Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

PUR ȘI SIMPLU UN UTILAJ EXCELENT DIN CLASA SA DOOSAN DX420LC-7 STAGE V

PUR ȘI SIMPLU UN UTILAJ EXCELENT DIN CLASA SA DOOSAN DX420LC-7 STAGE V

Noul excavator cu șenile Doosan DX420LC-7 Stage V, lansat în premieră pe piață la sfârșitul verii de Doosan Infr acore Europe, se dovedește, conform caracteristicilor prezentate de producător, excavatorul cel mai productiv și cel mai eficient din punct de vedere al consumului din clasa de greutate de 43 tone.

Pentru a asigura conformitatea cu prescripțiile standardelor de reglementare pentru limitarea emisiilor poluante ale motorului, UE Stage V, noul model de excavator pe șenile de la Doosan, DX420LC-7, este pus în mișcare de noul motor diesel Scania DC13 Stage V, care dezvoltă o putere 257 kW (349,5 CP), cel mai puternic motor din acest segment de mașini.

Motorul Scania folosește o tehnologie super-eficientă de post-tratare a gazelor de eșapament, care include un Catalizator de Oxidare Diesel (DOC), un Filtru de Particule Diesel (DPF) și un sistem de
Reducere Catalitică Selectivă (SCR), fără a mai fi necesară recircularea gazelor de eșapament și care asigură scăderea valorilor de emisii poluante evacuate în atmosferă sub limitele maxime impuse de standardul UE Stage V. La aceasta se adaugă noua tehnologie Smart Power Control (SPC 3) implementată, care aduce în plus o îmbunătățire a consumului de combustibil (m3/h) cu 3 – 10%, comparativ cu modelul anterior DX420LC-5. Acum exista patru moduri de furnizare a puterii, ceea ce face ca noul excavator DX420LC-7 să fie mai ușor de mane vrat decât modelul de generație anterioară, care oferea o gamă mai c omplexă de până la opt combinații de moduri de put ere și comenzi SPC. Oper atorul poate alege între modurile de furnizar e a puterii (P +, P, S, E) set ându-le în moduril e de lucru unidirecțional sau bidir ecțional. În plus, prin asocierea sistemului SPC 3 și a unei noi supape principale de control Doosan Mottrol, noul excavator DX420LC-7 oferă un câștig de productivitate de 2% față de modelul DX420LC-5 (conform rezultatelor obținute la testele efectuate de producător), ceea ce se traduce prin forțe de săpare, de rotație și de tracțiune de neegalat, la care se adaugă cele mai bune performanțe de ridicare pentru un excavator pe șenile din această clasă de greutate.

MANEVRABILITATE ȘI CONFORT ÎMBUNĂTĂȚITE
Deja remarcabilă pentru excelența spațiului interior și ergonomie, noua cabină presurizată a modelului DX420LC-7, omologată ROPS conform normelor ISO, reușește să asigure operatorului noi niveluri de confort și ușurință în manevrare. Se remarcă montajul cabinei pe „silent block-uri CabSus” care absorb vibrațiile și amortizează cu o eficacitate remarcabilă șocurile. La fel ca toate celelalte modele Doosan Stage V, cabina este echipată cu un nou scaun de înaltă calitate pentru operator și vine standard cu mai multe echipamente și caracteristici decât alte excavatoare cu șenile de pe piață, asigurând o manevrabilitate excelentă și o precizie ridicată în toate aplicațiile.

NOILE CARACTERISTICI CHEIE IMPLEMENTATE ÎN CABINĂ
• Un nou ecran de control LCD color, de 8'' (20 cm), tactil, cu 30% mai mare decât la modelele precedente;
• Un sistem stereo integrat în în ecranul de control ( cu funcție Bluetooth streaming);
• Sistem de pornire a motorului fără cheie;
• Design interior îmbunătățit;
• Sistem performant de climatizare/ degivrare;
• Scaun încălzit (două trepte de încălzire);
• Camere video 360O;
• Iluminare LED pentru interiorul cabinei;
• Detectare cu ultrasunete a obstacolelor din jurul excavatorului (echipament opțional);
• Proiectoare de lucru cu LED (opțional);
• Bare de protecție laterală, pasarelă și trepte antiderapante (opțional);
• Compresor de aer (opțional). În echiparea de serie, camerele video 360 grade oferă operatorului o vizibilitate panoramică completă, de jur împrejurul excavatorului, cu vedere de sus în jos a zonei înconjurătoare. Sistemul este prevăzut cu o cameră video frontală, două camere laterale și o cameră spate. Imaginea panoramică este afișată pe un ecran separat de ecranul de control.

ÎNTREȚINERE MINIMALĂ A FILTRULUI DE PARTICULE (DPF)
Noua soluție tehnologică combinată de post-tratare a gazelor de evacuare (DOC / DPF + SCR) a redus semnificativ cerințele de întreținere ale filtrului de particule diesel (DPF), comparativ cu un DPF instalat pe mașinile din generația DX-3. Astfel, intervalul de regenerare automată este de șase ori mai lung (60 de ore), iar intervalul de curățare a cenușii de 6.000 de ore. Un indicator afișat pe ecranul de control permite operatorului să verifice din cabină gradul de acumulare a cenușii în DPF și să vadă dacă regenerarea s-a făcut cu succes. Totodată, noul model de e xcavator cu șenile DX429LC-7 este echipat de serie cu sistemul avansat de monit orizare wireless a flotei, Doosan CONNECT de ultimă generație. Sistemul telematic Doosan CONNECT oferă o soluție extrem de utilă de ges tionare și monitorizare a par curilor de mașini pe internet, care arată starea și performanțele mașinilor, sporind siguranța acestora și promovând o întreținere preventivă mai eficientă.

În calitate de lider în tehnologiile informației și comunicațiilor (TIC), Doosan a făcut un pas semnificativ înainte oferind clienților un serviciu gratuit cu conexiune la rețeaua celulară, pe toată durata de viață a mașinii, pentru toate excavatoarele din generația DX-7. Prin urmare, clienții se pot bucura de avantajele serviciului Doosan CONNECT fără nici o limitare, atâta timp cât utilizează serviciul de telefonie mobilă, iar serviciul de comunicații prin satelit este oferit gratuit pentru o perioadă de 3 ani.

 

Machinery

Recent Posts:

Comisia Europeană a adoptat un plan de măsuri a cărui implementare va reduce emisiile poluante cu 55% până în anul 2030, raportat la situația din 1990. Veți spune că este un proiect mult prea îndrăzneț pentru a deveni realitate în doar 8 ani și poate aveți dreptate...


Citeste mai mult

Producția de asfalt la temperatură redusă, cunoscut și sub denumirea de asfalt la temperatură joasă, asfalt călduț sau amestec călduț, nu este un subiect nou – testarea procesului a început încă din anii 1990. În zilele noastre, când autoritățile de constru...


Citeste mai mult

„Compact” este un cuvânt aproape prea lung pentru a descrie noul EWR130E. Dimensiunile sale sunt atât de strânse încât spatele, la doar 1,55 m (5’ 1”), și consola față, la doar 1,81 m (5’ 11”), oferă cea mai scurtă rază de rotir...


Citeste mai mult

CASE Construction Equipment a lansat la începutul lunii mai, în Europa, noua sa gamă de mini-excavatoare din Seria D, care cuprinde 20 de modele, de la 1 tonă la 6 tone, inclusiv 2 modele electrice. Pe lângă faptul că oferă o linie completă de mașini optimizate, concepute pe...


Citeste mai mult