Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

Prometeon și clubul de fotbal Parma Calcio continuă să fie în frunte împreună

Prometeon și clubul de fotbal Parma Calcio continuă să fie în frunte împreună

Pentru al doilea sezon consecutiv, Prometeon Tyre Group (PTG) a semnat un acord cu clubul italian de fotbal Parma Calcio, devenind principalul sponsor al clubului. Această mișcare nu numai că va spori gradul de conștientizare a mărcii Prometeon, ci va oferi și clienților, furnizorilor și angajaților PTG oportunități de a experimenta și de a c olabora din nou în domeniul sportului. Un parteneriat câștigător, având în vedre că peste 500 de clienți s-au bucurat de o experiență extraordinară pe stadionul Tardini în sezonul 2022-2023.

Prometeon Tyre Group investește în parteneriate pe termen mediu și lung, motiv pentru care și-a reafirmat rolul de sponsor principal al Parma Calcio, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal italiene, care afișează brandul Prometeon pe tricourile sale de fotbal încă din luna august a anului trecut. Astfel, Prometeon va susține jucătorii de la Parma Calcio (cunoscuți sub numele de cruciați datorită motivului istoric al crucii de pe tricou) în Seria B a ligii italiene de fotbal italian și în sezonul
2023-24, care a început în weekendul 18-20 august. La semnarea acordului au luat cuvântul reprezentanții celor două părți.

“Suntem cu adevărat onorați să putem conta pe Prometeon și pentru sezonul 23/24. Este o companie și o echipă alături de care am creat o legătură puternică din toate punctele de vedere, nu doar din cel profesional, deoarece suntem pe aceeași lungime de undă atunci când vine vorba de conceptul de excelență și de muncă în echipă.” - LUCA MARTINES, DIRECTOR GENERAL AL CLUBULUI DE FOTBAL PARMA CALCIO

Sabina Oriani, Director de Marketing al Prometeon Tyre Group, declara: „A fost un sezon extrem de valoros, nu numai pentru Parma Calcio ca echipă, ci și pentru parteneriatul nostru în ansamblu. Din punct de vedere sportiv, clubul a fost la un pas de a fi promovat în Seria A, iar acesta continuă să fie obiectivul său. În ceea ce privește proiectele noastre planificate, am fost încântați de răspunsul uimitor pe care l-am primit. Toată lumea, de la angajați, la clienți și reprezentanți ai presei din sector, s-au implicat fără rezerve în aceste activități interesante și pline de s atisfacții. Fotbalul este un sport îndrăgit de milioane de oameni, iar acest parteneriat reprezintă un pas important în strategia de dezvoltare a Prometeon”.

Clubul Parma Calcio este una dintre echipele italiene de top, care în istoria sa, a câștigat trei Cupe ale Italiei (Coppa Italia), o Supercupă a Italiei (Super Coppa), o Cupă a învingătorilor (Coppa delle Coppe), două Cupe UEFA și o Supercupă UEFA. După AC Milan, Juventus și Inter, Parma Calcio se află pe locul al patrulea între cluburile italiene în clasamentul general UEFA în ceea ce privește numărul de titluri câștigate. În consecință, acest parteneriat ce va dura câțiva ani reprezintă o oportunitate de aur pentru a consolida marca Prometeon la nivel general, deoarece nu numai că fotbalul este unul dintre cele mai populare sporturi din lume, dar are și trei valori fundamentale comune cu Prometeon, și anume munca în echipă, pasiunea și orientarea spre rezultate.

Prometeon a desfășurat numeroase și diverse activități în ultimul sezon: „Copii pe teren” pentru copiii angajaților, excursii media pentru jurnaliștii care lucrează în presa scrisă și televiziune, evenimente pentru muncitori și evenimente orientate către clienți.

În plus, a avut loc și prima convenție internațională a rețelei SuperTruck formată din dealerii independenți foarte specializați care au un acord cu PTG. Organizată de Prometeon la Parma la începutul verii, această convenție a avut ca punct de atracție clubul Parma Calcio și un program special la care au participat comercianți din nouă țări europene: Italia, Polonia, Grecia, Regatul Unit, Spania, Germania, Elveția, Austria și Belgia. Această convenție a oferit oportunitatea de a împărtăși strategiile actuale și viitoare ale Prometeon, noutățile privind revoluționara gamă de anvelope Serie 02, noile activități de marketing pentru a sprijini marca Prometeon și afacerile rețelei, precum și extinderea proiectului SuperTruck în întreaga Europă.

În acest sens, Simone Marisco, Director de piață în Italia și Șef al departamentului Global Fleet Management la PTG: „Această sponsorizare este o oportunitate cheie, deoarece ne permite să consolidăm relațiile cu clienții noștri și să promovăm noi oportunități de afaceri. Nu am fi putut spera la mai mult de la clubul Parma Calcio și, pe parcursul sezonului, am reușit să le oferim numeroșilor clienți experiențe memorabile, iar prin aceasta nu ne referim doar la vizionarea meciului, ci și la faptul că ne-am bucurat de ospitalitate, am vizitat muzeul și vestiarul și i-am urmărit pe fotbaliști cum își fac sesiunile de încălzire de pe margine. A fost o experiență de neuitat în universul clubului Parma Calcio. Numai pentru cele 18 meciuri de acasă disputate pe stadionul Tardini, am adus peste 500 de invitați de pe piața de anvelope din Italia.”

Una dintre cele mai recente știri din acest sezon este că Prometeon a devenit Partenerul Oficial de Anvelope al clubului Parma Calcio, asigurând anvelope pentru autocarul cu care prima echipă merge în deplasări. Acest lucru este comparabil cu ceea ce s-a întâmplat în timpul Campionatului Mondial de Superbike, când PTG a oferit, de asemenea, o sponsorizare suplimentară prin furnizarea de pneuri pentru mașinile de pistă, dar și anvelope pentru camionul echipei oficiale Pata Yamaha Prometeon World SBK.

Industry

Recent Posts:

Companiile care reciclează asfaltul vechi creează noi surse de venit.Această industrie se confruntă cu numeroase provocări, cum ar fi costurile ridicate de îndepărtare a pavajului și de transport a materialului, în condițiile în care se asigură în același timp prote...


Citeste mai mult

Bianchi Casseforme, prin dealer exclusiv Gabor Concrete, își afirmă din nou prezența în România prin furnizarea de standuri autoportante pentru construcția de grinzi ‘’I’’ pentru poduri și două utilaje Speedy pentru distribuția betonului.Sediul PORR C...


Citeste mai mult

Conceput în secolul 17 și cu o istorie de peste 400 de ani, Sumitomo a dezvoltat mai multe sub-companii de succes, printre care și Sumitomo Heavy Industries.Înființată în anul 1888 cu scopul confecționării și reparării utilajelor, Sumitomo Heavy Industries s-a dezvoltat mai...


Citeste mai mult

Volvo Construction Equipment este lider în domeniul sustenabilității și economiei circulare în industria utilajelor pentru construcții, remarcându-se printre ceilalți producători de utilaje prin focusul pe inovație. Despre tendințele generale de digitalizare și electrifica...


Citeste mai mult