Dacă deţineţi un stivuitor, probabil că ştiţi deja cât de importantă este întreţinerea acestuia, pentru a avea o performanţă ridicată şi pentru a prelungi durata sa de viaţă. Stivuitoarele sunt echipamente robuste, proiectate pentru a lucra în cele mai grele condiţii. Însă, mentenanţa acestora trebuie să fie prioritară pentru a preveni apariţia posibilelor defecţiuni ce pot afecta productivitatea.
Vectra – o companie în continuă dezvoltare
Ţinând cont de cerinţele pieţei şi de evoluţia tehnologică, departamentul Service de la Vectra a investit de-a lungul timpului în dezvoltarea reţelei de tehnicieni şi în instruirea acestora prin traininguri periodice. Astfel, în cadrul firmei activează 18 tehnicieni mobili dotaţi cu autospeciale echipate corespunzător şi 12 tehnicieni în atelierul de reparaţii din Bucureşti. Totodată, Vectra deţine 3 platforme auto pentru transportul echipamentelor de ridicat în regie proprie. Compania oferă promptitudine şi eficientă în soluţionarea cererilor de intervenţii ce vin de la clienţii săi din toată ţara. Pe lângă tehnicienii localizaţi în Bucureşti, Vectra deţine puncte de service în Braşov, Sibiu, Cluj-Napoca, Roman, Timişoara, Craiova. Astfel, cu ajutorul reţelei naţionale de mecanici, poate fi asigurat un timp de intervenţie foarte bun.
Ce soluţii de service oferă?
Ca în orice activitate ce aparţine domeniului tehnic, partea de service este esenţială pentru a asigura bună funcţionare a echipamentelor. Din acest punct de vedere, Vectra Eurolift Service îşi ia toate măsurile pentru a oferi piese de schimb de calitate ridicată, fiabilitate şi remedierea defecţiunilor într-un timp optim. Pe lângă intervenţiile la cerere, aceasta poate asigura mentenanţă periodică (lunară, trimestrială, semestrială) în baza unui abonament ce constă într-o vizită stabilită la un cost fix a unui tehnician Vectra pentru verificarea completă a utilajului(elor).
Echipele de service asigură expertiză tehnică pentru o gamă variată de utilaje, indiferent de marca: motostivuitoare, electrostivuitoare, transpalete electrice şi manuale, VNA-uri, reach truck-uri, etc. Clienţii Vectra Eurolift Service provin din industrii precum Automotive, Logistică, Retail, industria hârtiei, 3PL.
Povestea Vectra Eurolift Service
Înfiinţată în 1994, Vectra Eurolift Service este unul dintre cei mai importanţi jucători pe piata echipamentelor de manipulat mărfuri.
Deşi, iniţial, Vectra Eurolift Service comercializă doar baterii de tracţiune pentru electrostivuitoare, treptat portofoliul de produse s-a diversificat, compania adăugând la obiectul de activitate comercializarea de piese de schimb pentru stivuitoare.
În anul 1999 Vectra a realizat un nou pas în dezvoltarea portofoliului de activităţi, devenind distribuitor naţional pentru stivuitoarele marca Balkancar Record Plovdiv.
Începând cu anul 2000, gama de produse comercializate s-a extins cu echipamente de depozit VENI@Co Sofia, stivuitoare Om Pimespo Carrelli Elevatori Italia, iar din 2010 şi până la sfârşitul anului 2014 Vectra Eurolift Service a fost unic reprezentant în România al mărcii de stivuitoare Nissan Forklift Europe B.V.
Începutul anului 2015 a adus o schimbare majoră în portofoliul companiei, Vectra devenind dealer exclusiv în România al brandului de stivuitoare Yale, unul dintre cei mai mari producători la nivel mondial de stivuitoare.
În prezent, Vectra Eurolift Service are aproape 80 de angajaţi, formarea fiecărui specialist având loc în cadrul companiei. La sfârşitul anului 2019, Vectra deţinea o cotă de piaţă de 6% din piata echipamentelor de manipulat mărfuri din România, an în care a realizat o cifră de afaceri de aproape 14 milioane de euro.
VECTRA EUROLIFT SERVICE