Follow us

Aboneaza-te la newsleter

News

Vacanţă românească în pandemie

În ultimii 10-15 ani, de fiecare dată când mergeam la mare în România, plecam de acolo zicându-mi că asta e ultima dată când merg. Ultima dată fusesem în Eforie Nord iar fix sub geamul camerei unde eram cazaţi se desfăşura în fiecare noapte discotecă în aer liber – ne-am întors din vacanţă mult mai nervoşi şi obosiţi decât am plecat. Asta pe lângă faptul că toată ziua pe plajă, oriunde t e duceai, muzica era la maxim, după câteva zile chiar şi când era linişte auzeam basul direct înfipt între cele două emisfere cerebrale. Atunci am zis că gata, no more! Nu voi mai merge nici picată cu ceară pe litoralul românesc!

Însă pandemia a schimbat cumv a datele problemei anul acesta şi am reînceput să reconsider ideea de a mer ge la mare la noi, măc ar să spun c ă am fost cât de cât în vacanţă anul acesta. Plus că un aport de vit amina D este binevenit în lupta cu noul coronavirus.

Am ales tot Eforie Nord, însă de această dată am mers la Hotel Europa, pentru a beneficia şi de terapiile cu nămol de Techirghiol, tot cu scop terapeutic şi profilactic. Trebuie să recunosc că mersul la mare în România la final de septembrie este cu adevărat cea mai interesantă descoperire făcută de mine în ultimii ani! În primul rând din cauză că elimina cel mai deranjant factor: factorul uman. Autostrada Soarelui liberă, hotelul liber, plajă aproape goală, linişte cât cuprinde. Vacanţa a fost o adevărată revelaţie! Oare de ce nu m-am gândit până acum la această variantă?!

Ce am bifat în vacanţa de acest an:
• drumul relaxant şi rapid – în două ore şi jumătate eram deja cazaţi, întoarcerea la fel de rapidă şi relaxantă;
• la micul dejun nu era buluc, cred că am stat într-o zi două ore pe terasă savurând soarele, muzica chill-out în surdină, sunetul valurilor şi un endless caffee latte;
• terapiile cu nămol, cât şi de relaxare, ni le-am putut programa de pe o zi pe alta fără probleme de disponibilitate;
• ne-am făcut plinul de antio xidanţi şi Omega din peş tele proaspăt, savurat pe grill zilnic;
• plajă aproape numai pentru noi, cu vr eme superbă, am înmagazinat vitamina D la discreţie;
• hotelul impecabil din punct de vedere curăţenie şi covid-safe;
• LINIŞTE – a fost o săptămână în care nu am auzit decât valurile mării, atât din cameră, de pe terasă sau de pe plajă;
• preţuri decente – chiar un raport bun calitate/preţ – faţă de ceea ce am tot citit despre sute de euro pe o noapte de cazare în sezon.

Ne-am întors de la mare, pentru prima dată după muuuulţi ani, ca după vacanţă: relaxaţi, odihniţi, mulţumiţi. Ne-am felicitat că am decis să mergem în vacanţă la mare în România după terminarea sezonului şi vom repeta neapărat experienţa! Recomand!

Cele bune,
Cornelia Rotaru

News

Recent Posts:

Divizia de construcții a grupului Maxagro, cunoscută și sub numele de Compania Drumuri și Poduri Banat, a inaugurat cea de-a treia stație de asfalt din portofoliu. Situată lângă Timișoara, în comuna Sânandrei, investiția reprezentată de stația de asfalt face din Drumuri...

Citeste mai mult

În cadrul unui show desfășurat la centrul JCB World Headquarters, din Staffordshire, Regatul Unit (UK), JCB a dezvăluit presei de specialitate noile sale produse lansate în acest an. Noul dumper electric 3TE JCB își extinde oferta de dumpere 100% electrice de șantier cu șas...

Libertatea lansează o nouă provocare pentru toți colecționarii pasionați de automodelism, sub forma unei machete la scara 1/8, pe care fanii celui mai îndrăgit automobil românesc din toate timpurile și-o pot construi singuri.Dacia 1300 reprezintă o bornă importantă a istoriei a...

În fața unui peisaj economic în continuă schimbare, industria carierelor și balastierelor din România se confruntă cu presiuni crescânde asupra eficienței și rentabilității operațiunilor. Pentru a aborda aceste provocări complexe și a-și menține competitivitatea,...