Industria automobilelor, la fel ca multe alte sectoare, este supusă unor cerințe considerabile de a conduce la reducerea emisiilor. Iar asta nu doar pentru a se conforma celei mai recente legislații, ci si pentru a-și îndeplini responsabilitățile și a consolida rolul ei în crearea unui viitor ecologic pentru noi toți. Transportul public va juca unul dintre rolurile importante în acest sens.
Avem nevoie de alternative ecologice pentru combustibili precum motorina sau benzina. Potrivit unui studiu făcut de BloomberNEF, autobuzele electrice vor reprezenta mai mult de 67% din flota globală a autobuzelor până în 2040. Experții se așteaptă ca numărul autobuzelor electrice din transportul public local să crească de la 417.000 de unități în 2019 la peste 645.000 de unități în 2025 - cifr ă care echivalează deja cu aproximativ 39% din flota mondială de autobuze de transport public local.
TMD Friction lucrează în strânsă legătură cu producătorii de vehicule și producătorii de sisteme de frânare pentru a găsi materialul de frecare ideal și pentru fiecare aplicație cu acționare electrică - fie că este vorba de autobuze urbane sau autobuze de turism mari și grele. De câțiva ani încoace, TMD Friction dezvoltă și produce plăcuțe de frână și garnituri pentru principalii producători chinezi de autobuze electrice, ale căror vehicule sunt deja utilizate într-un număr mare de orașe și municipalități europene.
FORMULĂ PENTRU VIITOR – MAI PUȚIN CO2, MAI PUȚIN PLASTIC
Cererile pieței sunt în continuă creștere. Plăcuțele și garniturile de frână trebuie să fie mai silențioase, mai confortabile, mai eficiente și mai ecologice.
„Dezvoltarea produsului este un proces continuu pentru noi. Calitatea și fiabilitatea sunt prioritățile noastre numărul unu. Investim peste 30 de milioane de euro în fiecare an pentru a ne asigura că produsele noastre sunt potrivite pentru fiecare nouă cerere, acum și în viitor” subliniază Bernd Rohrberg, vicepreședinte Vehicule comerciale R&D, TMD Friction.
Design ușor: Pentru a recunoaște eforturile privind reducerea greutății și a emisiilor de CO2, specialiștii în tehnologia frânării au dezvoltat o placă specială și ușoară pentru plăcuțele de frână cu disc. Grosimea redusă a plăcii posterioare este compensată de un strat intermediar care are o greutate mai ușoară decât oțelul, fără a afecta durata de viață și capacitatea de încărcarea plăcii. În plus, aceasta oferă și o uzură mai redusă a frânei.
”Indiferent de tipul de propulsie, frânarea fiabilă este extrem de relevantă pentru siguranța fiecărui vehicul. Producătorii de frâne trebuie să fie capabili să acționeze flexibil pentru a echipa aceste vehicule extrem de avansate la cele mai înalte standarde. Și, de asemenea, este esențial în cadrul pieței aftermarket ca tehnicienii să poată accesa componentele de frână potrivite pentru întreținerea autobuzelor electrice și că siguranța și eficiența sunt pe primul plan.”- OLIVER HILL, GLOBAL SALES & MARKETING DIRECTOR IAM COMMERCIAL VEHICLES, TMD FRICTION
Reducerea plasticului: TMD Friction revizuiește constant procesele pentru a reduce impactul asupra mediului, deoarece acesta nu se termină odată cu produsul finit. În prezent a economisit 40 de tone de plastic folosit an de an la îndepărtarea protecțiilor de pe discurile de frână înlocuindu-le cu un carton ondulat ecologic. Angajamentul este unul pe termen lung și constă în căutarea activă de soluții ecologice adecvate pentru produsele destinate vehiculelor comerciale.
”Chiar dacă nu putem vedea plăcuțele de frână sau căptușeala, indiferent dacă suntem pasageri într-un autobuz în drum spre locul de muncă sau suntem în trafic pe autostradă și l a sfârșitul unui blocaj ațintim un ochi a supra camionului ce se profilează în oglinda retrovizoare, nu ar trebui să uităm niciodată că acesta are o misiune extrem de importantă” spune Willmut Röhling, Senior Manager Vehicle Programme, TMD Friction.
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Truck Power
AUTOBUZELE ELECTRICE VOR REPREZENTA MAI MULT DE 67% DIN FLOTA GLOBALĂ PÂNĂ ÎN 2040
Recent Posts:
În perioada 17 septembrie 2024 – 22 septembrie 2024, la IAA Transportation 2024, Schmitz Cargobull, sub tema „Livrând Performanță”, și-a prezentat cele mai recente produse pe care clienții le pot utiliza pentru a îmbunătății performanța flotei lor și pent...
Citeste mai mult
Prometeon Tyre Group - companie lider în dezvoltarea, producția și comercializarea de anvelope pentru sectoarele comerciale la IAA Transportation 2024, târgul internațional pentru sectorul logistic, al vehiculelor comerciale și al transporturilor care a avut loc la Hanovra, Germania,...
Citeste mai mult
Goodyear anunță lansarea celei mai recente linii de anvelope premium pentru camioane, EQMAX și EQMAX ULTRA. Proiectate pentru a răspunde cerințelor în schimbare ale industriei transporturilor, aceste anvelope pun accentul pe utilizarea materialelor sustenabile, eficiența consumului de co...
Citeste mai mult
Buckingham Heavy Transport, o companie din SUA specializată în transportul de marfă agabaritică și de mare tonaj, a reușit recent să finalizeze trei proiecte dificile de transport folosind soluțiile tehnice Goldhofer AG pentru transporturi rutiere grele. Vehiculele utilizate au inclus t...
Citeste mai mult