Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

PENTRU ORICE DESTINAÅ¢IE IVECO T-WAY 450

PENTRU ORICE DESTINAÅ¢IE IVECO T-WAY 450

Cel mai nou camion Iveco dedicat pentru off-road a avut parte de o lansare cu adevărat spectaculoasă în România. Noul T-Way a fost prezentat concomitent în cadrul a trei evenimente organizate la Cluj, Suceava È™i BucureÈ™ti (Ilfov). Noi am fost alături de organizatori la TRQZ Lake, o locaÈ›ie aleasă excepÈ›ional de bine. În total, evenimentele de test drive au adunat aproximativ 250 de invitaÈ›i.

UrmaÈ™ul lui Trakker se bucură de o rezistență torsională superioară de 177 kNm. Acum, axa frontală se laudă cu o sarcină maximă de nouă tone, în timp ce reducÈ›ia în butuc pe puntea spate este oferită pentru echiparea standard. Noul T-Way dispune de o suspensie a tandemului spate optimizată pentru a oferi o ma să totală cât mai s căzută, facilitând performanÈ›ele în r egim off-road. Garda la s ol a f ost È™i e a îmbunătățită, iar împr eună cu aceasta, unghiul de de gajare a crescut.

Camionul poate fi configurat în mai multe variante de putere, cea mai potentă fiind Cursor 13, care este propulsată de un motor cu È™ase cilindri în linie de 13 litri, ce dezvoltă până la 510 CP, cu 10 CP mai mult decât versiunea de top a vechiului Trakker. La eveniment au fost prezente două exemplare Iveco T-Way 450 cu transmisie manuală. Da, aceasta din urmă a devenit o raritate chiar È™i în segmentul camioanelor grele. Cutia ZF vine cu 16+2 rapoarte È™i se pretează excelent pentru condiÈ›iile grele de exploatare, fiind, în continuare, preferata È™oferilor din breaslă.

Evident, noul T-Way poate primi È™i o transmisie automată de tipul Hi-Tronix cu 12 sau 16 trepte, însă pentru a comanda un camion dotat cu aceasta, clienÈ›ii vor mai avea de aÈ™teptat până în toamnă. Atât versiunea manuală, cât È™i cea automată a lui T-Way 450 dezvoltă un cuplu maxim de 2200 rpm încă de la 870 rpm.

Puterea maximă este, aÈ™a cum sugerează È™i numele, de 450 CP. Traseul de test drive măsura aproximativ 1,5 km È™i a fost realizat de la zero în jurul lacului TRQZ, un loc unde, de regulă, participanÈ›ii încing o sesiune aprigă de jetski, superjet sau se lasă purtaÈ›i de wakeboard.

Terenul pe care l-a parcurs Iveco T-Way ar fi pus în dificultate orice fel de autoturism, SUV sau maÈ™ină de teren. Mai mult ca sigur, denivelările accentuate ar fi “pus pe burtă” orice fel de SUV modern cu veleități off-road. Cele mai dificile secÈ›iuni ale traseului au fost parcurse la ralanti cu treapta întâi de viteză, iar condiÈ›iile de È™edere din cabină erau cât se poate de liniÈ™tite È™i de confortabile. Aici trebuie să-i mulÈ›umim cabinei care vine cu suspensie separată.

A urmat o urcare extrem de accentuată pe o pantă cu înclinarea de 30 de grade. În vârful acesteia, axa frontală a camionului 8x4, (care era încărcat!) s-a ridicat de la sol, pentru a coborî, mai apoi pe o secÈ›iune complet inundată a traseului. Aici, garda la sol generoasă È™i-a arătat, din nou calitățile.

La sfârÈ™itul probei, ne-am dat jos liniÈ™tiÈ›i din camion, ca È™i cum am fi parcurs un traseu lejer pe un drum asfaltat. Singurul indicator a traseului extrem de greu pe care l-am parcurs era noroiul care ajungea la un nivel de aproximativ un metru de la sol. Față de vechiul Trakker, T-Way oferă o poziÈ›ie de conducere îmbunătățită. Volanul a fost complet revizuit È™i dispune acum de bază plată unică, pentru a putea acomoda fără probleme un È™ofer mai corpolent.

Puntea din spate a primit frâne pe disc, în timp ce greutatea totală a camionului a scăzut cu aproximativ 500 kg față de modelul Trakker. Vehiculul vine cu un sistem de frâmare EBS în standard, în timp ce sistemul ADAS (Sistem de Asistență Avansată pentru Șofer) este disponibil pentru întreaga gamă.

Iveco T-Way impresionează È™i prin sistemul Connectivity Box. Acesta permite telediagnosticarea È™i mentenanÈ›a predictivă de la distanță. Managerii de flotă vor putea urmări, în timp real, toÈ›i parametrii relevanÈ›i din funcÈ›ionarea camionului, pentru a se asigura de faptul că vehiculul funcÈ›ionează la eficiență maximă.

Industry

Recent Posts:

În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piaÈ›a est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internaÈ›ional pentru soluÈ›iile sale inovatoare în domeniul reparaÈ...


Citeste mai mult

Schimbările climatice ce pun presiune pe infrastructura invechită a oraÈ™elor, precum È™i creÈ™terea numărului de locuitori - sunt cele mai mari două provocări cu care se confruntă operatorii reÈ›elelor edilitare în ultimii ani. OraÈ™ele poloneze, în special cele mai mari, au colec...


Citeste mai mult

ATP Trucks continuă să se dezvolte prin extinderea gamei de produse, iar sub brandul Stamer,  inginerii companiei proiectează È™i realizează suprastructuri È™i semiremorci basculabile  la standarde înalte, direct în fabrica din Baia Mare.Printre cele mai recente realizări ...


Citeste mai mult

Un tiltrotator este un ataÈ™ament hidraulic È™i în acelaÈ™i timp o extensie a braÈ›ului excavatoarelor, care se poate roti la 360 grade È™i se poate înclina față de verticală cu până la 40 grade stânga/dreapta, el putându-se monta direct la capătul braÈ›ului sau fo...


Citeste mai mult