Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Truck Power

LOGISTICĂ MULTIFUNCȚIONALĂ CU AUTOTRENURILE SCHMITZ CARGOBULL

LOGISTICĂ MULTIFUNCȚIONALĂ CU AUTOTRENURILE SCHMITZ CARGOBULL

A apărut o nouă generație de autotrenuri, camioane și remorci cu axă centrală, de volum mare, livrate de Schmitz Cargobull cu caroseriile MEGA, cu prelată M.C S pentru camioane și Z.C S pentru remorcă, soluții care oferă o sarcină utilă suplimentară de 500 kg. În plus, remorca este disponibilă acum și cu prelata POWER CURTAIN, fără șipci de rigidizare. De asemenea, remorca cu axă centrală poate fi livrată cu caroseria optimizată pentru încărcarea continuă a autotrenului.

Autotrenurile carosate de Schmitz Cargobull formate din camioane și remorci cu axă centrală cu prelată M.C S/Z.C S oferă un raport preț/ performanță extraordinar datorită sinergiilor generate de utilizarea a numeroase componente dovedite ale caroseriei derivate din semiremorca cu prelată S.C S. De asemenea, componentele noii caroserii MEGA se potrivesc cu cele ale caroseriei semiremorcii cu prelată, astfel încât, în ambele cazuri, aceleași piese de schimb pot fi folosite ori de c âte ori este nevoie.


VERSIUNEA MEGA A CAROSERIEI
În transportul paletizat de marfă sau atunci când marfa este ambalată, combinația M.C S și Z.C S impresionează printr-un volum mare de încărcare, combinat cu o manevrabilitate cu totul deosebită atunci când operează pe drumuri și spații înguste, la care se adaugă și o flexibilitate mare în exploatare. La fel ca versiunea de pe semiremorca cu prelată, caroseria este echipată cu un acoperiș ce poate fi coborât sau ridicat prin intermediul unui mecanism simplu și robust, cu acționare manuală, care permite ajustarea cu ușurință a înălțimii vehiculelor.

Capacitatea de încărcare poate fi astfel ajustată după cum este necesar. Găurile de ancorare dispuse la exterior pe întreaga lungime a caroseriilor asigură diverse opțiuni de ancorare, flexibile și diferite funcție de marfa încărcată. Doveditul sistem de siguranță pentru acoperișul tip prelată de la Schmitz Cargobull este acum disponibil și pentru caroseriile cu prelată M.C S și Z.C S. Prelata acoperișului, armată cu fibre ranforsate, nu are nevoie de cabluri sau centuri de susținere la interior.

REZISTENȚA CAROSERIEI: CERTIFICARE STANDARD CONFORMĂ CU DIN EN 12642 COD XL
Autotrenurile formate din camioane și remorci cu axă centrală oferă un spațiu de încărcare cu volum mare, pentru până la 38 de euro-paleți. Gama variată de opțiuni de asigurare a încărcăturii este demonstrată de certificatele Daimler 9.5 și VDI 2700 (transportul băuturilor și al anvelopelor), emise la cererea transportatorului.

POWER CURTAIN
Caroseria POWER CURTAIN de la Schmitz Cargobull îndeplinește cerințele de eficiență și circulație a mărfurilor. Rigiditatea structurală, certificată conform DIN EN 12642 Cod XL, este realizată fără bare de sprijin, fiind o consecință a folosirii unei prelate executată standard dintr-un material de protecție antifurt, cu armături verticale și orizontale. Transportatorii beneficiază astfel de o încărcare și o descărcare mai rapidă a mărfii, fără a consuma timp pentru manipulare și escaladare a încărcăturii pentru a o asigura suplimentar. În consecință, eficiența transportului și securitatea muncii sunt crescute, transportul mărfii se face mai rapid, iar șoferul poate să-și optimizeze în continuare procesul de transport.

OPȚIUNEA DE ÎNCĂRCARE CONTINUĂ, PENTRU O ÎNCĂRCARE COMPLETĂ LA RAMPĂ
Oportunitățile deschise de noul sistem modular M.C S/Z.C S sunt deosebit de benefice pentru transportatorii care se bazează pe procesul de încărcare și descărcare completă a mărfii, la rampă. În acest sens, lățimea de încărcare a fost îmbunătățită, iar caroseria MEGA a fost ajustată. Arcada internă sprijinită de arcuri se întinde pe aproape întreaga lățime a caroseriei, ceea ce facilitează o încărcare neobstrucționată a încărcăturii.

Designul arcadei interne asigură folosirea eficientă a volumului de încărcare, astfel încât să nu existe spații între paleți și 38 de euro-paleți să poată fi încărcați prin spate în autotren, la rampă. De câțiva ani încoace, gama de produse a lui Schmitz Cargobull s-a extins prin dezvoltarea de soluții tehnicespecifice industriei de transport, ce pot fi utilizate pe autoșasiurile tuturor producătorilor importanți de camioane. În timp ce, în trecut, accentul a fost pus pe producția de semiremorcile basculante, frigorifice și pentru transportul mărfurilor paletizate sau a mărfurilor ambalate, acum sunt disponibile și soluții de carosare pentru camioane și remorci cu axă centrală. Toate aceste noi modele de caroserii produse în serie sunt fabricate în conformitate cu standardele industriale stricte de calitate ale lui Schmitz Cargobull.

Caroseria POWER CURTAIN de la SCHMITZ CARGOBULL îndeplinește cerințele de eficiență și circulație a mărfurilor.

Truck Power

Recent Posts:

Mineralport, cel mai mare furnizor de agregate, asfalt și beton din regiunea Oltenia, își pune din nou încrederea în camioanele Mercedes-Benz. Compania a primit recent încă 20 de unități Arocs, care îi vor susține extinderea operațiunilor.Primele vehicule Mercede...


Citeste mai mult

Editura germană ETM, care publică, printre altele, revistele comerciale de specialitate „Fernfahrer”, „Lastauto omnibus” și „Trans aktuel”, face anual un sondaj în rândul cititorilor săi cu privire la cele mai bune vehicule comerciale și mărci. L...


Citeste mai mult

Statistici recente arată că în 2021 Volvo Trucks a fost lider pe piața pentru camioane grele integral electrice din Europa, cu o cotă de piață de 42%. În 2021, compania a primit comenzi, inclusiv scrisori de intenție pentru cumpărare, pentru peste 1.100 de camioane electrice, la ...


Citeste mai mult

Renault Trucks își extinde gama integral electrică și a anunțat, pentru 2023, startul vânzărilor pentru două noi modele de până la 44 t, și anume Renault Trucks T E-Tech pentru transportul regional și Renault Trucks C E-Tech pentru activitatea de construcții.Renault Truck...


Citeste mai mult