Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

INFRASTRUCTURA COMPANIEI CTE Trailers - STATE OF THE ART

INFRASTRUCTURA COMPANIEI CTE Trailers - STATE OF THE ART

“INVESTIM CONSISTENT ȘI SUSTENANBIL ÎN INFRASTRUCTURA NOASTRĂ ȘI ÎN CALIFICAREA ANGAJAȚILOR PENTRU A FURNIZA PRODUSE ȘI SERVICII DE CEA MAI BUNĂ CALITATE”

CTE Trailers a fost fondat în anul 2003 ca o companie antreprenorială cu doi acționari majoritari. ”Viziunea noastră ca și antreprenori a fost de a nu sta niciodată pe loc și de a investi întotdeauna. Mai ales după ce am trecut de criza din 2008-2010 am înțeles ca puterea unei companii antreprenoriale din domeniul nostru stă în diversificarea portofoliului de produse și servicii pe care le oferim. Astfel din 2010 lucrăm constant la diversificarea paletei de produse și servicii pe care le oferim și acest lucru l-am făcut în mai mulți pași.” a punctat Dana Manns, Managing Partner CTE TRAILERS.

 CTE GROUP – VIZIUNE, MISIUNE, VALORI
În primul rând au fost diversificate activitățile în zona de licitații publice și în zona de produse și servicii de reciclare și salubritate. Acest lucru a dus în 2015 la înființarea unei noi companii, CTE SOLUTION, prin fuziunea cu o altă companie cu care deja exista o colaborare, iar în anul 2017 a fost înființată compania CTE RENT. Astfel avem azi în CTE GROUP trei companii: CTE TRAILERS – companie specializată în vânzarea de semiremorci, suprastructuri și trailere și care asigură și service & distribuție de piese de schimb pentru vehicule comerciale; CTE SOLUTION – companie ce activează în domeniul de construcții, reciclare și salubritate, asigurând și zona de servicii complete aferente acestor produse integrate pe care le oferă; CTE RENT – companie specializată pe servicii de închiriere pe termen scurt, mediu și lung de echipamente specializate (stații de sortare, stații de reciclare, utilaje pentru construcții specializate). ”Suntem convinși că această construcție a CTE GROUP este moneda câștigătoare și că ne ajută această mărime a grupului care în 2019 a încheiat cu o cifră de afaceri de 65 mil euro. Acest grup de firme ne poate oferi puterea de a ne diversifica în continuare și de a oferi servicii din ce în ce mi performante clienților.” a declarat Dana Manns.

 

Mașini&Utilaje: Când ați decis înființarea CTE HUB?
Dana Manns: Această viziune de a crea CTE HUB o avem din 2016, atunci am s tat cu toți asociații la masă și am dezv oltat această viziune de a crea CTE HUB, care îl dorim să fie c el mai mare parc de semiremorci și utilaje specializate din România și să oferim printre cele mai complete servicii de servisare și de mentenanță către clienții noștri. În tot acest context în care am înțeles ca puterea noastră ca dealer independent stă în crearea unei diversități dar și a unui volum de vânzări crescut, astfel am deschis și două companii în afara granițelor, respectiv CTE Solution Ungaria și CTE Trailers Bulgaria astfel încât să fim prezenți regional. Aceste firme funcționează deja de 2 ani de zile și deja putem să spunem că ambele firme sunt profitabile. Viziunea noastră de a deveni un dealer regional este o viziune corectă. Sunt foarte multe sinergii pe care le creăm în așa fel și putem prin aceste două firme din Ungaria și Bulgaria să oferim servicii de trade-in, o flexibilitate crescută în tot ceea ce privește și furnizarea de produse. Putem să avem stocuri și în Ungaria și Bulgaria și să vindem produsele noastre din aceste două țări. Tot ceea ce facem este în direcția oferirii unor servicii cât mai complete către clienți.

