Toamna, a debutat la Titan Machinery cu oferte de nerefuzat. Orice client a avut ocazia de a achiziționa un încărcător frontal CASE 821G, un excavator CASE CX210E sau un autogreder CASE 856C, toate noi și la prețuri speciale, cu trei ani garanție și cu finanțare cu 0% dobândă fixă și, în plus, la fiecare produs achiziționat va beneficia ca bonus de un vehicul utilitar UTV CORVUS TERRAIN™.
Încărcătorul frontal CASE 821G
De capacitate medie, face parte din seria G Evolution, renumită pentru productivitatea, fiabilitatea și profitabilitatea sporite. Modelul 821G, cu o sarcină maximă în cupă de 13 620 kg și înălțime de descărcare mai mare, o cupă nouă de 3,4 mc și punți heavy-duty, este un încărcător pe roți perfect pentru utilizarea în toate aplicațiile de infrastructură, reciclare și cariere datorită performanțelor de încărcare ce rivalizează cu cele mai bune încărcătoare frontale din clasa sa de pe piață.
Șasiul ranforsat sporește fiabilitatea și durabilitatea, iar masa operațională de 18 200 kg, ușor mai mare ca la modelul precedent, crește semnificativ sarcina de basculare. Productivitatea a fost îmbunătățită prin creșterea raportului sarcină utilă/masă la gol și prin optimizarea cantității de material pe care încărcătorul îl poate manipula zilnic și care, grație repartiției optime a sarcinii pe axe conferă cea mai echilibrată sarcină statică posibilă în comparație cu concurența. Înălțimea de descărcare crescută oferă mai multă flexibilitate la încărcarea vehiculelor basculante cu părți laterale înalte, a buncărelor etc., menținând în același timp o performanță cinematică excelentă.
Productivitatea a fost îmbunătățită, de asemenea, prin excelenta vizibilitate oferită, dar și prin asigurarea unui confort maxim operatorului, prin ușurința de operare, cât și prin capacitatea de a controla toate funcțiile mașinii. Operatorul are la dispoziție un ecran digital interactiv, ale cărui funcții îi permite să configureze complet utilajul pentru a se adapta la stilul de operare și, de asemenea, trei butoane configurabile pe cotieră, pentru acces direct la cele trei funcții/meniuri utilizate cel mai frecvent. Datorită sistemului integrat standard de măsurare a sarcinii din cupă, 821G înregistrează în mod inteligent toate datele referitoare la activitatea desfășurată. Fișele de lucru pot fi deschise, executate și închise. Această funcție se extinde până la afișarea cantității de încărcătură care trebuie descărcată pentru a atinge sarcina țintă de încărcare a vehiculului de transport.
În plus, sunt disponibile setări de ajustare a controlului electrohidraulic, ce permite ajustarea sensibilității și răspunsului controalelor electrohidraulice pentru o operare precisă și noi moduri de putere, pentru a se adapta utilajul la diverse aplicații și condiții de lucru.
Modelul 821G, este echipat cu un motor FPT N67 supraalimentat, de 6,7 litri, ce dezvoltă o putere nominală de 172 kW la 1 800 rpm și un cuplu maxim de 118,4 daN la 1 300 rpm. Pentru respectarea reglementărilor UE Stage V privind nivelul de noxe motorul este utilizată tehnologia patentată Hi-eSCR2.
Fiabilitatea sporită este garantată de utilizarea celor mai bune componente din clasa sa, cum ar fi punțile de mare rezistență și cel mai eficient sistem de răcire de pe piață, cu designul său unic de tip «cub». Cu intervalele de service extinse datorită sistemului SiteConnect instalat se pot economisi până la 20% din costurile totale de întreținere. Cu costuri mai mici la operațiunile de mentenanță și mai mult timp de funcționare, productivitatea poate fi crescută, iar profitabilitate utilizării modelului 821G sporește!
Excavatorul pe șenile CASE CX210E
Este alegerea optimă pentru antreprenorii de pe șantierele urbane, de infrastructură și de reciclare, care caută un excavator de 20 de tone care promite productivitate ridicată, flexibilitate sporită, putere mai curată, operare mai confortabilă, mai multă siguranță și accesibilitate în exploatare, întreținere ușoară și reducerea costului total de proprietate pe durata de viață a mașinii.
