Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Truck Power

GOLDHOFER SOLUŢII DE TRANSPORT PENTRU APLICAŢII MULTIPLE

GOLDHOFER SOLUŢII DE TRANSPORT PENTRU APLICAŢII MULTIPLE


Sub egida Summit-ului Global al Inovării (GIS 2021), în perioada 7 – 9 octombrie 2021, în Piacenza (Italia), se va desfășura PIACENZA-EXPO, o mare expoziție internațională dedicată echipamentelor de ridicare, manipulare industrială și portuară și transporturilor grele. Aici, printre ceilalți expozanți, Goldhofer își va prezenta soluțiile sale de transport flexibile, multifuncționale și deosebit de rentabile: semiremorca cu platforma coborâtă «STEPSTAR» și modulul de transport greu «ADDrive».

Noua semiremorcă cu platforma coborâtă și ultima axă directoare, din seria «STEPSTAR», oferă tehnologii revoluționare de calitate superioară, sarcini utile ridicate combinate cu o masă operațională redusă și un sistem inovator de siguranță a încărcăturii. Un design inteligent al zonei de încărcare a platformei și un gât de lebădă „MEGA”, ce poate fi și el încărcat, reprezintă cheia utilizării optime a lungimii totale a semiremorcii. Totodată, cu modulul de transport greu «ADDrive», Goldhofer a dovedit că este perfect orientat spre aplicații, fără a face compromisuri. Soluția tehnică dezvoltată de Goldhofer combină avantajele unui modul de transport greu remorcat cu cele ale unui vehicul autopropulsat. O astfel de flexibilitate poate evita nevoia de a transfera marfa de pe un vehicul de transport rutier către unul sau mai multe vehicule autopropulsate, situație care poate fi necesară de mai multe ori în unele transporturi agabaritice pe anumite rute. „După o perioadă atât de lungă, fără expoziții comerciale majore, așteptăm cu nerăbdare să prezentăm din nou soluțiile noastre de transport, să ne revedem față în față și să purtăm discuții interesante”, spunea Robert Steinhauser, director de vânzări la Goldhofer pentru Europa și Africa de Nord.

«STEPSTAR» - VEHICUL DE BAZĂ, UNIVERSAL ȘI FLEXIBIL
Seria «STEPSTAR», prezentată în 2020, cuprinde semiremorci cu trei până la cinci axe, cu ultima axă echipată cu roți autodirectoare și un concept inteligent de securizare a sarcinii. Noua generație de rampe, care a fost special dezvoltată pentru urcarea/coborârea vehiculelor cu unghi de rampă redus, poate fi operată cu ușurință prin telecomandă radio și poate fi, de asemenea, atașată sau îndepărtată cu ușurință. Adâncitura pentru așezarea brațului excavatorului, foarte lungă și lată, este integrată în zona de încărcare și deschisă spre spate, astfel încât excavatoarele cu brațe mai mari să poată fi, de asemenea, transportate cu ușurință. Seria include și versiuni cu una sau două perechi de adâncituri pentru roțile mari ale încărcătoarelor frontale sau tractoarelor, plus un gât de lebădă „MEGA” cu înălțimea extrem de scăzută, a cărei platformă poate fi cu ușurință încărcată. În plus, pe întreaga zonă de încărcare poate fi aplicată o suprafață polimerică cu uzură redusă dezvoltată de Traffideck™ GO, în colaborare cu Goldhofer. Acest lucru nu numai c ă reduce masa proprie a semiremorcii, dar reduce și înălțimea de încărcare în comparație cu montajul unei pardoseli convenționale din lemn sau cauciuc, oferind în același timp un coeficient de frecare excelent.

„Seria «STEPSTAR» este răspunsul perfect la așteptările clienților noștri: calitate superioară, plus detalii inteligente la un preț competitiv. Mulți dintre clienți apreciază în special faptul că versiunile cu 3 osii pot fi utilizate pentru operațiuni de transport fără permis în întreaga Europă, cu sarcini utile de până la 26,3 t și o lungime totală a combinației de vehicule 16,5 m”, spunea Robert Steinhauser.

TRANSPORT BUN LA TOATE
Oriunde în lume trebuie transportate încărcături grele pe rute dificile și în locuri greu accesibile, modulul de transport greu «ADDrive» de la Goldhofer este echipamentul preferat. Având la bază soluții tehnice dezvoltate în cadrul familiei de vehicule Goldhofer SL, utilizatorii pot utiliza modulul de transport «ADDrive» nu numai ca un modul remorcat, ci și ca un vehicul autopropulsat. Acest lucru evită transbordarea încărcăturii pe traseu, astfel încât operațiunile de transport pot fi gestionate mult mai rapid și, mai presus de toate, mai economic. Cu sistemul de transmisie deconectat mecanic, modulele individuale pot fi remorcate ca module convenționale de transport greu, fără ca uleiul din sistemul de acționare să se încălzească.

Pe de altă parte, pe pante, poduri sau secțiuni îngustate ale traseului și în punctele de încărcare și descărcare, modul «ADDrive» oferă performanțe maxime întregului tren rutier de vehicule datorită enormei sale forțe de tracțiune (125 kN pe fiecare linie de axă motoare). În multe cazuri, aceasta înseamnă că se poate renunța la autovehiculele suplimentare de remorcare sau împingere, ceea ce simplifică foarte mult planificarea traseului și manevrele pe rutele dificile.

Totodată, în ceea ce privește opțiunile de combinație ale modulelor, flexibilitatea este caracteristica de bază. În cadrul expoziției PIACENZA-EXPO, Goldhofer va prezenta un modul de transport greu «ADDRIVE» care oferă o putere enormă (280 CP) în combinația dintre liniile hidraulice și cele trei linii de axe motoare. În plus, datorită cuplajului său multifuncțional, el poate fi combinat cu seria de module grele Goldhofer utilizată în mod obișnuit în Europa, putând fi folosit în mod natural cu diverse tipuri de remorci cu platforma coborâtă și module remorcabile pivotante, de sarcină lungă. Rezultatul pentru flota fiecărui operator îl reprezintă flexibilitatea maximă. Cu ajutorul noului software de sincronizare - «ADDRONIC», dezvoltat special de Goldhofer, «ADDrive» poate fi operat și în combinație cu alte module autopropulsate sau remorcabile.

Truck Power

Recent Posts:

Mineralport, cel mai mare furnizor de agregate, asfalt și beton din regiunea Oltenia, își pune din nou încrederea în camioanele Mercedes-Benz. Compania a primit recent încă 20 de unități Arocs, care îi vor susține extinderea operațiunilor.Primele vehicule Mercede...


Citeste mai mult

Editura germană ETM, care publică, printre altele, revistele comerciale de specialitate „Fernfahrer”, „Lastauto omnibus” și „Trans aktuel”, face anual un sondaj în rândul cititorilor săi cu privire la cele mai bune vehicule comerciale și mărci. L...


Citeste mai mult

Statistici recente arată că în 2021 Volvo Trucks a fost lider pe piața pentru camioane grele integral electrice din Europa, cu o cotă de piață de 42%. În 2021, compania a primit comenzi, inclusiv scrisori de intenție pentru cumpărare, pentru peste 1.100 de camioane electrice, la ...


Citeste mai mult

Renault Trucks își extinde gama integral electrică și a anunțat, pentru 2023, startul vânzărilor pentru două noi modele de până la 44 t, și anume Renault Trucks T E-Tech pentru transportul regional și Renault Trucks C E-Tech pentru activitatea de construcții.Renault Truck...


Citeste mai mult