Mașini&Utilaje: Ce aduce nou CTE HUB pe piața din România?
Dana Manns: Viziunea noastră este în continuare că ceea ce ne face diferiți este spiritul nostru inovativ și antreprenorial și ne stă în putere să devenim cei mai buni pentru ca suntem perseverenți în ceea ce credem și ceea ce realizăm. În acest context majoritatea banilor câștigați au fost reinvestiți în companii, și s-a cumpărat în Ciorogârla în permanență teren, astfel CTE TRAILERS cu CTE SOLUTION sunt proprietarii a 8 ha de teren, iar în 2018 a început construcța CTE HUB. Atunci am început construcția celui mai mare service de remorci și suprastructuri specializate din România, 2500 m2 de service dedicat semiremorcilor. S-au investit peste 800 000 euro în utilaje specializate de ultimă generație. Am investit 7,5 mil euro de euro, 5,5 mil în CTE Trailers pentru parcarea de 4 ha și în service-ul de 2.500 mp și 2 mil euro în CTE Solution care va avea propria clădire de birouri, hale proprii de service și spațiu de expoziție. Șantierul
funcționează în continuare, sediul CTE Solution va fi gata la finalul lunii iunie. Service-ul are cea mai modernă și lungă vopsitorie din România, în care se poate vopsi un tren rutier de 18 m lungime. Spălătoria este complet automată cu sistem de spălare pentru șasiu și axe și pentru suprastructură. Toată spălătoria corespunde normelor mediului înconjurător și este dotată cu sistem de reciclare a apei, fiind eco-friendly. De asemenea există un stand pentru îndreptat șasiuri fabricat JOSAM, cel mai bun fabricant din Europa ce dispune de ultima generație de tehnologie. Pentru aceasta dezvoltare nu s-a făcut rabat de la niciun fel de investiții, suntem convinși că o infrastructură state of the art poate aduce multă stabilitate în viitor. Pe lângă acest service de semiremorci CTE a investit și într-o parcare de camioane și de echipamente specializate, ce se întinde pe o suprafață de 4 ha.

Viziunea companiei este ca începând cu finalul anului 2020 să poată să ofere clienților săi un HUB, în sensul că aceștia pot să vină în parc și să găsească o ofertă variată de produse noi și second-hand de toate tipurile. Orice client care intră pe poarta CTE GROUP să își găsească produsul pe care și-l dorește. - DANA MANNS, MANAGING PARTNER CTE TRAILERS

Se dorește ca aceasta să devină un centru importanttîn România de semiremorci și de utilaje specializate. Viziunea companiei este ca începând cu finalul anului 2020 să poată să oferi clienților săi un HUB, în sensul că aceștia pot să vină în parc și să găsească o ofertă variată de produse noi și second-hand de toate tipurile. Orice client care intră pe poarta CTE GROUP să poată să își găsească produsul pe care și-l dorește. Pentru asta avem în plan și un program de funcționare atât a service-ului cât și a parcului sâmbăta, astfel clienții și partenerii noștri să poată să își facă și un program de activitate în weekend să vină și cu familia și să se uite la ceea ce avem de oferit. În 2021 dorim să facem și un mic restaurant, să creăm un spațiu de servicii integrate astfel încât CTE HUB să devină un nume printre clienți și parteneri, iar toată lumea care vine la noi să se simtă ca acasă.

Mașini&Utilaje: Noul service va crește capacitatea de carosare a CTE TRAILERS?
Dana Manns: Activitatea de carosare am început-o la finalul anului 2017, și în 2019 am fost lideri de piață pe partea de suprastrucuri basculabile Meiller. Suntem partenerul principal al producătorilor de autoșasiuri: MAN, VOLVO, SCANIA, MERCEDES și ne mândrim cu acest lucru. Toate benele sunt montate și vopsite și finalizate în service-ul nostru. Ca partener acreditat ai celor mai importanți producători de autoșasiuri suntem lideri de piață pe acest segment. Avem rezulate excepționale în acest segment și ne mândrim cu această zonă, pe care în 2020 nu o vom majora din punct de vedere a capacității de producție dar o vom crește prin a lucra pe două schimburi. Bugetul de la începutul anului arăta o dublare a numărului de comenzi pe partea de suprastructuri basculabile Meiller, respectiv de la un număr de 140 de unități cât am produs și vândut anul trecut la un număr de 260-270 de unități în 2020. Service-ul și carosările lucrează la capacitate maximă, avem și autoșasiuri pe stoc, avem ce să carosăm până la jumătatea lunii mai. Ce se va intâmpla după jumătatea lunii mai este greu de previzionat.

