Toamna, a debutat la Titan Machinery cu oferte de nerefuzat. Orice client a avut ocazia de a achiziÈ›iona un încărcător frontal CASE 821G, un excavator CASE CX210E sau un autogreder CASE 856C, toate noi È™i la preÈ›uri speciale, cu trei ani garanÈ›ie È™i cu finanÈ›are cu 0% dobândă fixă È™i, în plus, la fiecare produs achiziÈ›ionat va beneficia ca bonus de un vehicul utilitar UTV CORVUS TERRAIN™.
Încărcătorul frontal CASE 821G
De capacitate medie, face parte din seria G Evolution, renumită pentru productivitatea, fiabilitatea È™i profitabilitatea sporite. Modelul 821G, cu o sarcină maximă în cupă de 13 620 kg È™i înălÈ›ime de descărcare mai mare, o cupă nouă de 3,4 mc È™i punÈ›i heavy-duty, este un încărcător pe roÈ›i perfect pentru utilizarea în toate aplicaÈ›iile de infrastructură, reciclare È™i cariere datorită performanÈ›elor de încărcare ce rivalizează cu cele mai bune încărcătoare frontale din clasa sa de pe piață.
Șasiul ranforsat sporeÈ™te fiabilitatea È™i durabilitatea, iar masa operaÈ›ională de 18 200 kg, uÈ™or mai mare ca la modelul precedent, creÈ™te semnificativ sarcina de basculare. Productivitatea a fost îmbunătățită prin creÈ™terea raportului sarcină utilă/masă la gol È™i prin optimizarea cantității de material pe care încărcătorul îl poate manipula zilnic È™i care, graÈ›ie repartiÈ›iei optime a sarcinii pe axe conferă cea mai echilibrată sarcină statică posibilă în comparaÈ›ie cu concurenÈ›a. ÎnălÈ›imea de descărcare crescută oferă mai multă flexibilitate la încărcarea vehiculelor basculante cu părÈ›i laterale înalte, a buncărelor etc., menÈ›inând în acelaÈ™i timp o performanță cinematică excelentă.
Productivitatea a fost îmbunătățită, de asemenea, prin excelenta vizibilitate oferită, dar È™i prin asigurarea unui confort maxim operatorului, prin uÈ™urinÈ›a de operare, cât È™i prin capacitatea de a controla toate funcÈ›iile maÈ™inii. Operatorul are la dispoziÈ›ie un ecran digital interactiv, ale cărui funcÈ›ii îi permite să configureze complet utilajul pentru a se adapta la stilul de operare È™i, de asemenea, trei butoane configurabile pe cotieră, pentru acces direct la cele trei funcÈ›ii/meniuri utilizate cel mai frecvent. Datorită sistemului integrat standard de măsurare a sarcinii din cupă, 821G înregistrează în mod inteligent toate datele referitoare la activitatea desfășurată. FiÈ™ele de lucru pot fi deschise, executate È™i închise. Această funcÈ›ie se extinde până la afiÈ™area cantității de încărcătură care trebuie descărcată pentru a atinge sarcina È›intă de încărcare a vehiculului de transport.
În plus, sunt disponibile setări de ajustare a controlului electrohidraulic, ce permite ajustarea sensibilității È™i răspunsului controalelor electrohidraulice pentru o operare precisă È™i noi moduri de putere, pentru a se adapta utilajul la diverse aplicaÈ›ii È™i condiÈ›ii de lucru.
Modelul 821G, este echipat cu un motor FPT N67 supraalimentat, de 6,7 litri, ce dezvoltă o putere nominală de 172 kW la 1 800 rpm și un cuplu maxim de 118,4 daN la 1 300 rpm. Pentru respectarea reglementărilor UE Stage V privind nivelul de noxe motorul este utilizată tehnologia patentată Hi-eSCR2.
