Lucia Salmaso, Director Executiv al BKT Europe: „Această situaÈ›ie este dificilă pentru noi toÈ›i, însă adaptabilitatea este una dintre valorile fundamentale ale companiei noastre. Acesta este motivul pentru care privim spre viitor cu încredere È™i cu un adânc simÅ£ al răspunderii”.
Suntem cu toÈ›ii afectaÈ›i de ceea ce se întâmplă acum È™i prin urmare nu suntem cruÈ›aÈ›i, nici la nivel de companie, de necesitatea de a ne confrunta cu această situaÅ£ie de urgență fără precedent, precum È™i cu nenumăratele complicaÈ›ii ce derivă din ea, situaÅ£ie căreia Grupul trebuie să îi facă faţă în mod unitar, la nivel internaÅ£ional.
Prioritatea indiscutabilă a BKT este de a menÅ£ine siguranÅ£a personalului său, respectând în mod dinamic indicaÅ£iile guvernelor din diferitele ţări în care îÅŸi desfăşoară activitatea ÅŸi reducând riscurile la minimum. Gândurile noastre se îndreaptă în primul rând către oamenii noÅŸtri, întrucât situaÅ£ia este incertă ÅŸi dificilă, iar ceea ce intenÅ£ionăm să facem mai întâi este să ne încurajăm în continuare unii pe alÅ£ii, să rămânem uniÅ£i ÅŸi să înfruntăm împreună ceea ce se întâmplă.
BKT îÅŸi adună gândurile. Grupul nu îÅŸi va pierde capacitatea de reacÈ›ie, iar în prezent îÅŸi reorganizează procesele interne ÅŸi externe în cel mai bun mod cu putinţă, pentru ca activitatea să poată fi reluată cât mai curând posibil. Echipa responsabilă de lanÅ£ul de aprovizionare este în continuare activă, păstrând în permanență legătura cu furnizorii de materii prime, astfel încât să fie posibilă È™i reluarea procesului de producÈ›ie, fără a se irosi nicio secundă.
Sediul central, precum È™i unitățile de producÈ›ie ale BKT din India — unde guvernul a declarat izolarea generală a populaÈ›iei ca mijloc de prevenire a răspândirii virusului È™i pentru a salva viaÈ›a cetățenilor — vor rămâne închise până la sfârÈ™itul zilei de 14 aprilie 2020. Serviciul de asistență pentru clienÈ›i È™i serviciul de asistență acordată de furnizor sunt disponibile în regim smart working, un mod de lucru pe care Grupul l-a pus în practică înainte de a deveni obligatoriu.
Pe de altă parte, BKT Europe — care cuprinde diviziile de logistică, asistență tehnică, marketing, servicii pentru clienÈ›i È™i asistență acordată de furnizor — operează în regim smart working de la sfârÈ™itul lunii februarie, iar activitățile sale obiÈ™nuite rămân neschimbate. Sediul din Seregno (MB) păstrează în continuare legătură cu clienÈ›ii First Equipment Europe È™i gestionează fiecare situaÈ›ie în mod individual, în cel mai rapid mod cu putinţă, aÈ™a cum procedează în mod obiÈ™nuit.
„Trecem printr-o perioadă cu adevărat îngrozitoare ÅŸi sperăm din tot sufletul ca această perioadă să treacă cât mai repede”, a spus în continuare Lucia Salmaso. „Profităm de această perioadă ÅŸi acumulăm energie ÅŸi idei pentru a fi pregătiÅ£i ÅŸi a deveni mai puternici decât concurenÅ£a atunci când lucrurile revin la normal. Această situaÅ£ie de urgenţă ne-a oferit ocazia de a ne gândi la viitor ÅŸi de a fi creativi, înÅ£elegând în acelaÅŸi timp în mod clar că în astfel de vremuri, prioritatea absolută rămâne siguranÅ£a personalului nostru ÅŸi aplicarea măsurilor de reducere a riscurilor. ForÅ£a, ca ÅŸi adaptabilitatea, se numără printre valorile noastre cele mai importante”,– a concluzionat Lucia Salmaso „ÅŸi acesta este motivul pentru care consider că noi, precum ÅŸi toÈ›i cei care lucrează cu noi, vom depăşi această situaÅ£ie”.