Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

PISTA AEROPORTULUI MILANO-LINATE A FOST MODERNIZATĂ DE PESTE 100 DE MAȘINI CASE

PISTA AEROPORTULUI MILANO-LINATE A FOST MODERNIZATĂ DE PESTE 100 DE MAȘINI CASE

Antreprenorul italian Vitali ApA, cu sediul în aproprierea Aeroportului Milano Linate, este specializat în proiecte de infrastructură pe scară largă. Ca parte a unei îmbunătățiri majore a Aeroportului Milano-Linate, la cel de-al cincilea aeroport cel mai aglomerat din Italia, a fost necesară și reconstrucția pistei principale, iar compania Vitali SpA, cu peste 100 de excavatoare pe șenile și încărcătoare pe roți de la CASE, a fost angajată în această operațiune începând cu 27 iulie 2019.

Milano este deservit de două aeroporturi internaționale și de un aeroport folosit în principiu pentru zboruri naționale. Aeroportul Milano- Linate (denumirea oficială Aeroportul Enrico Forlanini) este cel mai apropiat de capitala regiunii Lombardia, distanța până în centrul orașului Milano fiind de circa 8 km.

"Suntem cu toții mândri că utilajele CASE au obținut un nivel ridicat de performanță într-un loc de muncă atât de solicitant. Aceste utilaje au jucat un rol cheie în evoluțiile care vor îmbunătăți mult ceea ce va putea oferi Aeroportul Milano-Liniate, iar pentru noi a fost deosebit de plăcut să primim un feedback laudativ din partea operatorilor.” - Nicola D’ARPINO, Vicepresedinte Vanzari si Marketing la Case Construction Equipment Europe

În 2018, aeroportul a fost tranzitat de 9.233.475 de pasageri, fiind al cincil ea aeroport cel mai aglomerat din Italia. În perioada 27 iulie – 27 oct ombrie, Aeroportul Milano-Linate a fost închis pentru refacerea pistelor și modernizarea terminalelor, ceea ce va permite tranzitarea aeroportului de un număr mult mai mare de pasageri, în următ orii ani. Printre companiile care au fost angajate în acest proiect de amploare se numără și antreprenorul Vitali SpA, care a avut ca sarcină principală reconstrucția pistei principale, cu o lungime de 2,5 km, modernizarea pistelor secundare și a căilor rutiere de acces la aeroport. Compania avea deja o experiență anterioară în modernizarea aeroportului, precum și, în plus de dot area tehnică, capacitatea profesională de execuție a infrastructurii rutiere, ceea ce a făcut ca această companie să fie considerată ideală pentru refacerea pistei principale. Ca parte a lucrărilor de modernizare, întreaga pistă principală a aeroportului a fost reconstruită. Reconstrucția a implicat inițial demolarea suprafeței existente de beton armat, o sarcină provocatoare pentru excavatoarele pe șenile CASE, de care s-au achitat cu succes.

"Demolarea vechii piste într-o perioadă de timp relativ scurtă a necesitat putere și precizie. Excavatoarele CASE cu care am lucrat ne-au permis constant să respectăm termenele și să ne menținem în bugetul alocat. În plus, pentru noua suprafață de beton asfaltic s-au așternut 3.000 de tone de materiale de balast la fiecare 24 de ore, sarcină pentru care manevrabilitatea excavatoarelor CASE s-a sincronizat perfect cu puterea încărcătoarelor pe roți CASE." - Luca Vitali, Proprietarul companiei Vitali SPA

Pentru a respecta termenele stricte ale proiectului, lucrările s-au desfășurat într-un ritm alert, mașinile funcționând aproape 24 de ore pe zi. În consecință, fiabilitatea mașinilor s-a dovedit esențială. Toate resturile rezultate din demolare au fost tratate, reciclate și apoi reutilizate în fundațiile pentru noua pistă principală. În total, această lucrare a necesitat aproximativ 63.000 mc de mat erial, care a fost reciclat la o rată de 3.000 mc la fiecare 24 de ore.

Mașinile CASE care au lucrat la acest proiect sunt: încărcătoarele pe roți 821G și excavatoarele pe șenile CX145D, CX300D, CX350D, CX370D, CX490D și CX800B, cele mai puternice fiind echipate cu un braț de demolare.

"Mașinile noastre au trebuit să fie întotdeauna disponibile, astfel încât, încă de la achiziție, am fost foarte atenți la anumite caracteristici ale mașinilor, precum robustețea și ușurința de întreținere. Excavatoarele pe șenile și încărcătoarele frontale pe roți de la CASE sunt apreciate nu doar pentru performanțele lor, dar și pentru fiabilitate și consumul redus de combustibil. Totodată, părerea operatorilor noștri cu privire la utilajele pe care lucrează ore și ore în fiecare zi și faptul că ei se declară mulțumiți de confortul asigurat de acestea, a contat foarte mult pentru noi." - Luca Vitali, Proprietarul companiei VItali SPA

Machinery

Recent Posts:

Wirtgen a lansat recent noul model de finisor de beton cu cofraje glisante SP 154i, cu care și-a actualizat familia de finisoare de beton mari. Noul finisor de beton a fost proiectat pentru a fi utilizat în principal pentru turnarea a două straturi de beton, pe autostrăzi și piste de aerop...


Citeste mai mult

Astăzi infrastructura în perfectă stare de funcționare este esențială. Mediul de afaceri și locuitorii nu mai doresc să nu beneficieze de mobilit ate din cauza drumurilor inaccesibile. Accesul facil și siguranța drumurilor sunt obiective ale oricărui administrator al parcului stradal...


Citeste mai mult

NOUL MOD DE A OPERA O INSTALAȚIE DE FORAJ DE LA DISTANȚĂOffice TeleREMOTE este un produs nou, conceput de Epiroc pentru controlul instalațiilor de foraj de suprafață SmartROC DTH MK I (bazat e pe platforma RCS 4), situate într-o altă locație față de postul de operare și control. Av&...


Citeste mai mult

Prezentată în premieră mondială, anul trecut la Bauma, LB 16 Unplugged es te o instalație electro-hidraulică de foraj pentru fundații adânci, c e poate fi deconectată complet de la rețeaua electrică, ea fiind alimentată cu baterii performante. Comparativ cu versiunea convențio...


Citeste mai mult