Goodyear optimizează oferta Goodyear Total Mobility pentru a face față noilor provocăriDin martie, răspândirea rapidă a COVID-19 a început să aibă un impact drastic asupra tuturor industriilor din Europa. Unele industrii au fost nevoite să accelereze producÈ›ia pentru a face față la o creÈ™tere bruscă a cererii, în timp ce alte industrii au redus oferta deoarece au văzut că cererea a scăzut semnificativ, iar companiile È™i-au redus activitatea pentru a limita extinderea ulterioară a virusului.
„Deservind diferite industrii, managerii de flote au fost nevoiÈ›i să îÈ™i schimbe operaÈ›iunile zilnice într-o perioadă foarte scurtă de timp. În funcÈ›ie de activitatea principală a flotei, am văzut foarte repede două forÈ›e opuse care se dezvoltă” spune Grégory Boucharlat, vicepreÈ™edinte Commercial Europe. „Vedem un număr mare de flote care efectuează ore suplimentare pentru a livra bunuri esenÈ›iale, cum ar fi alimente, consumabile medicale È™i chimice, iar pentru ei timpul de funcÈ›ionare È™i disponibilitatea È™oferilor sunt chiar mai importante decât înainte. Pe de altă parte, flotele care sunt o parte critică în lanÈ›ul de furnizare de materiale auto sau industriale, au un număr mare de vehicule trase pe dreapta din cauza închiderii fabricilor."
În acest mediu schimbător, companiile de transport È™i logistică, precum È™i furnizorii acestora se confruntă cu noi provocări È™i oportunități. Pentru a sprijini nevoile în continuă evoluÈ›ie ale clienÈ›ilor săi în această perioadă neobiÈ™nuită, Goodyear îÈ™i personalizează oferta pentru flote, Goodyear Total Mobility, cu un nou pachet de servicii.
Pentru a-i scuti pe managerii de flote de o parte din volumul de muncă, o echipă Goodyear a fost desemnată să gestioneze în numele acestora alertele relaÈ›ionate cu anvelopele. Ori de câte ori un vehicul echipat cu Sistemul Goodyear de Monitorizare a Presiunii Anvelopelor (TPMS), trimite o atenÈ›ionare de pierdere rapidă a presiunii, modificare de temperatură sau un semnal de presiune scăzută a anvelopei, echipa de service analizează rapid situaÈ›ia È™i rezolvă potenÈ›ialele probleme înainte ca acestea să aibă loc. Cu ajutorul sistemelor de date gestionate de Goodyear, echipa are o vedere completă asupra istoricului alertelor, are expertiză pentru a evalua gradul problemei curente È™i poate localiza vehiculul. În cazul în care este nevoie de asistență, un furnizor de servicii din apropiere îl va ajuta pe È™ofer să rezolve problema cât mai repede posibil. Pentru a garanta timpii rapizi de asistență, producătorul de anvelope monitorizează zilnic disponibilitatea tehnicienilor ServiceLine 24H pentru a se asigura că flotele pot primi asistenÈ›a de care au nevoie în toată Europa, 24 de ore pe zi, È™apte zile pe săptămână. Pentru finalizarea procesului, administratorul flotei va fi informat atunci când camionul este din nou în funcÈ›iune, pentru a realiza următoarea livrare.
Timpul de funcÈ›ionare este deosebit de important în această perioadă dificilă. Companiile de transport trebuie să se poată baza pe vehiculele È™i pe anvelopele lor pentru a continua să circule mărfuri esenÈ›iale din punctul A în punctul B. Meyer Logistik, o afacere de familie cu sediul în Germania, este specializată în transportul de mărfuri sensibile la temperatură È™i operează zilnic o flotă de 1.600 de camioane, în Germania, Austria, România, Suedia È™i Republica Cehă.
În ciuda limitării operaÈ›iunilor, cauzată de măsurile de siguranță aplicate, Goodyear continuă să deservească flotele în cazul apariÈ›iei unei urgenÈ›e, cu ajutorul reÈ›elei TruckForce, pe toată suprafaÈ›a Europei. În Germania, F. + H. Dreikluft Reifenhandel GmbH din Eppingen este unul dintre cei peste 2000 de furnizori de servicii TruckForce din Europa. „Unitățile noastre mobile operează zi È™i noapte, 7 zile pe săptămână, pentru a asista flotele la livrarea alimentelor esenÈ›iale.” spune Gerhard Dreikluft, proprietar È™i manager. „De curând, am avut un caz special unde am condus 240 de km dus-întors pentru a ajuta la repararea unei anvelope de direcÈ›ie a unui camion plin cu marfă. Am fost contactaÈ›i la ora 9:44 pm, prin intermediul serviciului Goodyear ServiceLine 24h. Aveam în stoc o anvelopă Goodyear KMAX D GEN-2 cu dimensiunea 315/45R22.5, aÈ™a că tehnicianul nostru a pornit imediat la drum, la 120 de km depărtare. PuÈ›in peste miezul nopÈ›ii, camionul era funcÈ›ional È™i putea face livrarea.”
Pentru clienÈ›ii care au fost nevoiÈ›i să-È™i limiteze sau să-È™i oprească temporar activitatea, Goodyear furnizează instrumente practice, dar È™i recomandări pentru È™oferi, pentru ca aceÈ™tia să poată verifica starea anvelopelor lor înainte de a reporni operaÈ›iunile.
„Faptul de a avea un număr mare de camioane È™i remorci parcate, pentru o perioadă de câteva săptămâni, oferă oportunitatea de a face verificări, analize preventive de mentenanță È™i de a instala noi echipamente”, continuă Boucharlat. „Ca un efect, am observat, de asemenea, o cerere È™i un interes crescut al clienÈ›ilor pentru instalarea Sistemului Goodyear de Monitorizare a Presiunii Anvelopelor (TPMS), în aceste vremuri în care flotele conÈ™tientizează din ce în ce mai mult necesitatea mentenanÈ›ei preventive a unei anvelope”.