Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

VOLVO TRUCKS ȘI VOLVO CONSTRUCTION EQUIPMENT AU LIVRAT ÎMPREUNĂ ÎN FRANŢA PRIMELE LOR MAȘINI COMPLET ELECTRICE PENTRU CONSTRUCŢII

VOLVO TRUCKS ȘI VOLVO CONSTRUCTION EQUIPMENT AU LIVRAT ÎMPREUNĂ ÎN FRANŢA PRIMELE LOR MAȘINI COMPLET ELECTRICE PENTRU CONSTRUCŢII

Punerea în comun a cunoÈ™tinÈ›elor È™i a resurselor tehnice de la Volvo Trucks È™i Volvo Construction Equipment (Volvo CE) a asigurat lansarea unor noi generaÈ›ii de maÈ™ini pentru construcÈ›ii, fără emisii de gaze de eÈ™apament, iar principalul antreprenor francez de construcÈ›ii civile, Eiffage S.A., a devenit prima companie din FranÈ›a beneficiară a unor maÈ™ini Volvo pentru construcÈ›ii, complet electrice.

Pe 17 decembrie 2020 a avut loc prima livrare în FranÈ›a a unui camion Volvo FE Electric, echipat cu o macara electrică È™i a unui excavator compact Volvo ECR25 Electric. Beneficiarul acestei importante livrări a fost grupul Eiffage S.A., filiala Eiffage Génie Civil, client istoric al grupului Volvo de mai multe decenii. MaÈ™inile achiziÈ›ionate susÈ›in strategia Eiffage pentru o dezvoltare durabilă, biodiversitate È™i tranziÈ›ie ecologică. Ele urmează a fi utilizate în cadrul ambiÈ›iosului proiect de transport urban cu metroul automatizat - Grand Paris Express, care va adăuga metroului din capitala FranÈ›ei, 200 de kilometri de linie nouă È™i 68 de staÈ›ii noi È™i va deservi în cele din urmă două milioane de pasageri pe zi.

Livrarea primelor produse electrice Volvo Trucks È™i Volvo CE a fost marcată de o mică ceremonie la Paris, transmisă în mediul online. La ceremonie au participat Benoit de Ruffay, CEO al Grupului Eiffage È™i persoane reprezentative ale echipelor de bază Volvo Trucks France È™i Volvo CE France, iar din cauza restricÈ›iilor de călătorie COVID-19, CEO-ul Volvo Group, Martin Lundsted, preÈ™edintele Volvo CE, Melker Jernberg È™i preÈ™edintele Volvo Trucks, Roger Alm, au participat doar on-line.

Livrările de astăzi, ale unui camion electric È™i a unei maÈ™ină de construcÈ›ii, complet electrică, reprezintă începutul unei revoluÈ›ii în soluÈ›iile de transport È™i infrastructură”, subscrie Melker Jernberg, preÈ™edintele Volvo CE. „Cu siguranță, maÈ™inile electrice nu vor rămâne o zonă de producÈ›ie de nișă. Pe parcursul următorilor ani È™i a următoarelor decenii, acestea vor deveni sursa dominantă de putere generată cu emisii reduse sau zero. În plus, atunci când această putere este obÈ›inută din energie curată, potenÈ›ialul maÈ™inilor electrice de a sprijini obiectivele referitoare la schimbările climatice, de a îmbunătăți calitatea aerului È™i de a ajuta la construirea lumii în care vrem cu toÈ›ii să trăim, nu poate fi subestimat. Sunt foarte mulÈ›umit că începem această călătorie cu prieteni precum Eiffage.”

”Până în 2030, ne dorim ca peste o treime din maÈ™inile pe care le vinde Grupul Volvo să fie electrice. Nu putem să facem acest lucru singuri, dar ne dorim să-l facem împreună cu clienÈ›ii noÈ™tri, parteneri precum Eiffage È™i societatea în ansamblu. Astăzi ne situăm într-un punct de referință important al acestei călătorii destinate a modela viitorul transporturilor È™i a infrastructurii.” - MARTIN LUNDSTED, CEO-UL VOLVO GROUP

”Sprijinul oferit de clienÈ›ii deschiÈ™i la progres, precum Eiffage, este important pentru dezvoltarea viitoare a soluÈ›iilor de transport durabil. MenÈ›inerea unui dialog strâns cu clienÈ›ii înseamnă că învățăm cu toÈ›ii mai repede È™i împreună putem accelera tranziÈ›ia necesară spre un viitor fără combustibili fosili.” - ROGER ALM, PREȘEDINTELE VOLVO TRUCKS

Această primă livrare în FranÈ›a, de maÈ™ini electrice pentru construcÈ›ii, reprezintă, atât pentru Volvo trucks, cât È™i pentru Volvo CE, un pas important È™i real pe calea către zero emisii. Datorită nivelului redus de zgomot È™i vibraÈ›ii, precum È™i a absenÈ›ei gazelor de eÈ™apament, camioanele È™i maÈ™inile electrice pentru construcÈ›ii sunt potrivite pentru a îndeplini reglementările stricte privind mediul ambiant în zonele urbane, în spaÈ›ii închise sau pentru lucrări specifice. Astfel, prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră din activitățile din construcÈ›ii, se întrevăd noi oportunități pentru dezvoltarea urbană È™i infrastructurii de transport.



