Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

REMORCA SPECIALÄ‚ GOLDHOFER FAKTOR 5.5 A TRECUT PRIMUL SÄ‚U TEST CU BRIO

REMORCA SPECIALÄ‚ GOLDHOFER FAKTOR 5.5 A TRECUT PRIMUL SÄ‚U TEST CU BRIO

În prezent, la 22 de kilometri de coasta estică a ScoÈ›iei se construieÈ™te parcul eolian off-shore Moray East de 950 MW (100 de turbine eoliene de 9,5 MW fiecare), care, din 2022, va satisface aproximativ 40% din cererea totală de energie electrică din ScoÈ›ia, putând alimenta cu energie electrică 950.000 de gospodării din Marea Britanie. Pentru ca parcul eolian să devină operaÈ›ional, este în construcÈ›ie È™i o staÈ›ie terestră la sud-vest de localitatea New Deer, pentru a livra electricitatea generată de parcul eolian către reÈ›eaua naÈ›ională. În staÈ›ia terestră, echipată de Siemens, urmează să fie instalate, în total, trei transformatoare electrice de putere, de peste 260 de tone È™i lungime de aproape 12 m. De întreaga logistică legată de aducerea în ScoÈ›ia a celor trei transformatoare s-a ocupat compania Deugro, iar sarcina de a transporta aceste transformatoare, peste dealuri, poduri È™i pe drumurile înguste È™i sinuoase din ScoÈ›ia, a revenit companiei britanice de transport agabaritic Allelys.

ProfesioniÈ™tii companiei britanice de transport agabaritic Allelys, au livrat pe È™antier primul dintre aceste transformatoare, pe 27 octombrie 2019. Livrarea s-a făcut cu noua remorcă cu pod cu grinzi laterale «FAKTOR 5.5» de la Goldhofer. Transformatorul a fost preluat din portul Peterhead, unde fusese adus pe o navă, din Germania. Următoarele livrări È™i toate lucrările terestre de construcÈ›ie, au fost întrerupte din cauza pandemiei de COVID-19 din martie 2020 până în mai 2020, după care operaÈ›iunile au fost reluate, urmând orientările actualizate ale guvernului scoÈ›ian. Traseul de 56 kmd intre portul Peterhead È™i New Deer, cu numeroase dealuri, curbe È™i poduri, a prezentat o serie întreagă de provocări exigente, care au fost reduse la minimum prin utilizarea remorcii speciale cu pod cu grinzi laterale «FAKTOR 5.5», achiziÈ›ionată recent de compania de transport agabaritic Allelys pentru transportul rezervoarelor de mari dimensiuni. Această remorcă specială reprezintă o soluÈ›ie flexibilă utilizată pentru încărcarea È™i deplasarea încărcăturilor voluminoase de până la È™ase metri lățime È™i 17 metri lungime, cântărind până la 350 de tone. Adică de 5,5 ori masa proprie a remorcii.

Datorită opÈ›iunilor flexibile de configurare a remorcii, de la 20 de axe (2x10) la 32 de axe (2x16), acesta poate fi utilizată pentru diferite sarcini de transport. Chiar de la de când au început operaÈ›iunile de transport a devenit clar că utilizarea remorcii speciale cu pod cu grinzi laterale «FAKTOR 5.5» a fost o decizie bună. După ieÈ™irea din portul din Peterhead, traseul a început cu o urcare scurtă È™i abruptă, urmată de o combinaÈ›ie dreapta-stânga – o situaÈ›ie care solicită, chiar È™i din partea unui È™ofer de autotractor cu È™a È™i semiremorcă convenÈ›ională, un nivel ridicat de concentrare.

Datorită planificării È™i pregătirii minuÈ›ioase prealabile, convoiul de vehicule lung de 70 de metri, escortat de maÈ™ini de poliÈ›ie, a reuÈ™it să depășească acest prim obstacol înaintând cu grijă È™i cu mare atenÈ›ie. La fel, pe parcursul călătoriei, convoiul agabaritic a trecut în siguranță de următoarele curbe la 900, de sensurile giratorii È™i de parapetele podurilor. „Posibilitatea de a utiliza remorca cu pod cu grinzi laterale de la Goldhofer într-o configuraÈ›ie scurtă de transport cu zece axe în față È™i zece axe în spate s-a dovedit a fi deosebit de benefică.