Fiabilitatea sporită este garantată de utilizarea celor mai bune componente din clasa sa, cum ar fi punÈ›ile de mare rezistență È™i cel mai eficient sistem de răcire de pe piață, cu designul său unic de tip «cub». Cu intervalele de service extinse datorită sistemului SiteConnect instalat se pot economisi până la 20% din costurile totale de întreÈ›inere. Cu costuri mai mici la operaÈ›iunile de mentenanță È™i mai mult timp de funcÈ›ionare, productivitatea poate fi crescută, iar profitabilitate utilizării modelului 821G sporeÈ™te!
Excavatorul pe șenile CASE CX210E
Este alegerea optimă pentru antreprenorii de pe È™antierele urbane, de infrastructură È™i de reciclare, care caută un excavator de 20 de tone care promite productivitate ridicată, flexibilitate sporită, putere mai curată, operare mai confortabilă, mai multă siguranță È™i accesibilitate în exploatare, întreÈ›inere uÈ™oară È™i reducerea costului total de proprietate pe durata de viață a maÈ™inii.
CX210E, cu o masă operaÈ›ională de până la 21,6 t, este echipat cu un motor FPT NEF6, prietenos cu mediul (UE Stage V) graÈ›ie implementării inovatoarei tehnologii HI-eSCR2 dezvoltată în cadrul companiei È™i care utilizează doar un catalizator de oxidare a motorinei È™i un dispozitiv care nu necesită întreÈ›inere, integrat în catalizatorul SCR, pentru a obÈ›ine o reducere drastică a emisiilor.
sistemul «SCR-on-Filter» nu necesită înlocuire sau curățare mecanică pe toată durata de viață utilă a acestuia, timp în care este garantată È™i conformitatea cu normele de emisii,
debitul de admisie a aerului este mărit de un turbocompresor cu răcire aer-aer,
injecția multiplă asigură o excelentă performanță de cuplu ridicat, la turații scăzute,
nu este utilizată nicio supapă EGR, astfel încât este aspirat doar aer proaspăt pentru combustie È™i nu este necesar niciun sistem de răcire suplimentar.
Noile motoare NEF Stage V pot oferi performanÈ›e È™i mai bune în ceea ce priveÈ™te reducerea emisiilor, deoarece pot funcÈ›iona cu biodiesel B7 È™i HVO (o soluÈ›ie mai ecologică È™i de mai bună calitate decât biodieselul, care oferă performanÈ›e superioare pe vreme rece), precum È™i cu alÈ›i combustibili parafinici, cum ar fi GTL (Gas-to-Liquids), CTL (Coal-to-Liquids) È™i BTL (Biomass-to-Liquids).
Motorul poate furniza o putere de până la 20,4 kW la 1 800 rpm.
Structura cabinei este ranforsată în conformitate cu cerinÈ›ele ROPS È™i FOPS. Cabina presurizată este mai etanșă È™i mai bine antifonată, cu acces mai bun È™i spaÈ›iu mai mare pentru picioare. Consola de comandă a excavatorului pe È™enile este suspendată de scaun ergonomic cu spătar înalt È™i suspensie pneumatică, iar poziÈ›ia joystickurilor de control este optimizată, permiÈ›ând operatorului să îÈ™i menÈ›ină poziÈ›ia de lucru preferată atunci când ajustează poziÈ›ia scaunului. CX210E, ca È™i celelalte excavatoare din seria E, este echipat cu cel mai mare monitor din industrie (10 inch) cu rezoluÈ›ie înaltă È™i cinci butoane care pot fi configurate pentru a accesa direct meniurile sau afișările utilizate cel mai frecvent, ceea ce sporeÈ™te È™i mai mult eficienÈ›a È™i productivitatea.
