Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Truck Power

CERERE ÎN CREȘTERE PENTRU COMBINAŢIILE SCHMITZ CARGOBULL ECO DUO

CERERE ÎN CREȘTERE PENTRU COMBINAŢIILE SCHMITZ CARGOBULL ECO DUO

Remorcile tip „dolly” câștigă popularitate în rândul transportatorilor europeni. Schmitz Cargobull Dolly este deja o poveste de succes. Un produs mic, cu un impact mare asupra eficienței flotei, remorcile DO 18 Dolly de la Schmitz Cargobull reprezintă conexiunea crucială pentru combinațiile de remorci interconectate. Până în 2014, Schmitz Cargobull a produs remorca tip „dolly” la uzina sa de la Gotha.

Din 2016, ea a fost produsă în unitatea de producție din Altenberge și de atunci a fost întâmpinată constant de o cerere din ce în ce mai mare, în special ca element de legătură pentru trenuri rutiere de 25,25 metri lungime sau, mai ales acum, pentru combinațiile de semiremorci EcoDuo de 31,5 metri, în unele țări europene. Până acum, Schmitz Cargobull a livrat deja 500 de unități. Potrivit acestuia, soluția poate face transportul rutier mai ecologic prin reducerea emisiilor de carbon cu 25%.

Remorcile tip „dolly” cu două axe de la Schmitz Cargobull se bazează pe popularul sistem modular creat de companie. Aceste remorci sunt echipate cu componente standard de conectare și control, suspensie pneumatică variabilă, un tren de rulare consacrat, cu axe ROTOS® și un sistem Multi Ride Height de reglare a înălțimii suspensiei pneumatice, cu funcție de resetare automată standard, precum și o gamă de opțiuni ale barei de tracțiune și dimensiunilor anvelopelor.

Drept urmare, remorca de transport poate fi utilizată pentru toate înălțimile de cuplare, inclusiv pentru semiremorcile cu platformă joasă. Mai mult, ea este prevăzută și cu o șa oscilantă, pentru un răspuns optim în deplasare. Șasiul este protejat anticorosiv prin galvanizare, iar trenul de rulare este garantat 1 000 000 km s au 6 ani.

Remorca DO 18 Dolly este utilizată pentru combinații de vehicule de 25,25 metri, precum și pentru trenuri rutiere complete cu o lungime de 31,5 metri. În combinație cu semiremorci EcoDuo, preferată de Schmitz Cargobull, două semiremorci standard sunt conectate între ele prin intermediul unei remorci tip „dolly”, iar prima este cuplată la un autotractor cu șa.

Există mai multe motive pentru adoptarea acestui concept flexibil, care se bazează pe vehicule standard. Conceptele convenționale de trenuri rutiere lungi implică lungimi diferite ale suporturilor de încărcare utilizate, care nu pot fi combinate flexibil și, prin urmare, necesită investiții suplimentare în flota de vehicule.

Deoarece nu există o reglementare comună la nivelul UE privind masele și dimensiunile maxime pentru autorizarea unor asemenea trenuri rutiere, transportul continuu și transfrontalier este, de asemenea, mai dificil. Conceptul este deja aprobat în Scandinavia și este testat pentru a fi supus aprobării, în Spania și Olanda.

Remorca DO 18 Dolly este o componentă crucială a combinației a două semiremorci EcoDuo, ce formează trenurile de vehicule grele ultra-lungi. Această combinație poate fi ușor împărțită între două autotractoare cu șa la punctele de frontieră sau în zone specifice. În comparație cu un tren de vehicule convențional de 40 de tone, format dintr-un camion și o remorcă cu trei axe, ori un vehicul articulat de 40 de tone, format dintr-un autotractor cu șa și o semiremorcă, conceptul EcoDuo oferă mai multe avantaje.

De exemplu, permite transportatorilor să consume mai puțin combustibil pe tonă transportată și să reducă emisiile de CO2 cu 25%, traficul rutier este ameliorat prin utilizarea unui număr mai mic de autotractoare, iar drumurile și podurile sunt mai bine protejate, deoarece sarcinile pe axe sunt mai reduse. În plus, soluția contribuie la abordarea problemei legate de lipsa șoferilor de camioane, deoarece un singur șofer poate transporta pe distanțe mari două remorci cu o unitate tractor.

Prin promovarea conceptului «EcoDuo», Schmitz Cargobull pledează pentru introducerea la nivel european a unui nou concept de transport care ameliorează infrastructura rutieră existentă, reduce emisiile de CO2, ia în considerare standardele actuale din industria transporturilor – în special în transportul combinat - și este ideal pentru a fi utilizat pentru o perioadă lungă de timp și pe distanțe lungi, pe rutele de transport extraurban.

Truck Power

Recent Posts:

Mineralport, cel mai mare furnizor de agregate, asfalt și beton din regiunea Oltenia, își pune din nou încrederea în camioanele Mercedes-Benz. Compania a primit recent încă 20 de unități Arocs, care îi vor susține extinderea operațiunilor.Primele vehicule Mercede...


Citeste mai mult

Editura germană ETM, care publică, printre altele, revistele comerciale de specialitate „Fernfahrer”, „Lastauto omnibus” și „Trans aktuel”, face anual un sondaj în rândul cititorilor săi cu privire la cele mai bune vehicule comerciale și mărci. L...


Citeste mai mult

Statistici recente arată că în 2021 Volvo Trucks a fost lider pe piața pentru camioane grele integral electrice din Europa, cu o cotă de piață de 42%. În 2021, compania a primit comenzi, inclusiv scrisori de intenție pentru cumpărare, pentru peste 1.100 de camioane electrice, la ...


Citeste mai mult

Renault Trucks își extinde gama integral electrică și a anunțat, pentru 2023, startul vânzărilor pentru două noi modele de până la 44 t, și anume Renault Trucks T E-Tech pentru transportul regional și Renault Trucks C E-Tech pentru activitatea de construcții.Renault Truck...


Citeste mai mult