Autoritatea pentru căile navigabile și transport maritim al canalului Kiel a implementat recent o nouă procedură pentru mutarea feribotului la țărm, în scopuri de inspecție, la șantierul naval din orașul Rendsburg, situat pe râul Eider și canalul Kiel în nord-estul landului Schleswig-Holstein, Germania.
Feriboturile au nevoie să fie transportate pe uscat la intervale regulate. Acesta a fost cazul recent pentru Autoritatea pentru căi navigabile și transport maritim din cadrul Canalului Kiel, la șantierul naval din Rendsburg, unde a fost implementată pentru prima dată o nouă procedură care reprezintă o metodă mai rapidă și mai practică de a muta navele la țărm în scopul inspecției.
Anterior, navele, care cântăreau până la 130 de tone, erau mutate pe un elevator de nave format dintr-un cadru inferior și unul superior, care era tractat la țărm pe o așa- numită cale longitudinală și apoi, pe șine, până la hala de construcții navale. Cu toate acestea, din cauza introducerii unor feriboturi hibride mai grele, cu o masă de aproximativ 180 t, și pe baza unei evaluări economice pentru viitoarele măsuri de retehnologizare, s-a decis că un sistem de transport pe roți pe o suprafață plană ar fi de preferat înlocuirii șinelor.
După un studiu amănunțit al opțiunilor disponibile, Waterways and Shipping Authority a ales un modul autopropulsat de mare capacitate, cu 8 axe, fabricat de compania Goldhofer. Transportorul autopropulsat este, de asemenea, prevăzut cu direcție electronică multidirecțională, ceea ce face posibilă manevrarea modulului de transport al navei în spațiul limitat al șantierului naval și așezarea acesteia cu o precizie precisă. Singura ajustare necesară a fost modificarea cadrului superior al elevatorului de nave pentru a permite poziționarea modulului autopropulsat sub acesta, astfel încât să preia încărcătura cu ajutorul compensării hidraulice a axelor.
Utilizat pe căi de transport fluviale, feribotul cu rampă de debarcare Nobiskrug, care poate transporta până la 45 de tone, a fost prima navă care a fost transportată cu ajutorul noului sistem. Feribotul are o lungime totală de 32 m, o lățime totală de 9,8 m și cântărește aproximativ 130 t. Acesta a fost adus la șantierul naval din Rendsburg pentru a fi supus întreținerii și unei revizii de bază în urma unei inspecții periodice.
Feribotul a fost poziționat pe elevatorul de nave și a fost adus la țărm pe cale de lansare, folosind modulul de transport autopropulsat Goldhofer PST/SL-E ca tractor de remorcare. Modulul autopropulsat a fost apoi poziționat sub două platforme superioare și a preluat feribotul utilizând cursa hidraulică a suspensiilor axelor. Apoi, feribotul a fost mutat în hala de construcții navale pentru lucrările de inspecție și întreținere.
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Truck Power
Modulul de transport pentru sarcini grele GOLDHOFER PST/SL-E8
Recent Posts:
Goldhofer «SERIA FT», prezentată ca un punct de atracție și un sistem de transport al viitorului la Bauma 2022 din München, ce reunește capete gât de lebădă de semiremorci din clasa de sarcină utilă grea și noua generație de combinații de module de transport pentru ...
Citeste mai mult
Compania AIC TRUCKS, Importator exclusiv al mărcii Ford Trucks în România, a organizat în data de 18 Iulie, la sediul său central din Chiajna, lansarea şi prima etapă a Caravanei dedicate noii game Ford Trucks F-LINE. Caravana va continua în alte 9 oraşe ale ţări...
Citeste mai mult
Sondajul de opinie privind realitatea sustenabilă își propune să descopere perspective, progrese și provocări în integrarea practicilor durabile în operațiunile flotelor de transport din Europa. Organizat de Goodyear, sondajul este disponibil pe www.sustainablerealitysurvey.e...
Citeste mai mult
Grupul Kahl, unul dintre cei mai importanți specialiști europeni în transporturi grele și ridicare, se bazează încă o dată pe calitatea și performanța Goldhofer. În ianuarie 2024, pentru a-și extinde capacitatea de transport agabaritic pentru proiecte de infrastructură so...
Citeste mai mult