CX210E face parte dintr-o generație mai evoluată de excavatoare pe șenile de la CASE, ce a dovedit deja o calitate și o fiabilitate superioare:
- elementele de fixare a conductelor hidraulice de pe braÈ› au fost ranforsate,
- a fost adăugat un nou mecanism de reglare a supapelor de oprire pentru o conectare mai ușoară a conductelor și a supapelor,
- forma și grosimea plăcii de ranforsare internă sporesc durabilitatea brațului,
- au fost modificate toleranțele bolțului cilindrilor hidraulici ai brațului balansier și ai brațului principal, pentru a reduce zgomotul și jocul bucșelor,
- rolele superioare de susÈ›inere a È™enilelor au fost îmbunătățite pentru a asigura o mai mare durabilitate, iar galeÈ›ii inferiori au fost repoziÈ›ionaÈ›i pentru a reduce vibraÈ›iile, pentru o deplasare mai lină.
Noile moduri de lucru cu poziÈ›ii independente a acceleraÈ›iei permit o mai mare flexibilitate în operare: modul SP (Super Power), pentru o productivitate maximă, modul P (Power) oferă o creÈ™tere bruscă de putere, modul E (Eco) pentru economie maximă de combustibil, modul L (Lifting) este optimizat pentru manipularea obiectelor.
De asemenea, este posibilă echilibrarea fluxurilor hidraulice într-un mod personalizat, în funcÈ›ie de preferinÈ›ele de lucru ale operatorului:
retragerea brațului balansier versus ridicarea brațului principal sau,
retragerea brațului balansier versus rotația turelei.
Autogrederul CASE 856C AWD
Este un produs special dezvoltat pentru piaÈ›a europeană care, cu o masă operaÈ›ională de 16 650 kg, o distribuÈ›ie perfectă a greutății È™i dimensiuni de gabarit optime, un motor puternic de 6,7 litri ce integrează tehnologia Hi-eSCR2 pusă la punct È™i brevetată de FPT Industrial, o transmisie automată „Ergopower Powershift” cu È™ase trepte de viteză de mers înainte È™i trei trepte de mers înapoi de înaltă performanță către toate cele È™ase roÈ›i (tracÈ›iune hidraulică cu EDCV – Electronic Drive Control Volume, la roÈ›ile față), caracterizată de o perfectă gestionare a treptelor de viteză, cu funcÈ›ia Dual Power (funcÈ›ionarea motorului după două diagrame de putere – 129 kW/142 kW) ce asigură o putere crescută a motorului la deplasarea cu viteză ridicată începând cu treapta a IV-a È™i cu o lamă centrală cu raze multiple, oferă o productivitate care, la ora actuală, nu poate fi întrecută de modelele concurenÈ›ei.
Modelul dispune de modul hidrostatic „Creep” de deplasare lentă, care permite operatorului să seteze viteza de înaintare aproape independent de turaÈ›ia motorului. Acest lucru face ca maÈ™ina de nivelat să fie potrivită pentru lucrări de compactare, reducând numărul total de utilaje necesare pe È™antier, sporind eficienÈ›a È™i reducând costurile pentru client.
Designul lamei centrale de nivelare, creat de CASE, asigură o ajustare rapidă a unghiului de tăiere fără joc È™i un control maxim al inelului de rotire încapsulat, montat pe role pentru a oferi o frecare redusă È™i un cuplu de rotaÈ›ie fără È™ocuri. Acest design al lamei centrale are ca rezultat mai puÈ›ine puncte de ungere, ceea ce reduce È™i timpul de întreÈ›inere È™i elimină necesitatea înlocuirii periodice a inserÈ›iilor supuse uzurii - reducând astfel costurile pentru client.
Cadrul de forma A elimină practic stresul lateral în poziÈ›ionarea decalată a lamei, iar È™aua centrală poate fi setată hidraulic în cinci poziÈ›ii diferite. Operatorul poate roti lama centrală cu peste 90° pe fiecare parte fără nicio interferență mecanică. Profilul cormanei lamei are o rază infinit variabilă care reduce efortul de tracÈ›iune al autogrederului È™i optimizează rostogolirea solului în operaÈ›iunile de finisare.