Mașini&Utilaje: În condițiile actuale care este rata de ocupare a zonei de parcare?
Dana Manns: Aici am reușit să obținem sinergii foarte bune între necesitatea clienților de a-și parca camioanele și de a găsi loc de parcare, este o problemă în această perioadă pentru că foarte mulți transportatori au parcuri pe care trebuie să și le întoarcă în România și nu au loc de parcare. Noi le oferim acest serviciu de parcare a camioanelor în parcarea noastră nouă de 4 ha, și în ac est timp le oferim și contracte de service și de piese de schimb. Astfel reușim să ii ajutăm în această perioadă dificilă, sunt deja unii clienți care o dată ajunși în parc și-au exprimat interesul de a face trade-in dorind să cumpere semiremorci pe care le-au văzut în stocul nostru.

Mașini&Utilaje: Cum se prezintă vânzările pe zona de construcții?
Dana Manns: Vedem o scădere pe partea de construcții, în principal pentru că toate aceste produse se finanțează, iar în momentul de față băncile și firmele de leasing au întrerupt finanțările deoarece sunt suprasolicitate cu toate cererile de reeșalonare a ratelor de leasing și de credite. Nu putem să facem niciun fel de previziuni în legătură cu ceea ce va fi după mijlocul lunii mai. Până la mijlocul lunii mai toată zona noastră de servicii funcționează la capacitate maximă, avem contracte cu clienți importanți pe zona de service și suntem furnizor principal autorizat pentru Omniasig și Allianz, facem decontări directe. Zona de asigurări este o zona care ne ajută în acest context deoarece oferim prin serviciul de parcare pe care îl oferim clienților, și cu ocazia aceasta ei își pot rezolva problemele pe care le tot amânau din lipsă de capacități, pe asigurări Casco. Zona de service este acoperită până la sfârșitul lunii mai, avem comenzi și reparații pe asigurări.

Mașini&Utilaje: Cum se desfăsoară activitatea de service în această perioadă?
Dana Manns: Ne-am luat toate măsurile de siguranță și am împărțit per sonalul productiv pe echipe separate astfel încât să nu se înt âlnească niciodată și să reducem la maxim riscul de infectare. O situație dificilă es te pe zona de construcții și reciclare, acolo unde reparațiile se fac on site, la locațiile clientului. Deoarece facilitățile de cazare sunt închise în această perioadă gasim cu greu cazare in tara unde suntem prezenti pentru a face service. Am revenit la problema de acum 20 de ani, însă toți mecanicii noștri sunt extraordinari și își continuă activitatea la capacitate maximă.

Mașini&Utilaje: Cum vezi actuala criză prin comparație cu cea din 2008-2009?
Dana Manns: Spre deosebire de 2008-2009 se vede că piața românească s-a maturizat, companiile care au trecut peste acea perioadă sunt mult mai mature, știu să-și evalueze riscurile mult mai bine și se vede că toate lucrează după un buget și o strategie astfel încât încrederea în parteneri și clienți este mai ridicată. Firmele care sunt în piață sunt în proporție de 90% firme care au o altă maturitate și acesta este un semnal foarte pozitiv, de aceea cred că vom trece mai lin peste această situație. Avem parteneri și clienți care ne-au rugat să îi susținem în sensul de a sării pes te o rata de service sau de chirie, dar t otul se întâmplă într-un mod foart profesionist și cu foarte mult respect din partea tuturor. Toată lumea încearcă să găsească soluții astfel încât să trecem împreună peste această perioadă. Este îmbucurător să vedem în această criză în care ne aflăm, că respectul față de parteneri și respectul între companii este mult mai mare față de cum am simțit noi că s-au desfășurat lucrurile în 2008 și 2009.

Mașini&Utilaje: Această perioadă va afecta organizarea internă a companiei?
Dana Manns: În ceea ce privește organizarea noastră internă ținem foarte mult ca întreaga noastră echipă să rămână cât mai unită. Am investit foarte mult în echipele noastre și dorim să ne păstrăm în această formulă. O parte din angajați au fost trecuți pe șomaj tehnic, așteptăm acum să vedem cum va funcționa acest sprijin din partea statului. În prezent echipele de vânzări lucrează remote, avem și colegi care merg la birou însă totul este cu circuit închis. Ne mândrim cu o echipă foarte sudată care în ultimul an a dat un randament foarte bun și nu vrem să renunțăm la nimeni, obiectivul nostru principal este de a menține pt toată lumea în cadrul companiei noastre.

