Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

TRUSTON - made in Romania

TRUSTON - made in Romania

ATP Trucks Automobile, noul producător de autovehicule de transport rutier în România, a lansat la finalul lunii august primul său produs: TRUSTON, echipat în varianta de basculantă şi betonieră.

Primele 10 autospeciale, adica primul lot de lansare al noului produs, au ieşit în testare liberă, la clienţi. După primele două săptămâni din septembrie, 9 din cele 10 unităţi sunt astfel şi contractate. În teren, la muncă, în pantă mai mare sau mai mică, în vârf de munte sau coborându-l, s-au comportat excelent. Dacă primul impact e acela al designului foarte reuşit, camioanele au convis prin ceea ce pot sa facă. Simplitatea conceputului lor le face foarte accesibile. Iar de confortul oferit de cabina TRUSTON e convins fiecare din şoferii care au condus deja basculantele sau betoniera.

"TRUSTON: îl definim ca un produs în care să te încrezi pentru afacerea ta. Puternic, robust, fiabil, simplu de manevrat, se transpune ca răspuns la nevoia de dezvoltare continuă a ATP Group. Prin ATP Trucks Automobile, ATP Group ajunge la un nivel superior. Avem produsul finit propriu bazându-ne pe o experienţă integrată raportată la piaţa de automotive, reţeaua de service-uri autorizate şi cea de distribuţie auto." -  Mircea Cirț, CEO & President ATP Group

"Am discutat cu echipa care se ocupă de evaluarea camionului aflat în teste la noi. Părerile sunt împărţite: o parte sunt mulţumiţi iar ceilalţi sunt foarte mulţumiţi” declara unul din clienţi. “Încărcată maxim, basculanta urcă pantele şi nu simte nimic” era o observaţie, la cald, în plin şantier. Chiar aşa: TRUSTON e rezolvarea simplă a oricărei provocări. Al doilea lot de 10 unităţi ce va intra pe linia de asamblare de la Baia Mare se constituie deja din comenzi pe client.

Motoarele TRUSTON sunt Power by Weichai. TRUSTON vine cu un motor puternic de 430 CP, 316 kW, cuplu maxim 2060 Nm (1000 -1400). Cutia de vit eze este ATP Truck - Fast, manuală, cu 16 trepte. Sistemul de suspensie prevede arcurile cu 11 foi pe faţă şi 13 foi pe spate. Din punct de vedere constructiv, saşiul este unul foarte rezistent fiind susţinut
de două profile în C puse unul într -altul: unul de 7 mm şi unul de 8 mm. Bena basculantei TRUSTON este confecţionată din tablă Hardox de 8 mm a c arei geometrie conferă rezistenţă sporită.

Betoniera TRUSTON are o capacitate standard de 10 mc, angrenată cu componente Eaton, respectiv Bonfiglioli şi este fabricată şi ea din tablă Hardox.

“Un camion simplu. Robust. Prietenos. Este cel mai performant pentru că am participat la stabilirea indicatorilor de performanţă. Am plecat de la ce avem în piaţa şi am crescut” spune dl Mircea Cirţ. Cabina TRUSTON vine cu un confort la standarde înalte, fiind orientată spre nevoile şoferului. Pentru ca şoferul să utilizeze basculanta la întregul său potenţial, e important să se simtă confortabil. În dotarea standard, cabina integrează aşadar patul şi scaunul pneumatic pentru şofer  suspensia pe perne de aer. Designul tabloului de bord este unul modern şi se remarcă prin claritatea şi simplitatea instrumentelor astfel că navigarea pentru executarea sarcinilor de lucru primează. Sistemul de diagnosticare semnalează eventuale defecţiuni astfel încât acestea să poată fi remediate aplicat, direct pe problema indicată. Unitatea de entertainment vine cu touchscreen, ecran color, conectivitate USB, card reader SD, Bluetooth integrat, player video şi comenzi pe volan. TRUSTON intră pe piaţă cu 2 ani garanţie.

Industry

Recent Posts:

În orice proiect de infrastructură, fie că vorbim despre construcția de autostrăzi, fie de întreținerea drumurilor deja existente, performanța echipamentelor și utilajelor folosite contribuie semnificativ la succesul proiectului. Producătorul german Meiller propune o gamă extrem...


Citeste mai mult

Cefin Trucks a reuşit să închege şi să păstreze o echipă de oameni competenţi, săritori şi capabili cu care stăm de vorbă cu plăcere de fiecare dată când avem ocazia. Îmi amintesc că fix ultimul eveniment la care am participat înainte de a fi declarată pandemie...


Citeste mai mult

În prima parte a lunii iunie am plecat la Piteşti, în primul nostru job-report de după perioada de urgență, încă aflați în perioada de alertă. Am putut părăsi însă Bucureştiul fără declarație deoarece au intrat în vigoare câteva elemente de rel...


Citeste mai mult

Mercedes-Benz Trucks & Buses România a livrat luni, 15 iunie, către Oradea Transport Local, primele șase autobuze Mercedes-Benz Conecto, cărora li se va alătura și un model Mercedes-Benz Citaro Hybrid. Autobuzele au o lungime de 12 metri, podea coborâtă și o capacitate extins...


Citeste mai mult