Acest lucru ne-a asigurat mai multă manevrabilitate È™i, mai presus de toate, deplasarea a fost mai economică”, spunea proprietarul companiei de transport agabaritic, David Allely. ProfesioniÈ™tii companiei de transport agabaritic Allelys, graÈ›ie sistemelor tehnice de asistență cu care era dotată remorca specială «FAKTOR 5.5», au stăpânit în mod strălucit traversările podurilor È™i trecerile peste porÈ›iunile deluroase È™i vălurite ale È™oselei. Cu sistemele sale de control al nivelului suspensiei È™i de ridicare hidraulică de până la 1.600 mm, podul cu grinzi laterale a remorcii «FAKTOR 5.5» a putut fi ridicat peste parapetele podurilor È™i a putut fi menÈ›inut la orizontal pentru a compensa înclinarea laterală a remorcii în pasajele înguste È™i È™erpuite ale È™oselei.

Despre aceste sisteme tehnice, David Allery spunea: „Încă o dată, Goldhofer a dezvoltat echipamente practice potrivite, care sunt adaptate exact nevoilor noastre de transport.” Totodată, Andreas Menzel, Corporate Global Key Account Manager al Grupului Deugro adauga: „«FAKTOR 5.5» de la Goldhofer a fost cu siguranță unul dintre elementele decisive, pe care am l-am luat în considerare atunci când am decis în favoarea Grupului Allelys, în acordarea acestui transport provocator.”

COMPANIA ALLELYS
Compania Allelys este una dintre cele mai mari È™i mai de succes companii de transport greu È™i agabaritic din Marea Britanie. De mai bine de 20 de ani, profesioniÈ™tii britanici în transport greu s-au bazat pe vehiculele grele de transport furnizate de Goldhofer. „Am achiziÈ›ionat prima noastră remorcă modulară cu 12 axe THP / LT în 1996 È™i de atunci ne-am extins flota cu diferite vehicule Goldhofer”, spunea proprietarul companiei David Allely. Modulele multifuncÈ›ionale, inclusiv echipamentele speciale, sunt o forță motrice în spatele dinamismului antreprenorial al companiei Allelys, care astăzi nu este doar unul dintre liderii de piață din Marea Britanie, ci se ocupă È™i de proiecte de transport exigente în toată Europa.

COMPANIA DEUGRO
Compania Deugro este o o companie de expediere a proiectelor, cu referinÈ›e extinse în domeniile energiei electrice È™i regenerabile, chimiei, petrolului È™i gazelor, mineritului, infrastructurii, celulozei È™i hârtiei, precum È™i industria nucleară. Compania Deugro oferă competență mondială pentru implementarea proceselor logistice complexe în zona de ridicare grea È™i proiect, oferind clienÈ›ilor soluÈ›ii de transport unice adaptate mărfurilor È™i proiectului respectiv. Accentul este pus pe implementare, precum È™i pe sig uranță în timpul transportului, iar soluÈ›iile include transportul terestru, aerian È™i maritim.

Industry

Recent Posts:

Cea de-a 10-a ediÈ›ie a evenimentului ROBUILD a fost martorul unei participări de excepÈ›ie din partea Wirtgen România, unul dintre liderii industriei echipamentelor pentru construcÈ›ii. În cadrul acestui eveniment prestigios, dedicat atât mediului academic, cât È™i profesio...


Citeste mai mult

La început de an 2025 mateco România, lider pe piaÈ›a închirierii de echipamente pentru construcÈ›ii, plănuieÈ™te să îÈ™i extindă echipa cu până la 9% în 2025 È™i să investească în instrumente digitale pentru a creÈ™te eficienÈ›a È™i a susÈ›ine dezvolt...


Citeste mai mult

Specializată în proiectarea, dezvoltarea È™i producÈ›ia de macarale dedicate, HIAROM Invest a realizat un nou utilaj cu graifer după specificaÈ›iile clientului. Noua macara HIAROM HCP-12/64 se adaugă unei game de macarale portuare „custom made” care include HCS 690, HCS 640 È™i ...


Citeste mai mult

În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piaÈ›a est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internaÈ›ional pentru soluÈ›iile sale inovatoare în domeniul reparaÈ...


Citeste mai mult