Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

TEHNOLOGIA BENNINGHOVEN - MOTORUL PENTRU INFRASTRUCTURA RUTIERĂ DIN ROMÂNIA

TEHNOLOGIA BENNINGHOVEN - MOTORUL PENTRU INFRASTRUCTURA RUTIERĂ DIN ROMÂNIA

Trei producători de asfalt din România au investit în tehnologie de ultimă generaÈ›ie de la BENNINGHOVEN. Cei trei, în baza unor argumente convingătoare, au decis să achiziÈ›ioneze de la Benninghoven staÈ›ii de asfalt ECO È™i TBA. Acestea lucrează în locaÈ›ii diferite din È›ară (TimiÈ™oara, BistriÈ›a È™i Blejoi), dar toate sub acelaÈ™i mare obiectiv comun: construirea È™i extinderea reÈ›elei rutiere pe distanÈ›e lungi în România, pentru a crea coridoare de legătură cu celelalte state membre UE È™i nu numai.

INVESTIÈšII ÎN REÈšEAUA RUTIERÄ‚ PE DISTANÈšE LUNGI DIN ROMÂNIA
Drumurile conectează oamenii, pieÈ›ele È™i țările. În acelaÈ™i timp, o reÈ›ea rutieră dezvoltată constituie un factor cheie în succesul economic al unei țări. În România, acestea reprezintă motive importante pentru a investi în extinderea reÈ›elei de autostrăzi È™i È™osele rapide – nu în ultimul rând pentru a promova creÈ™terea economică È™i, în unele cazuri, pentru a o face posibilă. O importantă rută paneuropeană pentru traficul rutier internaÈ›ional de mărfuri trece prin România, însă reÈ›eaua de autostrăzi este relativ mică È™i fragmentată, având, la sfârÈ™itul anului 2019, o lungime t otală de doar 866 km, iar mult e din celelalte drumuri au nevoie de reabilitare. România È™i-a stabilit obiectivul de a ajunge la un acord cu Europa È™i de a lansa un program susÈ›inut pentru realizarea unei infrastructuri rutiere competitive. Obiectivul pe 10 ani al actualului guvern este de a extinde lungimea autostrăzilor din România până la aproape 3.000 km.

STAÈšIILE DE ASFALT BENNINGHOVEN MODERNIZEAZÄ‚ INDUSTRIA CONSTRUCÈšIILOR
Pentru a putea beneficia de investiÈ›iile în reÈ›eaua rutieră din România, multe societăți de construcÈ›ii rutiere, publice È™i private, au ales să să achiziÈ›ioneze tehnologii de ultimă generaÈ›ie. În cadrul acestui proces de înnoire a instalaÈ›iilor, cei mai mulÈ›i proprietari de staÈ›ii de asfalt s-au bazat pe t ehnologia de vârf, eficientă È™i uÈ™or de utilizat, de la BENNINGHOVEN, companie a Grupului WIRTGEN, ferm ancorată în industria construcÈ›iilor È™i implicată de mulÈ›i ani în construcÈ›ia de drumuri din România.

În plus, pe lângă calitatea È™i rezistenÈ›a asfaltului produs de aceste staÈ›ii, apropierea de clienÈ›i È™i serviciile orientate spre utilizatori au jucat un rol esenÈ›ial în succesul de piață al companiei. BENNINGHOVEN poate satisface cu uÈ™urință orice cerinÈ›e ale clienÈ›ilor inclusiv cele legate de culoarea instalaÈ›iilor (de exemplu, pentru staÈ›ia de asfalt din TimiÈ™oara, clientul a ales acoperirea cu rășină epidictică de culoare portocalie).

Aditional, BENNINGHOVEN oferă opÈ›iunea, unică în lume, de a putea arde patru tipuri diferite de combustibili. În funcÈ›ie de modelul arzătorului, poate fi utilizat de la petrol la gaz natural sau lichefiat, până la praf de cărbune. Costul combustibilului sau blocajele de livrare nu mai constituie un impediment.

NIVEL RIDICAT DE SIGURANȚĂ, CHIAR ȘI ÎN ZONELE SEISMICE
O serie de observaÈ›ii speciale sunt luate în considerare în momentul proiectării È™i construcÈ›iei unor staÈ›ii de asfalt ce sunt exploatate într-o È›ară cu un nivel ridicat de activitate seismică, iar România este o È›ară cu unul dintre cele mai înalte niveluri de activitatea seismică din Europa. În asemenea zone, nu se pot aplica proiecte standard de staÈ›ii de asfalt, fiind necesare, cu atât mai mult, proiecte specifice
de instalaÈ›ii È™i măsuri de siguranță suplimentare pentru aceste structuri care se încadrează între 20 È™i 50 m înălÈ›ime.


Pentru BENNINGHOVEN, toate acestea nu reprezintă o noutate. Toate cele trei tipuri de staÈ›ii de asfalt aflate în producÈ›ie – ECO, TBA È™i BA – sunt împărÈ›ite încă din faza de proiectare în trei clase de încărcare. Calculele statice interne ale companiei arată apoi clasa de încărcare (cutremur, vânt, categoria terenului) care trebuie respectată. De exemplu, cu cât această valoare este mai mare, cu atât mai mult trebuie folosite armături È™i fundaÈ›ii mai solide. Astfel, BENNINGHOVEN garantează un nivel ridicat de siguranță în utilizare.

În prezent, trei companii româneÈ™ti au investit în staÈ›iile de asfalt «Made în Germany» de la BENNINGHOVEN: SDM TimiÈ™oara SA (staÈ›ie de asfalt mobilă ECO 2000), Îndemânarea Construct SRL din BistriÈ›a (staÈ›ie de asfalt mobilă ECO 2000) È™i Strabenbau Logistic SRL din Blejoi (staÈ›ie de asfalt semi-mobilă TBA 2000).

Machinery

Recent Posts:

Portul Dresda-Friedrichstadt fost reconstruit de mai multe ori de-a lungul istoriei sale de 130 de ani. Astfel, după restaurarea iniÈ›ială a vechilor depozite È™i a infrastructurii, È™antierul era plin de resturi de cărămizi, pietre È™i fundaÈ›ii cu muchii de până la 250 mm lungime. &Icir...


Citeste mai mult

Odată cu dezvoltarea modelului LTR 1150, Liebherr a răspuns cerinÈ›elor operatorilor de macarale pe È™enile cu braÈ› telescopic care se confruntă cu sarcini de ridicare care depășesc limitele modelului LTR 1100, dar pentru care modelul LTR 1220 este mult prea mare. În ceea ce priveÈ™te ca...


Citeste mai mult

La mijlocul lunii octombrie, în cadrul unui eveniment de presă electrizant organizat la Centrul JCB pentru Vizitatorii VIP din localitatea Rocester, comitatul Staffordshire, Anglia,  în faÈ›a a circa 50 de jurnaliÈ™ti de specialitate de la mai multe reviste europene, printre care È...


Citeste mai mult

Faresin Industries este un renumit producător italian de stivuitoare telescopice, cu 51 de ani de experiență în industrie È™i filiale în Germania, FranÈ›a È™i Polonia. Utilajele fabricate în Italia sunt destinate sectoarelor de construcÈ›ii, militar, închiriere È™i altor d...


Citeste mai mult