CX210E, cu o masă operațională de până la 21,6 t, este echipat cu un motor FPT NEF6, prietenos cu mediul (UE Stage V) grație implementării inovatoarei tehnologii HI-eSCR2 dezvoltată în cadrul companiei și care utilizează doar un catalizator de oxidare a motorinei și un dispozitiv care nu necesită întreținere, integrat în catalizatorul SCR, pentru a obține o reducere drastică a emisiilor.
sistemul «SCR-on-Filter» nu necesită înlocuire sau curățare mecanică pe toată durata de viață utilă a acestuia, timp în care este garantată și conformitatea cu normele de emisii,
debitul de admisie a aerului este mărit de un turbocompresor cu răcire aer-aer,
injecția multiplă asigură o excelentă performanță de cuplu ridicat, la turații scăzute,
nu este utilizată nicio supapă EGR, astfel încât este aspirat doar aer proaspăt pentru combustie și nu este necesar niciun sistem de răcire suplimentar.
Noile motoare NEF Stage V pot oferi performanțe și mai bune în ceea ce privește reducerea emisiilor, deoarece pot funcționa cu biodiesel B7 și HVO (o soluție mai ecologică și de mai bună calitate decât biodieselul, care oferă performanțe superioare pe vreme rece), precum și cu alți combustibili parafinici, cum ar fi GTL (Gas-to-Liquids), CTL (Coal-to-Liquids) și BTL (Biomass-to-Liquids).
Motorul poate furniza o putere de până la 20,4 kW la 1 800 rpm.
Structura cabinei este ranforsată în conformitate cu cerințele ROPS și FOPS. Cabina presurizată este mai etanșă și mai bine antifonată, cu acces mai bun și spațiu mai mare pentru picioare. Consola de comandă a excavatorului pe șenile este suspendată de scaun ergonomic cu spătar înalt și suspensie pneumatică, iar poziția joystickurilor de control este optimizată, permițând operatorului să își mențină poziția de lucru preferată atunci când ajustează poziția scaunului. CX210E, ca și celelalte excavatoare din seria E, este echipat cu cel mai mare monitor din industrie (10 inch) cu rezoluție înaltă și cinci butoane care pot fi configurate pentru a accesa direct meniurile sau afișările utilizate cel mai frecvent, ceea ce sporește și mai mult eficiența și productivitatea.
CX210E face parte dintr-o generație mai evoluată de excavatoare pe șenile de la CASE, ce a dovedit deja o calitate și o fiabilitate superioare:
- elementele de fixare a conductelor hidraulice de pe braț au fost ranforsate,
- a fost adăugat un nou mecanism de reglare a supapelor de oprire pentru o conectare mai ușoară a conductelor și a supapelor,
- forma și grosimea plăcii de ranforsare internă sporesc durabilitatea brațului,
- au fost modificate toleranțele bolțului cilindrilor hidraulici ai brațului balansier și ai brațului principal, pentru a reduce zgomotul și jocul bucșelor,
- rolele superioare de susținere a șenilelor au fost îmbunătățite pentru a asigura o mai mare durabilitate, iar galeții inferiori au fost repoziționați pentru a reduce vibrațiile, pentru o deplasare mai lină.
Noile moduri de lucru cu poziții independente a accelerației permit o mai mare flexibilitate în operare: modul SP (Super Power), pentru o productivitate maximă, modul P (Power) oferă o creștere bruscă de putere, modul E (Eco) pentru economie maximă de combustibil, modul L (Lifting) este optimizat pentru manipularea obiectelor.
De asemenea, este posibilă echilibrarea fluxurilor hidraulice într-un mod personalizat, în funcție de preferințele de lucru ale operatorului:
retragerea brațului balansier versus ridicarea brațului principal sau,
retragerea brațului balansier versus rotația turelei.
Autogrederul CASE 856C AWD
Este un produs special dezvoltat pentru piața europeană care, cu o masă operațională de 16 650 kg, o distribuție perfectă a greutății și dimensiuni de gabarit optime, un motor puternic de 6,7 litri ce integrează tehnologia Hi-eSCR2 pusă la punct și brevetată de FPT Industrial, o transmisie automată „Ergopower Powershift” cu șase trepte de viteză de mers înainte și trei trepte de mers înapoi de înaltă performanță către toate cele șase roți (tracțiune hidraulică cu EDCV – Electronic Drive Control Volume, la roțile față), caracterizată de o perfectă gestionare a treptelor de viteză, cu funcția Dual Power (funcționarea motorului după două diagrame de putere – 129 kW/142 kW) ce asigură o putere crescută a motorului la deplasarea cu viteză ridicată începând cu treapta a IV-a și cu o lamă centrală cu raze multiple, oferă o productivitate care, la ora actuală, nu poate fi întrecută de modelele concurenței.
