Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

TRUSTON - made in Romania

TRUSTON - made in Romania

ATP Trucks Automobile, noul producător de autovehicule de transport rutier în România, a lansat la finalul lunii august primul său produs: TRUSTON, echipat în varianta de basculantă şi betonieră.

Primele 10 autospeciale, adica primul lot de lansare al noului produs, au ieşit în testare liberă, la clienţi. După primele două săptămâni din septembrie, 9 din cele 10 unităţi sunt astfel şi contractate. În teren, la muncă, în pantă mai mare sau mai mică, în vârf de munte sau coborându-l, s-au comportat excelent. Dacă primul impact e acela al designului foarte reuşit, camioanele au convis prin ceea ce pot sa facă. Simplitatea conceputului lor le face foarte accesibile. Iar de confortul oferit de cabina TRUSTON e convins fiecare din şoferii care au condus deja basculantele sau betoniera.

"TRUSTON: îl definim ca un produs în care să te încrezi pentru afacerea ta. Puternic, robust, fiabil, simplu de manevrat, se transpune ca răspuns la nevoia de dezvoltare continuă a ATP Group. Prin ATP Trucks Automobile, ATP Group ajunge la un nivel superior. Avem produsul finit propriu bazându-ne pe o experienţă integrată raportată la piaţa de automotive, reţeaua de service-uri autorizate şi cea de distribuţie auto." -  Mircea Cirț, CEO & President ATP Group

"Am discutat cu echipa care se ocupă de evaluarea camionului aflat în teste la noi. Părerile sunt împărţite: o parte sunt mulţumiţi iar ceilalţi sunt foarte mulţumiţi” declara unul din clienţi. “Încărcată maxim, basculanta urcă pantele şi nu simte nimic” era o observaţie, la cald, în plin şantier. Chiar aşa: TRUSTON e rezolvarea simplă a oricărei provocări. Al doilea lot de 10 unităţi ce va intra pe linia de asamblare de la Baia Mare se constituie deja din comenzi pe client.

Motoarele TRUSTON sunt Power by Weichai. TRUSTON vine cu un motor puternic de 430 CP, 316 kW, cuplu maxim 2060 Nm (1000 -1400). Cutia de vit eze este ATP Truck - Fast, manuală, cu 16 trepte. Sistemul de suspensie prevede arcurile cu 11 foi pe faţă şi 13 foi pe spate. Din punct de vedere constructiv, saşiul este unul foarte rezistent fiind susţinut
de două profile în C puse unul într -altul: unul de 7 mm şi unul de 8 mm. Bena basculantei TRUSTON este confecţionată din tablă Hardox de 8 mm a c arei geometrie conferă rezistenţă sporită.

Betoniera TRUSTON are o capacitate standard de 10 mc, angrenată cu componente Eaton, respectiv Bonfiglioli şi este fabricată şi ea din tablă Hardox.

“Un camion simplu. Robust. Prietenos. Este cel mai performant pentru că am participat la stabilirea indicatorilor de performanţă. Am plecat de la ce avem în piaţa şi am crescut” spune dl Mircea Cirţ. Cabina TRUSTON vine cu un confort la standarde înalte, fiind orientată spre nevoile şoferului. Pentru ca şoferul să utilizeze basculanta la întregul său potenţial, e important să se simtă confortabil. În dotarea standard, cabina integrează aşadar patul şi scaunul pneumatic pentru şofer  suspensia pe perne de aer. Designul tabloului de bord este unul modern şi se remarcă prin claritatea şi simplitatea instrumentelor astfel că navigarea pentru executarea sarcinilor de lucru primează. Sistemul de diagnosticare semnalează eventuale defecţiuni astfel încât acestea să poată fi remediate aplicat, direct pe problema indicată. Unitatea de entertainment vine cu touchscreen, ecran color, conectivitate USB, card reader SD, Bluetooth integrat, player video şi comenzi pe volan. TRUSTON intră pe piaţă cu 2 ani garanţie.

Industry

Recent Posts:

Vizita la cursele din seria Superbike de pe circuitul de la Imola a reprezentat și o oportunitate de a discuta cu reprezentanții Prometeon despre evenimentul în sine, precum și despre experiența lor de până acum pe piața anvelopelor pentru vehicule comerciale și despre planurile p...


Citeste mai mult

Actuala criză a energiei a făcut ca valoarea costului de producție în parcurile eoliene, de 245 - 320 lei/MWh, să fie profitabil și fără subvenții pentru energii regenerabile de la Guvern. La ora actuală, prețul orar al energiei vândute pe piața spot este în creștere ac...


Citeste mai mult

La Skanska, una dintre cele mai mari companii de construcții din țările nordice, au început să sosească primele dintre cele patru noi instalații de foraj frontal pe roți de la Epiroc - un model Boomer E20 S și trei modele Boomer XE3. Dispunând de caracteristici funcționale avans...


Citeste mai mult

Epiroc joacă un rol esențial în îmbunătățirea serviciilor de foraj din Cehia. Compania Explosia duce performanța și sustenabilitatea forajului la un alt nivel în carierele din Republica Cehă.Cu câțiva ani în urmă, divizia Fospol a companiei cehe Explosia A.S. ...


Citeste mai mult