Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Truck Power

Modulul de transport pentru sarcini grele GOLDHOFER PST/SL-E8

Modulul de transport pentru sarcini grele GOLDHOFER PST/SL-E8

Autoritatea pentru căile navigabile și transport maritim al canalului Kiel a implementat recent o nouă procedură pentru mutarea feribotului la țărm, în scopuri de inspecție, la șantierul naval din orașul Rendsburg, situat pe râul Eider și canalul Kiel în nord-estul landului Schleswig-Holstein, Germania.

Feriboturile au nevoie să fie transportate pe uscat la intervale regulate. Acesta a fost cazul recent pentru Autoritatea pentru căi navigabile și transport maritim din cadrul Canalului Kiel, la șantierul naval din Rendsburg, unde a fost implementată pentru prima dată o nouă procedură care reprezintă o metodă mai rapidă și mai practică de a muta navele la țărm în scopul inspecției.

Anterior, navele, care cântăreau până la 130 de tone, erau mutate pe un elevator de nave format dintr-un cadru inferior și unul superior, care era tractat la țărm pe o așa- numită cale longitudinală și apoi, pe șine, până la hala de construcții navale. Cu toate acestea, din cauza introducerii unor feriboturi hibride mai grele, cu o masă de aproximativ 180 t, și pe baza unei evaluări economice pentru viitoarele măsuri de retehnologizare, s-a decis că un sistem de transport pe roți pe o suprafață plană ar fi de preferat înlocuirii șinelor.

După un studiu amănunțit al opțiunilor disponibile, Waterways and Shipping Authority a ales un modul autopropulsat de mare capacitate, cu 8 axe, fabricat de compania Goldhofer. Transportorul autopropulsat este, de asemenea, prevăzut cu direcție electronică multidirecțională, ceea ce face posibilă manevrarea modulului de transport al navei în spațiul limitat al șantierului naval și așezarea acesteia cu o precizie precisă. Singura ajustare necesară a fost modificarea cadrului superior al elevatorului de nave pentru a permite poziționarea modulului autopropulsat sub acesta, astfel încât să preia încărcătura cu ajutorul compensării hidraulice a axelor.

Utilizat pe căi de transport fluviale, feribotul cu rampă de debarcare Nobiskrug, care poate transporta până la 45 de tone, a fost prima navă care a fost transportată cu ajutorul noului sistem. Feribotul are o lungime totală de 32 m, o lățime totală de 9,8 m și cântărește aproximativ 130 t. Acesta a fost adus la șantierul naval din Rendsburg pentru a fi supus întreținerii și unei revizii de bază în urma unei inspecții periodice.

Feribotul a fost poziționat pe elevatorul de nave și a fost adus la țărm pe cale de lansare, folosind modulul de transport autopropulsat Goldhofer PST/SL-E ca tractor de remorcare. Modulul autopropulsat a fost apoi poziționat sub două platforme superioare și a preluat feribotul utilizând cursa hidraulică a suspensiilor axelor. Apoi, feribotul a fost mutat în hala de construcții navale pentru lucrările de inspecție și întreținere.

Truck Power

Recent Posts:

Sondajul de opinie privind realitatea sustenabilă își propune să descopere perspective, progrese și provocări în integrarea practicilor durabile în operațiunile flotelor de transport din Europa. Organizat de Goodyear, sondajul este disponibil pe www.sustainablerealitysurvey.e...


Citeste mai mult

Grupul Kahl, unul dintre cei mai importanți specialiști europeni în transporturi grele și ridicare, se bazează încă o dată pe calitatea și performanța Goldhofer. În ianuarie 2024, pentru a-și extinde capacitatea de transport agabaritic pentru proiecte de infrastructură so...


Citeste mai mult

Cefin Trucks a organizat, la 24 mai 2024, o nouă ediție a evenimentului Camion Fest, întâlnirea tradițională a tuturor celor interesați de oferte speciale pentru achiziție/trade-in a vehiculelor comerciale rulate.Evenimentul organizat de Cefin Trucks de două ori pe an, ajuns la a ...


Citeste mai mult

MAWEV Show 2024, cel mai mare târg de mașini de construcții și vehicule utilitare din Austria, se va desfășura la St. Pölten-Wörth între 10 și 13 aprilie. Printre punctele de atracție ale evenimentului se vor număra vehicule de la Goldhofer, unul dintre cei mai importan...


Citeste mai mult