Mașini&Utilaje: Ce soluții veți găsi pentru a vă susține clienții și partenerii?
Dana Manns: Este foarte important să găsim un echilibru și să încercăm să găsim o susținere a clienților în zona de lichidități. Aici ne vom confrunta cu una dintre cele mai mari probleme din următoarele luni și probabil până la finalul anului, iar aici încercăm să ne susținem clienții tradiționali și partenerii pe termen lung prin a acorda termene de plată extinse.

Mașini&Utilaje: Ce măsuri considerați utile să vină din partea instituțiilor statului român, cât și din partea UE, pentru a susține mediul privat din România?
Dana Manns: Din punct de vedere declarativ măsurile care au fost luate în România sunt în regulă. Practic, orice firmă care intră în imposibilitate de plată, acest termen nefiind definit exact, a primit derogare de la plata impozitelor pe salarii și a tv a-ului fără să plătească penalități, dobândă sau alte taxe și fără a i se bloca conturile. Deja această măsură este un mare ajutor de lichiditate, pentru că această lichiditate poate merge către plata furnizorilor. Măsura șomajului tehnic propusă de statul român este o măsură foarte bună de protecție atât pentru angajator cât și pentru angajat și chiar aș fi foarte încântată să văd că într-adevăr lucrurile vor funcționa așa cum se spune. Acest șomaj tehnic este modelul Germaniei aplicat în criza din 2008- 2009 prin care aceasta a reușit să aibă o recesiune economică de doar 5%. De asemenea, ordonanța de urgență pentru amânarea ratelor către bănci este foarte bună. Desigur trebuie să urmărești și condițiile în care te încadrezi la această măsură, și aici mă refer cu precădere la transportatori care dacă trebuie să-și tragă 50% din flotă pe dreapta pentru că fabricile nu mai lucrează și nu au ce să transporte, bineînțeles că ei se vor încadra în acestă amânare de rate.

"Solidaritatea și respectul față de parteneri sunt foarte importante în aceste momente! Asta înseamnă să plătim în continuare toți partenerii și furnizorii, așa cum poți astfel încât roata să se învârtă mai departe!"

CTE Trailers furnizor autorizat NATO CTE TRAILERS este furnizor autorizat NATO pentru trailere agabaritice Faymoville și aș vrea chiar să spun un cuvânt de laudă la adresa Armatei Române care în această perioadă s-a implicat foarte mult în montarea spitalelor temporare. În această criză oamenii dau do vadă de foarte mult spirit de echipă, c eea ce vedem noi în zona noas tră de productivitate în care ne aflăm este că oamenii s-au mobilizat des tul de repede, în termen de 3 săptămâni toate aceste instituții publice, au reușit să se organizeze și că controleze destul de bine această pandemie.

Echipa service & after-sales CTE TRAILERS

Industry

Recent Posts:

Conceput în secolul 17 și cu o istorie de peste 400 de ani, Sumitomo a dezvoltat mai multe sub-companii de succes, printre care și Sumitomo Heavy Industries.Înființată în anul 1888 cu scopul confecționării și reparării utilajelor, Sumitomo Heavy Industries s-a dezvoltat mai...


Citeste mai mult

Volvo Construction Equipment este lider în domeniul sustenabilității și economiei circulare în industria utilajelor pentru construcții, remarcându-se printre ceilalți producători de utilaje prin focusul pe inovație. Despre tendințele generale de digitalizare și electrifica...


Citeste mai mult

Cu peste 4 ani de experiență ca producător în industria auto românească, ATP Trucks redefinește azi mobilitatea printr-o gamă diversificată de produse.Camionul Truston Echipat în variante de basculantă și betonieră, Truston 8x4 cu 430 CP impresionează pe piața rom&acir...


Citeste mai mult

Anul 2023 a fost unul plin de provocări și realizări pentru echipa AIC TRUCKS importator exclusiv al brandului Ford Trucks în România. Ford Trucks s-a menținut în topul alegerilor clienților, în România, atât pe segmentul de vehicule specializate, cât ...


Citeste mai mult