în operațiunile de transport rutier agabaritic Din motive de siguranță, cele două schimbătoare de căldură cu serpentină, cu o masă totală de 274 t, respectiv 278 t, trebuiau să fie transportate doar în timpul zilei. Datorită dimensiunilor enorme ale celor două combinații de vehicule, convoiul a trebuit să circule mai ales pe drumuri secundare.

Echipa Baumann a gestionat întreaga operațiune cu un total de șase autoremorchere, care au fost folosite în combinații «împinge – trage» pe pante de până la 12%. Pentru transportul schimbătorului de căldură de 274 t s-au folosit două combinații de module THP / SL-L, una cu 18 linii de osii, respectiv a doua cu 10 linii de osii, trenul rutier astfel format având o lungime totală de 69 m, lățimea de 6,1 m și înălțimea de 7,6 m, iar masa combinată totală avea 433 t. Pentru celălalt schimbător de căldură, de 278 t, o remorcă auto-direcțională, formată din module THP / SL-L, cu 16 linii de osii, a fost combinată cu o altă remorcă auto-direcțională cu 14 linii de osii, astfel încât lungimea totală lățimea de 6,7 m ți înălțimea de 8 m, iar masa combinată totală a avut 450 de tone.

Convoiul format din cele două combinații de vehicule a fost însoțit de mașini de poliție care au securizat traficul rutier, iar pentru a asigura deplasarea în deplină securitate de-a lungul rutei de transport, o echipă de siguranță îmbarcată în mai multe vehicule a fost desfășurată pe tot parcursul călătoriei pentru a elibera drumul de eventualele obstacole, cum ar fi indicatoare rutiere, semafoare, cabluri aeriene, etc. Toate intersecțiile au fost securizate, iar în zonele unde roțile ieșeau în afara drumului, acolo unde era necesar, au fost așezare plăci de oțel pentru a reduce presiunea de apăsare pe sol.

Profesionista echipă de la Baumann a fost tot timpul la datorie, gestionând deplasarea convoiului printre insulele pentru dirijarea traficului rutier și la negocierea virajelor la 90 de grade. Pe parcursul deplasării convoiului a fost necesară decuplarea și recuplarea frecventă a celor două autoremorchere, mai ales la negocierea virajelor strânse. Pe multe secțiuni de drum, cu intersecții periculoase, echipa a fost solicitată la maxim, câte un operator trebuind să fie pe fiecare vehicul pentru a lua măsurile
necesare funcție de necesități.

„În combinație cu noul nostru indicator de înclinare, cu semnal de avertizare, noile platane turnante de 200 de tone s-au dovedit de mare ajutor în acest sens”, explica Reinhard Treutler, manager de proiect la Baumann.

Convoiul agabaritic a străbătut peisajul montan al Bavariei Superioare și a ajuns în portul Passau la patru zile de la plecare, conform planificării. Din Passau, schimbătoarele de căldură sunt expediate în Canada, unde vor fi integrate într-o instalație de lichefiere a gazelor naturale. La încheierea cu succes a transportului agabaritic, verdictul lui Reinhard Treutler a fost: „Este o senzație extraordinară când te poți baza 100% pe echipa t a și pe echipamentul de transport utilizat, iar totul funcționează perfect.”

"De ani de zile folosim modulele Goldhofer pentru sarcini grele, iar acum, pentru a satisface cerințele din ce în ce mai mari în ceea ce privește sarcinile pe osie, am început să le înlocuim treptat cu noua serie THP / SL-L de la Goldhofer. Noile module, mai ușoare, oferă performanțe și mai impresionante. Datorită șasiului ranforsat și a tehnologiei dovedite a axei pendulare echipată cu inele de rulare cu bile de rulmenți axiali, acestea se dovedesc extrem de robuste." MATTHIAS KIRSCHNER MANAGER FLOTĂ LA BAUMANN

Dovada robusteței și a rezistenței la torsiune ale șasiului modulelor THP / SL-L!

Industry

Recent Posts:

În era construcțiilor inteligente, buldoexcavatoarele moderne de la JCB se remarcă prin inovație și fiabilitate. Aceste utilaje, dotate cu tehnologie de ultimă generație și caracteristici avansate, transformă modul în care sunt realizate lucrările pe șantier. De la eficiența c...


Citeste mai mult

Cu o tradiţie de peste 28 de ani, AIC Trucks dezvoltă permanent serviciile integrate pe care le oferă,bdovedind că este permanent aproape de client, reușind nu numai să asigure servicii de calitate de vânzare camioane noi sau uzate, respectiv de întreţinere și reparaţii, dar și...


Citeste mai mult

Mike Gidaspow, vicepreședinte al departamentului de produse, servicii și soluții Komatsu, și-a făcut timp pentru a discuta la începutul anului cu o echipă de jurnaliști de la „Equipment Today” despre industria construcțiilor, reflectând asupra anului 2023 și privind ...


Citeste mai mult

Companiile care reciclează asfaltul vechi creează noi surse de venit.Această industrie se confruntă cu numeroase provocări, cum ar fi costurile ridicate de îndepărtare a pavajului și de transport a materialului, în condițiile în care se asigură în același timp prote...


Citeste mai mult