Lucia Salmaso, Director Executiv al BKT Europe: „Această situație este dificilă pentru noi toți, însă adaptabilitatea este una dintre valorile fundamentale ale companiei noastre. Acesta este motivul pentru care privim spre viitor cu încredere și cu un adânc simţ al răspunderii”.
Suntem cu toții afectați de ceea ce se întâmplă acum și prin urmare nu suntem cruțați, nici la nivel de companie, de necesitatea de a ne confrunta cu această situaţie de urgență fără precedent, precum și cu nenumăratele complicații ce derivă din ea, situaţie căreia Grupul trebuie să îi facă faţă în mod unitar, la nivel internaţional.
Prioritatea indiscutabilă a BKT este de a menţine siguranţa personalului său, respectând în mod dinamic indicaţiile guvernelor din diferitele ţări în care îşi desfăşoară activitatea şi reducând riscurile la minimum. Gândurile noastre se îndreaptă în primul rând către oamenii noştri, întrucât situaţia este incertă şi dificilă, iar ceea ce intenţionăm să facem mai întâi este să ne încurajăm în continuare unii pe alţii, să rămânem uniţi şi să înfruntăm împreună ceea ce se întâmplă.
BKT îşi adună gândurile. Grupul nu îşi va pierde capacitatea de reacție, iar în prezent îşi reorganizează procesele interne şi externe în cel mai bun mod cu putinţă, pentru ca activitatea să poată fi reluată cât mai curând posibil. Echipa responsabilă de lanţul de aprovizionare este în continuare activă, păstrând în permanență legătura cu furnizorii de materii prime, astfel încât să fie posibilă și reluarea procesului de producție, fără a se irosi nicio secundă.
Sediul central, precum și unitățile de producție ale BKT din India — unde guvernul a declarat izolarea generală a populației ca mijloc de prevenire a răspândirii virusului și pentru a salva viața cetățenilor — vor rămâne închise până la sfârșitul zilei de 14 aprilie 2020. Serviciul de asistență pentru clienți și serviciul de asistență acordată de furnizor sunt disponibile în regim smart working, un mod de lucru pe care Grupul l-a pus în practică înainte de a deveni obligatoriu.
Pe de altă parte, BKT Europe — care cuprinde diviziile de logistică, asistență tehnică, marketing, servicii pentru clienți și asistență acordată de furnizor — operează în regim smart working de la sfârșitul lunii februarie, iar activitățile sale obișnuite rămân neschimbate. Sediul din Seregno (MB) păstrează în continuare legătură cu clienții First Equipment Europe și gestionează fiecare situație în mod individual, în cel mai rapid mod cu putinţă, așa cum procedează în mod obișnuit.
„Trecem printr-o perioadă cu adevărat îngrozitoare şi sperăm din tot sufletul ca această perioadă să treacă cât mai repede”, a spus în continuare Lucia Salmaso. „Profităm de această perioadă şi acumulăm energie şi idei pentru a fi pregătiţi şi a deveni mai puternici decât concurenţa atunci când lucrurile revin la normal. Această situaţie de urgenţă ne-a oferit ocazia de a ne gândi la viitor şi de a fi creativi, înţelegând în acelaşi timp în mod clar că în astfel de vremuri, prioritatea absolută rămâne siguranţa personalului nostru şi aplicarea măsurilor de reducere a riscurilor. Forţa, ca şi adaptabilitatea, se numără printre valorile noastre cele mai importante”,– a concluzionat Lucia Salmaso „şi acesta este motivul pentru care consider că noi, precum şi toți cei care lucrează cu noi, vom depăşi această situaţie”.