Modelul dispune de modul hidrostatic „Creep” de deplasare lentă, care permite operatorului să seteze viteza de înaintare aproape independent de turația motorului. Acest lucru face ca mașina de nivelat să fie potrivită pentru lucrări de compactare, reducând numărul total de utilaje necesare pe șantier, sporind eficiența și reducând costurile pentru client.
Designul lamei centrale de nivelare, creat de CASE, asigură o ajustare rapidă a unghiului de tăiere fără joc și un control maxim al inelului de rotire încapsulat, montat pe role pentru a oferi o frecare redusă și un cuplu de rotație fără șocuri. Acest design al lamei centrale are ca rezultat mai puține puncte de ungere, ceea ce reduce și timpul de întreținere și elimină necesitatea înlocuirii periodice a inserțiilor supuse uzurii - reducând astfel costurile pentru client.
Cadrul de forma A elimină practic stresul lateral în poziționarea decalată a lamei, iar șaua centrală poate fi setată hidraulic în cinci poziții diferite. Operatorul poate roti lama centrală cu peste 90° pe fiecare parte fără nicio interferență mecanică. Profilul cormanei lamei are o rază infinit variabilă care reduce efortul de tracțiune al autogrederului și optimizează rostogolirea solului în operațiunile de finisare.
Autogrederele din clasa C dispun de o cabină ROPS/FOPS montată în spate, cu profil redus, cu scaun încălzit și cu suspensie pneumatică, care oferă, pentru această clasă de autogredere, cel mai bun nivel de confort și de vizibilitate pentru operator, menținând în același timp înălțimea totală a mașinii la un nivel suficient de scăzut pentru a evita problemele legate de transport. Geamurile largi, fumurii, oferă o vizibilitate excelentă în jurul utilajelor și o perspectivă completă asupra lamei centrale de nivelare și a lamei de buldozer, pentru operatorul așezat. În plus, operatorul este conștient în orice moment de unghiul de articulare.
O cameră video cu vedere spre spate oferă o siguranță sporită la mersul înapoi, reducând necesitatea ca operatorul să se întoarcă continuu în timpul lucrului.
Joystickurile electrohidraulice sunt încorporate în cotierele reglabile situate de fiecare parte a scaunului operatorului. Fiecare joystick este echipat cu mai multe comutatoare rotative și butoane, pentru a controla funcțiile hidraulice de lucru și cele de direcție. Joystickul de comandă electrohidraulic oferă operatorului un nou nivel de control, îmbunătățit, al lamei centrale de nivelare. Consola laterală reproiectată conține acum comutatoare suplimentare care permit reglaje ale sistemului în funcție de solicitările operatorului.
Noul sistem de direcție combinat permite operatorului să conducă utilajul cu ajutorul joystickului din partea stângă. Toate comenzile de direcție, inclusiv rotirea roților din față, deplasarea articulației cadrului și setarea înclinării roților sunt disponibile prin intermediul joystickului sau volanului. De asemenea, noua funcție RTC permite operatorului să readucă toate comenzile de direcție înapoi la poziția centrată, prin simpla apăsare a butonului dedicat. Acest lucru permite operatorului să controleze utilajul fără a fi nevoit să își ia mâinile de pe joystick, ceea ce reduce efortul și crește productivitatea.
Vehiculul utilitar UTV CORVUS TERRAIN DX4 CAB CLIMA
Acordat ca bonus la achiziționarea oricărui produs din oferte, este un vehicul ușor fabricat în Spania, cu un design unic, care este special adaptat traseelor off-road. UTV-ul este acționat de un motor diesel Yanmar, cu trei cilindri și 993 cmc, ce dezvoltă o putere nominală de 18 kW (24,5 CP) și dispune de o transmisie CVT, ce acționează asupra axei față și spate, axa față putând fi decuplată prin apăsarea unui buton, iar diferențialul spate blocabil. Suspensie independentă, arcuri elicoidale și amortizoare cu gaz, înălțime reglabilă. Frâne cu discuri pe toate roțile. Servodirecție electrică.
Este o mașină compactă, având dimensiunile 3414 x 1656 x 1973 mm (L x l x h) și o gardă la sol de 309 mm. Capacitatea de tractare este de 907 kg, iar în bena robustă se poate transporta o sarcină utilă de până la 450 kg.
Șoferul și încă o persoană pot fi transportate în cabina spațioasă și comodă, complet echipată pentru circulația pe drumurile publice și care dispune de trei compartimente de depozitare cu o capacitate de 67 l (până la 30 kg). Pentru confort, cabina este prevăzută cu sistem de încălzire și climatizare.