Cu o lansare în premieră în America de Nord, JCB se pregătește să prezinte pe scena internațională, pentru prima dată în istorie, tehnologia sa super-eficientă de combustie a hidrogenului într-un motor cu ardere internă. Noul motor OEM cu combustie cu hidrogen – soluția cu emisii zero a companiei JCB pentru mașinile și utilajele pentru construcții și agricultură – va fi prezentat la ConExpo-Con/Agg 2023 din Las Vegas, SUA, ca parte a Expoziției Internaționale a Energiei Fluide (IFPE), în perioada 14 și 19 martie.
Investiția de 100 de milioane de lire sterline a companiei JCB într-un proiect de producere a motoarelor cu hidrogen super-eficiente merge înainte cu toată viteza – odată cu atingerea unei etape importante de producție. O echipă de 100 de ingineri de la JCB Power Systems, uzina de motoare din Derbyshire, Marea Britanie, lucrează la această realizare extraordinară de mai bine de un an, iar cel de-al 50-lea motor JCB cu combustie pe hidrogen a ieșit acum de pe linia de producție ca parte a procesului de dezvoltare. Gândire îndrăzneață, multă muncă grea, multă inovație - genul de lucruri pe care JCB le oferă de peste 75 de ani.
Președintele JCB, Lord Bamford, cel care conduce proiectul de dezvoltare a tehnologiei JCB pe bază de hidrogen, a declarat: „Echipa de ingineri de la JCB a făcut progrese enorme într-un timp scurt pentru a dezvolta un motor cu combustie internă pe bază de hidrogen, iar acesta echipează deja un prototip de excavator JCB și un manipulator telescopic Loadall. Cu aceste realizări JCB și-a asigurat locul în istorie ca primă companie producătoare de echipamente de construcții care a dezvoltat un motor cu combustie alimentat cu hidrogen, complet funcțional, iar pentru toate acestea sunt încântat că acum suntem în măsură să prezentăm această tehnologie pe scena internațională.”
Lider în domeniul mediului, social și guvernanței corporative (ESG) pentru sectorul echipamentelor de construcții, JCB a fost responsabil pentru o serie de inovații în industrie în cadrul proiectului „Drumul spre zero”.
JCB a dezvoltat primul mini-excavator electric cu baterii din lume și a fost în fruntea dezvoltării tehnologiei electrice cu gama sa de echipamente E-TECH, pentru a satisface cerințele clienților pentru produse cu emisii zero de carbon. În prezent, JCB are cea mai mare gamă electrică disponibilă în industria construcțiilor, iar competențele companiei în acest sector vor fi, de asemenea, prezentate în cadrul expoziției.
Angajamentul JCB de a reduce emisiile datează de aproape 25 de ani, iar cele mai recente motoare diesel ale sale au adus deja o reducere semnificativă față de 1999 a emisiilor de NOx cu 97% și a emisiilor de particule cu 98%. În prezent, utilajele JCB echipate cu motoare diesel emit, de asemenea, cu 50% mai puțin CO2 decât cele fabricate în 2010. Tehnologia motoarelor diesel curate JCB va fi, de asemenea, prezentată la standul din Las Vegas.
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
News
Motorul cu hidrogen conceput de JCB este pregătit pentru debutul internațional

Recent Posts:
IVECO, nume de referință în industria vehiculelor comerciale, anunță deschiderea unui nou punct de vânzare și service în orașul Deva, alături de partenerul Dutch Truck Services. Alături de echipa IVECO Romania, Dutch Truck Services și AIC Services, la ceremonia de inaugura...
Citeste mai mult
Evenimentul unde se dezbat și analizează ultimele tendințe în administrarea eficienta a flotelor auto revine cu o noua ediție pe 19 septembrie, la Crowne Plaza Bucharest. Fleet Management Conference va aduce în prim-plan cele mai bune practici pentru creșterea performanțelor flotei...
Citeste mai mult
ATP Trucks Automobile - Pas semnificativ către sustenabilitatea și modernizarea transportului public
ATP Trucks Automobile, compania românească producătoare de autovehicule de transport rutier și persoane, anunță livrarea cu succes a primului lot de 10 autobuze electrice ATP Bus către orașul Vișeu de Sus, marcând un moment important în angajamentul către o mobilitate urba...
Citeste mai mult
Podul suspendat de la Brăila, cel mai mare din România și cel mai mare de peste Dunăre, a intrat deja în topul celor mai lungi poduri din Europa, ocupând locul cinci cu o lungime totală de 1974 de metri și fiind al treilea pod suspendat după deschiderea centrală dintre pilon...
Citeste mai mult