Lansarea noii generații de camioane MAN este cel mai ambițios proiect al companiei din ultimii 20 de ani. În t otal 2.100 angajați MAN au fost direct implicați în dezvoltarea noii generații de camioane. S-au lucrat 12.000.000 de ore la acest proiect, din care 167.000 de ore s-a lucrat la designul noului camion, iar înaintea lansării oficiale s-au parcurs 4.000.000 km în cadrul diverselor teste desfășurate în toate condițiile climaterice. În sistemele noului camion există 2.800.000 de linii de cod software. Noua generație de camioane MAN este disponibilă cu 8 dimensiuni al e cabinei, iar pentru vopsirea lor există 3.000 de nuanțe de culori diferite în standard.
În prezent, cerințele din industria de transport au devenit mai diverse și mai complexe ca niciodată, iar prevederile arată că această industrie va suferi schimbări fundamentale. Iar noua generație de camioane MAN a fost concepută pentru a răspunde încă din prezent nevoilor din industria transportului. Noua generație de camioane reprezintă și transformarea MAN Truck & Bus de la un simplu producător de vehicule comerciale la un furnizor de soluții inteligente și sustenabile pentru industria de transport.
"Vă promit că șoferii vor iubi acest camion. Facem ca business-ul clienților noștri să fie mai simplu și mai eficient (…). Simplificarea – aceasta este promisiunea noastră. Noile modele ne permit să îndeplinim acest lucru mai bine ca niciodată." JOACHIM DREES PREȘEDINTELE COMITETULUI EXECUTIV AL MAN TRUCK & BUS
MAN Truck & Bus a lansat un model de camion complet nou care este orientat complet spre transformările petrecute în industria de transport și stabilește noi standarde pentru, printre altele, sistemele de asistență, interacțiunea digitală, precum și echipări care fac viața șoferului mai ușoară la volan. Sistemul de asistență la schimbarea benzii avertizează șoferul dacă există vehicule pe celelalte benzi, iar noul sistem de asistență la virare, implementat cu patru ani înaintea introducerii sale obligatorii, ajută la prevenirea accidentelor în traficul urban. În plus, sistemul de asistență pentru trafic îngreunat preia orientarea continuă a vehiculului în situații de trafic aglomerat și stresant pe autostradă.
MAN a implicat șoferi și clienți încă din primele faze de dezvoltare ale noului camion și a implementat toate soluțiile propuse în noua generație de vehicule. Șoferul a fost în centrul atenției atunci când specialiștii de la MAN au conceput noua cabină. Astfel, noua generație de camioane stabilește noi standarde în ceea ce privește ergonomia, facilitatea utilizării sistemelor de la bord și funcționarea intuitivă, dispozitivele digitale și mai ales spațiile optime de stocare și de odihnă pentru șofer. Asta pentru că MAN a inclus în dezvoltarea camionului toate informațiile primite de la cei care conduc un camion.
Noua gamă de motoare Euro 6d, care a fost introdusă în 2019, funcționează la potențialul maxim cu noua generație de camioane MAN. Acestea oferă o economie de până la 8%, comparativ cu versiunea Euro 6c și o reducere majoră în ceea ce privește emisiile de CO2. Aerodinamica îmbunătățită a cabinei joacă un rol foarte important atât în ceea ce privește reducerea consumului, cât și a emisiilor de noxe.
În afara sistemelor inovatoare de asistență, MAN echipează noua gamă de camioane cu o serie de motoare diesel cu 6 cilindri care dezvoltă între 330 și 640 CP. Indicativele pentru noile motorizări sunt D15 (9,0 litri), D26 (12,4 litri) și D38 (15,2 litri). Îmbunătățirea tuturor componentelor oferă un avantaj în perioada de gar anție și post garanție, reducând considerabil costurile de întreținere și service. De asemenea, noua generație de camioane
MAN are sarcina utilă optimizată, ceea ce permite utilizarea în toate sectoarele, chiar și acolo unde greutatea totală a camionului face diferența. MAN a pus un accent foarte mare pe fiabilitate, o mare parte din sisteme noi electrice și electronice fiind simplificate.
Noul bord are un computer central modern care controlează toate procesele și permite interacțiunea semnificativ îmbunătățită a tuturor senzorilor instalați pe camion. Sistemul digitalizat de management al flotelor și al șoferilor se poate face ușor prin numeroasele funcționalități și servicii digitale, toate concepute în așa fel încât să răspundă tuturor nevoilor clienților, să reducă costurile de operare și să asigure disponibilitatea maximă a noilor vehicule.
Noul camion MAN impresionează prin designul exterior dinamic, prin elemente special de evidențiere, cum ar fi farurile sale cu LED-uri, dar și prin marca sa distinctivă – deflectoarele laterale. Reduse la trei curbe conturate ascuțit, acestea sunt chiar și mai eficiente.
Noua generație de camioane este disponibilă în patru game: MAN TGX, TGS, TGM și TGL pentru a oferi clienților soluțiile ideale indiferent de sectorul în care activează. Pentru dezvoltarea noii generații, MAN a investit aproximativ 100 de milioane de euro doar în fabrica din Munchen, alte 85 de milioane fiind investite doar pentru dezvoltarea cabinei.
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Truck Power
LA BILBAO, PE 10 FEBRUARIE MAN TRUCK & BUS A LANSAT NOUA GENERAȚIE DE CAMIOANE
Recent Posts:
În perioada 17 septembrie 2024 – 22 septembrie 2024, la IAA Transportation 2024, Schmitz Cargobull, sub tema „Livrând Performanță”, și-a prezentat cele mai recente produse pe care clienții le pot utiliza pentru a îmbunătății performanța flotei lor și pent...
Citeste mai mult
Prometeon Tyre Group - companie lider în dezvoltarea, producția și comercializarea de anvelope pentru sectoarele comerciale la IAA Transportation 2024, târgul internațional pentru sectorul logistic, al vehiculelor comerciale și al transporturilor care a avut loc la Hanovra, Germania,...
Citeste mai mult
Goodyear anunță lansarea celei mai recente linii de anvelope premium pentru camioane, EQMAX și EQMAX ULTRA. Proiectate pentru a răspunde cerințelor în schimbare ale industriei transporturilor, aceste anvelope pun accentul pe utilizarea materialelor sustenabile, eficiența consumului de co...
Citeste mai mult
Buckingham Heavy Transport, o companie din SUA specializată în transportul de marfă agabaritică și de mare tonaj, a reușit recent să finalizeze trei proiecte dificile de transport folosind soluțiile tehnice Goldhofer AG pentru transporturi rutiere grele. Vehiculele utilizate au inclus t...
Citeste mai mult