În prezent, soluțiile de transport sustenabile sunt indispensabile pentru flotele de transport. Companiile de transport și de logistică se angajează din ce în ce mai mult să aibă o amprentă de CO2 cât mai mică. Semiremorcile de la Kögel au o contribuție majoră la succesul implementării obiectivelor ambițioase. În același timp, producătorul de vehicule din Suabia bavareză depune multe eforturi pentru a se asigura că nici rentabilitatea nu este neglijată – conform motto-ului companiei „Economy meets Ecology – Because we care”.
Fiind unul dintre cei mai importanți producători de semiremorci din Europa, firma Kögel se consideră responsabilă pentru a face ca procesele de transport și logistică să fie prietenoase cu mediul și clima, în acord cu sfera politică și clienții. Scopul este acela de a-i sprijini cât mai bine pe clienți cu o expertiză excelentă, cu cunoștințe de specialitate profunde și, în special, cu produse cu o durată mare de viață, ecologice și sustenabile economic.
Kögel furnizează soluții de transport inovatoare pentru fiecare aplicație, fie că este vorba de transport cu volum, sarcină utilă și temperatură controlată, de semiremorci și cutii mobile pentru transportul combinat sau de mărfuri în vrac.
SEMIREMORCILE KÖGEL: PIONIERII CONSTRUCȚIEI UȘOARE
Cu remorcile din generația NOVUM, precum și cu Kögel Lightplus și Kögel Mega Lightplus, Kögel stabilește de ani de zile standardele în ceea ce privește semiremorcile cu greutate optimizată care sunt utilizate într-o gamă largă de sectoare de transport.
Cu Kögel Mega Lightplus, producătorul de vehicule din Burtenbach acoperă o gamă largă de sarcini. Acest lucru este posibil datorită unui mix de măsuri de optimizare a volumului și sarcinii utile, precum și datorită multitudinii de posibilități individuale de echipare. Astfel, Mega Lightplus de la Kögel se concentrează în totalitate pe eficiența economică. Un alt plus al specialistului în volum: masa proprie scăzută a acestei semiremorci economisește carburant și astfel asigură un nivel scăzut de emisii de CO2.
Și semiremorca extinsă Kögel Euro Trailer NOVUM se remarcă în aceste categorii și ridică ștacheta atunci când vine vorba de soluții de transport ecologice: aceasta este cu 1,38 metri mai lungă decât semiremorcile convenționale și, în funcție de versiunea de caroserie, oferă un volum cu până la zece m3 mai mare, sau până la patru spații suplimentare pentru paleți – și, prin urmare, un raport între volum și încărcătură deosebit de bun, ceea ce o face să fie prima alegere pentru multe aplicații. Acest lucru duce la o reducere demonstrabilă a consumului de carburant pe palet transportat de până la zece procente. Astfel, Euro Trailer (camionul lung de tip 1) poate fi utilizat într-un mod și mai eficient și mai economic.
SPRIJIN DE LA BAZĂ: OSIA DE SEMIREMORCĂ NOVUM DE LA KÖGEL
La Kögel, nu doar semiremorcile, ci și osiile sunt supuse testului de sustenabilitate. Rezultatul: osia de semiremorcă NOVUM de la Kögel. Perfect adaptată la remorcile din generația NOVUM, aceasta reunește componente premium de cea mai înaltă calitate într-un concept general inovativ, și este deosebit de durabilă.
Kögel a făcut și aici ca greutatea să scadă drastic: frânele mai ușoare, fixarea directă a pâlniei osiei prin bara de direcție și două bolțuri de ghidare în loc de patru permit renunțarea intenționată la anumite componente, reducând astfel substanțial greutatea totală a KTA NOVUM, față de prima generație de osii de semiremorcă Kögel.
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Industry
PRODUSELE KÖGEL REALIZEAZĂ INTERACŢIUNEA DINTRE RENTABILITATE ȘI SUSTENABILITATE

Recent Posts:
Vizita la cursele din seria Superbike de pe circuitul de la Imola a reprezentat și o oportunitate de a discuta cu reprezentanții Prometeon despre evenimentul în sine, precum și despre experiența lor de până acum pe piața anvelopelor pentru vehicule comerciale și despre planurile p...
Citeste mai mult
Actuala criză a energiei a făcut ca valoarea costului de producție în parcurile eoliene, de 245 - 320 lei/MWh, să fie profitabil și fără subvenții pentru energii regenerabile de la Guvern. La ora actuală, prețul orar al energiei vândute pe piața spot este în creștere ac...
Citeste mai mult
La Skanska, una dintre cele mai mari companii de construcții din țările nordice, au început să sosească primele dintre cele patru noi instalații de foraj frontal pe roți de la Epiroc - un model Boomer E20 S și trei modele Boomer XE3. Dispunând de caracteristici funcționale avans...
Citeste mai mult
Epiroc joacă un rol esențial în îmbunătățirea serviciilor de foraj din Cehia. Compania Explosia duce performanța și sustenabilitatea forajului la un alt nivel în carierele din Republica Cehă.Cu câțiva ani în urmă, divizia Fospol a companiei cehe Explosia A.S. ...
Citeste mai mult