Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Truck Power

O locomotivă electrică străbate Mexicul

O locomotivă electrică străbate Mexicul

Pentru noul proiect de cale ferată „Tren Maya”, compania de transport greu PESADO a fost însărcinată să transporte o locomotivă electrică cu o greutate de aproximativ 180 t pe o distanță de 2 250 km, de la San Luis Potosi la Valladolid, Yucatan.

In Mexic, ori de câte ori este nevoie de un transport fiabil și de o livr are punctuală a celor mai grele încărcături, compania de transport greu PESADO este de fiecare dată o alegere logică. Experții companiei PESADO, care a fost constituită în 2012 pornind de la compania de construcții ESEASA Construcciones, au o experiență îndelungată în transportul rutier de încărcături grele și supradimensionate, în mod deosebit în condiții de transport provocatoare.

Pentru un proiect emblematic precum „Tren Maya” din Mexic, a fost cu atât mai important ca transportul locomotivei electrice EMD GP- 38-2, care are o lungime de 18 m, o înălțime de 4,7 m și o greutate de aproximativ 180 t, să se desfășoare fără probleme astfel încât, la destinație locomotiva electrică să funcționeze în parametri. „Tren Maya” este un proiect major de infrastructură care implică construcția unei linii de cale ferată de 1 500 km care leagă destinațiile turistice din Mexic și amplasamentele Maya.

Pentru această operațiune, PESADO a ales o combinație de module Goldhofer cu 12 axe THP/SL pentru sarcini grele, cu o platformă suspendată joasă proiectată pentru o sarcină utilă de până la 300 t. Platforma suspendată a fost necesară din cauza înălțimii totale de 4,7 m a locomotivei.

Datorită platformei de coborâre, a fost posibil să se ajungă la Valladolid, la o distanță de 2 250 km, pe o rută mai mult sau mai puțin directă și folosind în principal autostrăzile federale. Ieșirea din curtea unde s-a efectuat încărcarea locomotivei pe platforma suspendată a fost primul test al capabilității echipei PESADO de a manevra trenul rutier de 69 de metri lungime.

De-a lungul traseului, nu au existat însă probleme majore de deplasare datorită unghiului de bracare de 55° a axelor modulelor grele și a cursei hidraulice a punților de +/-300 mm, inclusiv în ceea ce privește locurile strâmte de pe traseu, sensurile giratorii și intersecțiile.

Întregul tren rutier, care avea 69 m lungime în total, a fost tras și parțial împins de două autoremorchere grele Western Star 6900XD 8x6 cu 515 CP. Trenul complet de 335 t, cu o lățime de 3,3 m și o înăl țime totală de 5,06 m, a ajuns fără probleme la destinație în Valladolid, Yucatan, în aproximativ 14 zile.

Truck Power

Recent Posts:

MAWEV Show 2024, cel mai mare târg de mașini de construcții și vehicule utilitare din Austria, se va desfășura la St. Pölten-Wörth între 10 și 13 aprilie. Printre punctele de atracție ale evenimentului se vor număra vehicule de la Goldhofer, unul dintre cei mai importan...


Citeste mai mult

Firma de transport italiană LC3 și-a propus să ofere clienților săi servicii de transport și logistică de înaltă calitate, caracterizate prin siguranță, punctualitate și o abordare conștientă de mediu. Fondată în 2009 în Gubbio, în provincia Umbria, LC3 a pus re...


Citeste mai mult

În cadrul expoziției internaționale bienale pentru profesioniștii din transportul rutier și urban, SOLUTRANS 2023, ce se va desfășura în perioada 21 – 25 noiembrie în c omplexului expozițional Eurexpo Lyon, Franța, Goldhofer va fi prezent cu «STEPSTAR», ce...


Citeste mai mult

Anvelopele sunt componente esenţiale ale fiecărui vehicul. Modul în care sunt gestionate are un impact foarte mare pentru afacerea dvs., iar verificarea manuală a anvelopelor este o sarcină care consumă timp. Dar cum obţineţi cea mai bună valoare din investiţia dvs. în anvelope?...


Citeste mai mult