CAMION PENTRU CONSTRUCÈšII, VOLVO FE ELECTRIC
Camionul Volvo FE Electric, livrat către compania Eiffage, este un produs al uzinei Volvo cu sediul în localitatea Blainville-sur- Orne, din FranÈ›a. Camionul este deja utilizat pentru a livra È™i colecta echipamentele È™i piesele de schimb pentru lucrările de demolare ce se efectuează tronsonul 1 – linia 16 È™i tronsonul 2B – linia 15 a proiectului Grand Paris Express. Volvo FE Electric este primul camion pentru È™antier, 100% electric, care a fost pus în funcÈ›iune în FranÈ›a. Acest vehicul, cu È™asiu 6x2 TAG de 27 t, este echipat cu 2 motoare electrice (2x200 kW / 2x425 Nm), 4 baterii de tracÈ›iune Li-Ion (capacitate totală 200 kWh) È™i o cabină CONFORT. Sunt disponibile două sisteme de încărcare: rapidă (1,5 ore) È™i lentă (8 ore). Caroseria sa este formată dintr-o benă-platformă cu podea din lemn dur È™i obloane laterale din aluminiu È™i o macara electrică Palfinger PK1250 SH, amplasată în consola spate. Instalarea caroseriei a necesitat 8 săptămâni de lucru în atelierele Curioz-Palfinger France, din Albysur- Chéran, FranÈ›a. Camionul se va deplasa aproximativ 150 km pe zi, între baza sa din Santeny È™i diferitele È™antiere ale proiectului Grand Paris Express, fără emisii de CO2.

„Împărtășim cu Eiffage dorinÈ›a de a implementa rapid soluÈ›ii pentru reducerea emisiilor de CO2. Acest vehicul reprezintă o nouă etapă în parteneriatul nostru, iar aceasta nu este ultim. Împreună vom continua să adaptăm soluÈ›iile tehnice Volvo la cerinÈ›ele Eiffage”, declara Laurent d'Arnal, director de vânzări Volvo Trucks France.

EXCAVATOR COMPACT, VOLVO ECR25 ELECTRIC
Excavatorul compact Volvo ECR25 Electric va fi utilizat de compania Eiffage în sprijinul activităților de demolare È™i dezmembrare È™i, pentru că lucrările se desfășoară în zone urbane, de asemenea, cu emisii zero de CO2 È™i cu niveluri mult mai scăzute de zgomot È™i vibraÈ›ii, comparativ cu excavatoarele tradiÈ›ionale, echipate cu motoare diesel. Excavatorul compact de numai 2,5 tone, are aceleaÈ™i performanÈ›e È™i asigură acelaÈ™i confort È™i siguranță ca È™i omologul său echipat cu motor diesel: turelă cu rază scurtă de giraÈ›ie, cabină Volvo încălzită È™i braÈ› balansier lung de 1,35 m. Acumulatorul său oferă până la patru ore de lucru, în funcÈ›ie de aplicaÈ›ie, iar pentru încărcarea lui sunt disponibile mai multe soluÈ›ii de încărcare: încărcare lentă în 6 ore, cu încărcător intern, alimentare 220 V / 16 A sau încărcare rapidă între 1 – 2 ore, cu încărcătoare externe, alimentare 380 v/32 A. Volvo ECR25 Electric a fost dezvoltat È™i construit la uzina Volvo CE, cu sediul în localitatea Belley, din FranÈ›a. Excavatorul este primul model din gama excavatoarelor electrice compacte de la 1,5 la 3 tone, anunÈ›at de Volvo CE în ianuarie 2019.

„Acesta este un prim pas pentru Volvo CE France, care prefigurează angajamentul luat de grupul no stru de a construi lumea de mâine în mod dif erit, o lume mai curată, mai liniÈ™tită È™i mai conectată È™i care a reuÈ™it să răspundă strategiei cu emisii reduse de carbon al grupului Eiffage”, a declarat David Barth, director de vânzări È™i marketing la Volvo CE France.

Industry

Recent Posts:

Cea de-a 10-a ediÈ›ie a evenimentului ROBUILD a fost martorul unei participări de excepÈ›ie din partea Wirtgen România, unul dintre liderii industriei echipamentelor pentru construcÈ›ii. În cadrul acestui eveniment prestigios, dedicat atât mediului academic, cât È™i profesio...


Citeste mai mult

La început de an 2025 mateco România, lider pe piaÈ›a închirierii de echipamente pentru construcÈ›ii, plănuieÈ™te să îÈ™i extindă echipa cu până la 9% în 2025 È™i să investească în instrumente digitale pentru a creÈ™te eficienÈ›a È™i a susÈ›ine dezvolt...


Citeste mai mult

Specializată în proiectarea, dezvoltarea È™i producÈ›ia de macarale dedicate, HIAROM Invest a realizat un nou utilaj cu graifer după specificaÈ›iile clientului. Noua macara HIAROM HCP-12/64 se adaugă unei game de macarale portuare „custom made” care include HCS 690, HCS 640 È™i ...


Citeste mai mult

În toamna acestui an compania Chrono Flex a inaugurat oficial noul său sediu în România, marcând un moment important în extinderea sa pe piaÈ›a est-europeană. Chrono Flex, recunoscută la nivel internaÈ›ional pentru soluÈ›iile sale inovatoare în domeniul reparaÈ...


Citeste mai mult