Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

TEHNOLOGIA BENNINGHOVEN - MOTORUL PENTRU INFRASTRUCTURA RUTIERĂ DIN ROMÂNIA

TEHNOLOGIA BENNINGHOVEN - MOTORUL PENTRU INFRASTRUCTURA RUTIERĂ DIN ROMÂNIA

Trei producători de asfalt din România au investit în tehnologie de ultimă generație de la BENNINGHOVEN. Cei trei, în baza unor argumente convingătoare, au decis să achiziționeze de la Benninghoven stații de asfalt ECO și TBA. Acestea lucrează în locații diferite din țară (Timișoara, Bistrița și Blejoi), dar toate sub același mare obiectiv comun: construirea și extinderea rețelei rutiere pe distanțe lungi în România, pentru a crea coridoare de legătură cu celelalte state membre UE și nu numai.

INVESTIȚII ÎN REȚEAUA RUTIERĂ PE DISTANȚE LUNGI DIN ROMÂNIA
Drumurile conectează oamenii, piețele și țările. În același timp, o rețea rutieră dezvoltată constituie un factor cheie în succesul economic al unei țări. În România, acestea reprezintă motive importante pentru a investi în extinderea rețelei de autostrăzi și șosele rapide – nu în ultimul rând pentru a promova creșterea economică și, în unele cazuri, pentru a o face posibilă. O importantă rută paneuropeană pentru traficul rutier internațional de mărfuri trece prin România, însă rețeaua de autostrăzi este relativ mică și fragmentată, având, la sfârșitul anului 2019, o lungime t otală de doar 866 km, iar mult e din celelalte drumuri au nevoie de reabilitare. România și-a stabilit obiectivul de a ajunge la un acord cu Europa și de a lansa un program susținut pentru realizarea unei infrastructuri rutiere competitive. Obiectivul pe 10 ani al actualului guvern este de a extinde lungimea autostrăzilor din România până la aproape 3.000 km.

STAȚIILE DE ASFALT BENNINGHOVEN MODERNIZEAZĂ INDUSTRIA CONSTRUCȚIILOR
Pentru a putea beneficia de investițiile în rețeaua rutieră din România, multe societăți de construcții rutiere, publice și private, au ales să să achiziționeze tehnologii de ultimă generație. În cadrul acestui proces de înnoire a instalațiilor, cei mai mulți proprietari de stații de asfalt s-au bazat pe t ehnologia de vârf, eficientă și ușor de utilizat, de la BENNINGHOVEN, companie a Grupului WIRTGEN, ferm ancorată în industria construcțiilor și implicată de mulți ani în construcția de drumuri din România.

În plus, pe lângă calitatea și rezistența asfaltului produs de aceste stații, apropierea de clienți și serviciile orientate spre utilizatori au jucat un rol esențial în succesul de piață al companiei. BENNINGHOVEN poate satisface cu ușurință orice cerințe ale clienților inclusiv cele legate de culoarea instalațiilor (de exemplu, pentru stația de asfalt din Timișoara, clientul a ales acoperirea cu rășină epidictică de culoare portocalie).

Aditional, BENNINGHOVEN oferă opțiunea, unică în lume, de a putea arde patru tipuri diferite de combustibili. În funcție de modelul arzătorului, poate fi utilizat de la petrol la gaz natural sau lichefiat, până la praf de cărbune. Costul combustibilului sau blocajele de livrare nu mai constituie un impediment.

NIVEL RIDICAT DE SIGURANȚĂ, CHIAR ȘI ÎN ZONELE SEISMICE
O serie de observații speciale sunt luate în considerare în momentul proiectării și construcției unor stații de asfalt ce sunt exploatate într-o țară cu un nivel ridicat de activitate seismică, iar România este o țară cu unul dintre cele mai înalte niveluri de activitatea seismică din Europa. În asemenea zone, nu se pot aplica proiecte standard de stații de asfalt, fiind necesare, cu atât mai mult, proiecte specifice
de instalații și măsuri de siguranță suplimentare pentru aceste structuri care se încadrează între 20 și 50 m înălțime.


Pentru BENNINGHOVEN, toate acestea nu reprezintă o noutate. Toate cele trei tipuri de stații de asfalt aflate în producție – ECO, TBA și BA – sunt împărțite încă din faza de proiectare în trei clase de încărcare. Calculele statice interne ale companiei arată apoi clasa de încărcare (cutremur, vânt, categoria terenului) care trebuie respectată. De exemplu, cu cât această valoare este mai mare, cu atât mai mult trebuie folosite armături și fundații mai solide. Astfel, BENNINGHOVEN garantează un nivel ridicat de siguranță în utilizare.

În prezent, trei companii românești au investit în stațiile de asfalt «Made în Germany» de la BENNINGHOVEN: SDM Timișoara SA (stație de asfalt mobilă ECO 2000), Îndemânarea Construct SRL din Bistrița (stație de asfalt mobilă ECO 2000) și Strabenbau Logistic SRL din Blejoi (stație de asfalt semi-mobilă TBA 2000).

Machinery

Recent Posts:

Wirtgen a lansat recent noul model de finisor de beton cu cofraje glisante SP 154i, cu care și-a actualizat familia de finisoare de beton mari. Noul finisor de beton a fost proiectat pentru a fi utilizat în principal pentru turnarea a două straturi de beton, pe autostrăzi și piste de aerop...


Citeste mai mult

Astăzi infrastructura în perfectă stare de funcționare este esențială. Mediul de afaceri și locuitorii nu mai doresc să nu beneficieze de mobilit ate din cauza drumurilor inaccesibile. Accesul facil și siguranța drumurilor sunt obiective ale oricărui administrator al parcului stradal...


Citeste mai mult

NOUL MOD DE A OPERA O INSTALAȚIE DE FORAJ DE LA DISTANȚĂOffice TeleREMOTE este un produs nou, conceput de Epiroc pentru controlul instalațiilor de foraj de suprafață SmartROC DTH MK I (bazat e pe platforma RCS 4), situate într-o altă locație față de postul de operare și control. Av&...


Citeste mai mult

Prezentată în premieră mondială, anul trecut la Bauma, LB 16 Unplugged es te o instalație electro-hidraulică de foraj pentru fundații adânci, c e poate fi deconectată complet de la rețeaua electrică, ea fiind alimentată cu baterii performante. Comparativ cu versiunea convențio...


Citeste mai mult