Autogrederele din clasa C dispun de o cabină ROPS/FOPS montată în spate, cu profil redus, cu scaun încălzit È™i cu suspensie pneumatică, care oferă, pentru această clasă de autogredere, cel mai bun nivel de confort È™i de vizibilitate pentru operator, menÈ›inând în acelaÈ™i timp înălÈ›imea totală a maÈ™inii la un nivel suficient de scăzut pentru a evita problemele legate de transport. Geamurile largi, fumurii, oferă o vizibilitate excelentă în jurul utilajelor È™i o perspectivă completă asupra lamei centrale de nivelare È™i a lamei de buldozer, pentru operatorul aÈ™ezat. În plus, operatorul este conÈ™tient în orice moment de unghiul de articulare.
O cameră video cu vedere spre spate oferă o siguranță sporită la mersul înapoi, reducând necesitatea ca operatorul să se întoarcă continuu în timpul lucrului.
Joystickurile electrohidraulice sunt încorporate în cotierele reglabile situate de fiecare parte a scaunului operatorului. Fiecare joystick este echipat cu mai multe comutatoare rotative È™i butoane, pentru a controla funcÈ›iile hidraulice de lucru È™i cele de direcÈ›ie. Joystickul de comandă electrohidraulic oferă operatorului un nou nivel de control, îmbunătățit, al lamei centrale de nivelare. Consola laterală reproiectată conÈ›ine acum comutatoare suplimentare care permit reglaje ale sistemului în funcÈ›ie de solicitările operatorului.
Noul sistem de direcÈ›ie combinat permite operatorului să conducă utilajul cu ajutorul joystickului din partea stângă. Toate comenzile de direcÈ›ie, inclusiv rotirea roÈ›ilor din față, deplasarea articulaÈ›iei cadrului È™i setarea înclinării roÈ›ilor sunt disponibile prin intermediul joystickului sau volanului. De asemenea, noua funcÈ›ie RTC permite operatorului să readucă toate comenzile de direcÈ›ie înapoi la poziÈ›ia centrată, prin simpla apăsare a butonului dedicat. Acest lucru permite operatorului să controleze utilajul fără a fi nevoit să îÈ™i ia mâinile de pe joystick, ceea ce reduce efortul È™i creÈ™te productivitatea.
Vehiculul utilitar UTV CORVUS TERRAIN DX4 CAB CLIMA
Acordat ca bonus la achiziÈ›ionarea oricărui produs din oferte, este un vehicul uÈ™or fabricat în Spania, cu un design unic, care este special adaptat traseelor off-road. UTV-ul este acÈ›ionat de un motor diesel Yanmar, cu trei cilindri È™i 993 cmc, ce dezvoltă o putere nominală de 18 kW (24,5 CP) È™i dispune de o transmisie CVT, ce acÈ›ionează asupra axei față È™i spate, axa față putând fi decuplată prin apăsarea unui buton, iar diferenÈ›ialul spate blocabil. Suspensie independentă, arcuri elicoidale È™i amortizoare cu gaz, înălÈ›ime reglabilă. Frâne cu discuri pe toate roÈ›ile. ServodirecÈ›ie electrică.
Este o maÈ™ină compactă, având dimensiunile 3414 x 1656 x 1973 mm (L x l x h) È™i o gardă la sol de 309 mm. Capacitatea de tractare este de 907 kg, iar în bena robustă se poate transporta o sarcină utilă de până la 450 kg.
Șoferul È™i încă o persoană pot fi transportate în cabina spaÈ›ioasă È™i comodă, complet echipată pentru circulaÈ›ia pe drumurile publice È™i care dispune de trei compartimente de depozitare cu o capacitate de 67 l (până la 30 kg). Pentru confort, cabina este prevăzută cu sistem de încălzire È™i climatizare.