Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

RENAULT TRUCKS SE EXTINDE ÎN GAMA E-TECH

RENAULT TRUCKS SE EXTINDE ÎN GAMA E-TECH

Renault Trucks își extinde gama 100% electrică și a anunțat, pentru anul 2023, comercializarea a două noi modele de până la 44 t, respectiv Renault Trucks T E-Tech pentru transportul regional și Renault Trucks C E-Tech pentru activitatea de construcții. Renault Trucks își urmărește angajamentul pentru sprijinirea tranziției clienților la electromobilitate, reafirmându-și ambiția de a oferi vehicule electrice pentru orice aplicație. Începând din 2020, producătorul comercializează pe piață o gamă de vehicule electrice de la 3,1 la 26 de tone, fabricate în Franța.

De la începutul anului 2023, Renault Trucks va demara comercializarea a două noi modele de până la 44 t: Renault Trucks T E-Tech pentru transportul regional și Renault Trucks C E-Tech pentru activitatea de construcții.

O GAMĂ LARGĂ DE MOTOARE ELECTRICE ȘI BATERII DE TRACȚIUNE
Aceste două noi modele din gama grea Renault Trucks vor fi echipate cu două sau trei motoare electrice care vor furniza o putere combinată de până la 490 kW (666 CP). Vehiculele vor fi echipate și cu o cutie de viteze Optidriver.

Camioanele Renault Trucks T și C E-Tech vor dispune de două până la șase pachete de baterii litiu-ion, cu o capacitate cuprinsă între 180 și 540 kW h. Bateriile vehiculelor vor putea fi încărcate complet în 9,5 ore, la stațiile de încărcare cu curent alternativ (AC) cu o putere de până la 43 kW, sau în 2,5 ore la stațiile de încărcare rapidă cu curent continuu (DC) cu o putere de până la 250 kW. Aceste camioane vor fi capabile să parcurgă până la 300 km cu o singură încărcare și până la 500 km cu o încărcare intermediară rapidă de o oră (250 kW).

CINCI CONFIGURAȚII DE VEHICULE ȘI TREI PRIZE DE PUTERE, PENTRU A FACILITA CAROSAREA
Pentru a se adapta cu ușurință oricărui tip de caroserie și, în consecință, oricărei aplicații, modelele Renault Trucks T și C E-Tech pot fi echipate cu trei tipuri de prize de putere (PTO): electrică, electromecanică sau pe cutia de viteze. Aceste noi camioane elctrice ce vor avea o masă totală autorizată de 44 t și vor fi disponibile în versiunile autotractor cu șa 4x2 și 6x2, precum și în versiunile rigide cu transmisie 4x2, 6x2 și 8x2 tridem. Renault Trucks T și C E-Tech vor fi comercializate în primul trimestru al anului 2023. Ele vor fi produse la fabrica Renault Trucks de la Bourg-en-Bresse.

Cu o gamă 100% electrică extinsă de la 3,1 la 44 de tone și cu o ofertă completă de asistență pentru clienți, de la achiziția inițială până la monitorizarea funcționării și exploatării camioanelor electrice, Renault Trucks își intensifică strategia și își amplifică ambițiile, intenționând ca până în 2030 să ajungă să comercializeze 50% dintre vehiculele sale doar în versiune electrică.

Industry

Recent Posts:

Companiile care reciclează asfaltul vechi creează noi surse de venit.Această industrie se confruntă cu numeroase provocări, cum ar fi costurile ridicate de îndepărtare a pavajului și de transport a materialului, în condițiile în care se asigură în același timp prote...


Citeste mai mult

Bianchi Casseforme, prin dealer exclusiv Gabor Concrete, își afirmă din nou prezența în România prin furnizarea de standuri autoportante pentru construcția de grinzi ‘’I’’ pentru poduri și două utilaje Speedy pentru distribuția betonului.Sediul PORR C...


Citeste mai mult

Conceput în secolul 17 și cu o istorie de peste 400 de ani, Sumitomo a dezvoltat mai multe sub-companii de succes, printre care și Sumitomo Heavy Industries.Înființată în anul 1888 cu scopul confecționării și reparării utilajelor, Sumitomo Heavy Industries s-a dezvoltat mai...


Citeste mai mult

Volvo Construction Equipment este lider în domeniul sustenabilității și economiei circulare în industria utilajelor pentru construcții, remarcându-se printre ceilalți producători de utilaje prin focusul pe inovație. Despre tendințele generale de digitalizare și electrifica...


Citeste mai mult